Dat is het dubbele jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
De stemming is anoniem. Daarmee voorkom je dat soort dingen.
Oh en grappig genoeg zorg je daarmee ook dat stemmen kopen gigantisch moeilijk is aan te tonen.
Heb je de NOS documentaire 'Europa vs Blatter' gezien? Daarin wordt uiteengezet waarom zoveel landen van Blatter houden. Dat komt niet enkel door omkoping, maar ook door 'echte' steun voor kleine voetballanden (bouwen faciliteiten bijvoorbeeld) en WK's buiten de klassieke voetballand. Veel landen zijn bang om die steun te verliezen, en dat het oude voetballanden de WK's weer gaan verdelen en mogelijk de relatief grote stemrecht van hun zullen afpakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Afrikanen ook.. 'Blatter is perfect' 'what corruption? there is no corruption'.. lol.. je zult maar in zo'n land wonen.. dat zijn dan je afgevaardigden. Hebben die mensen daar geen VI op tv? Kunnen ze niet nadenken?
Ja daarom, hij heeft echt geen 100% kans om te winnen natuurlijk, maar dat vond ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch nog een aardige noteringLijkt me gratis geld.
Toch 10 keer natellen om alle schijn van vals spelen weg te nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:46 schreef NaturalScience het volgende:
Dit kan toch gewoon niet eerlijk zijnHoe lang moeten die lui hierover doen?
Ga mij niet vertellen wat ik moet doen oke?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ff koffie zetten maar, dit duurt nog wel ff.
Blatter wint meteen in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:47 schreef sneakydesert het volgende:
1e stemronde duurde 1,5 uur. Bij een 2e stemronde nog een keer 1,5 uur wachten
Het is al 9 uur en 20 minuten bezig en ze zijn nog bij punt 17 van de vergadering.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Hoelang duurt deze ongein nog, wat een ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |