Als het nou AH was.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging boodschappen doen bij de A. Ik kom terug, we zijn bij de H.
En ik ben nog wel naar de Jumbo gegaan.
VI kijkcijferkanon vanavond.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nog wel de uitslag voordat VI begint.
1. Die doet niet meequote:
Haha zo erg? heb toch niks te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Geloof me... dit wil je niet zien
Eerste ronde is de trolrondequote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:40 schreef Zorro het volgende:
Helaas heeft het niks met realisme te maken, maar ik zou het geweldig vinden als Blatter veruit de meeste stemmen krijgt maar niet genoeg voor 2/3 meerderheid en dat hij dan in de volgende ronde gewoon verliest
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom wordt de Islamic State overgeslagen?
Tjah, de keuze 'naar een muur staren met een lift muziekje op de achtergrond' of 'Dit stemmen kijken met een lift muziekje op de achtergrond' is ongeveer om het even.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha zo erg? heb toch niks te doen
Hebben net gestemd onder Irak. Komen zo nog een keer aan de beurt als ze bij de S zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom wordt de Islamic State overgeslagen?
Die zit er ook gewoon bij.quote:
Wat natuurlijk net zo logisch is als de aanwezigheid van pak 'm beet Frankrijk of Nederlandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Die zit er ook gewoon bij.
Sterker nog, als je even oplet zie je de noord-koreaanse vlag in de zaal hangen.
Dankje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)over-voorzitter.html
Team Kuipers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie doet er mee met de vlaggenronde?
Trollenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:49 schreef Collide het volgende:
Waarom eigenlijk 2x stemmen? Waarom zou je de tweede keer opeens op de ander stemmen.
Beetje de prijs van de steekpenningen opschroeven, toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:49 schreef Collide het volgende:
Waarom eigenlijk 2x stemmen? Waarom zou je de tweede keer opeens op de ander stemmen.
Het schijnt dat (de latere) paus Fransicus bij het vorige conclaaf ook niet eerste stond, maar uiteindelijk een paar stemrondes later ruim won. Om een voorbeeld te noemen van meerdere stemrondes. Met overleggen nadat de verhoudingen bekend zijn kan er nog veel gebeuren, al is het inderdaad relevanter als er meer dan 2 kandidaten zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:49 schreef Collide het volgende:
Sjezus, dat schiet ook niet op.quote:
Bij de 1e stemming moet een kandidaat 2/3e (140) stemmen halen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:49 schreef Collide het volgende:
Maar dat is logisch. Als persoon 1 populair is bij 40%, maar gehaat wordt door 60 % en persoon 2 populair is bij 20 %, maar door niemand gehaat wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:51 schreef Roceco het volgende:
[..]
Het schijnt dat (de latere) paus Fransicus bij het vorige conclaaf ook niet eerste stond, maar uiteindelijk een paar stemrondes later ruim won. Om een voorbeeld te noemen van meerdere stemrondes.
Met overleggen kan er nog veel gebeuren, al is het inderdaad relevanter als er meer dan 2 kandidaten zijn.
Schwalbe op WK.quote:
Net goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:56 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord definitief één duel zonder publiek wegens racisme.
Kut Platini. Kut Uefa. Hup Blatter.
Nu doe je onderwater Mario 64 muziekje wel tekort.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:56 schreef Näsenbar het volgende:
Chille muziek, beetje als dat onderwater level van Mario 64.
Wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:56 schreef Slobeend het volgende:
Incapabale Fransen hebben de halve wereld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?Een banaan staat niet gelijk aan racisme. Die Franse scheidsrechter van toen mocht een paar weken later ook meteen een interland fluiten. Wat een onzin.
Dat is jammer voor ze. Oh wacht, ze spelen niet eens Europeesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:56 schreef Slobeend het volgende:
Wel enige club die van Sevilla heeft gewonnen dit seizoen in Europees verband.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is jammer voor ze. Oh wacht, ze spelen niet eens Europees
Als er een normale scheidsrechter was geweest, was het duel niet eens gestaakt en had er niemand naar gekraaid. Dit is niet goed voor het imago van Feyenoord en het Nederlandse voetbal :/ Zonde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Incapabale Fransen hebben de halve wereld.
Een van de hoogtepunten in de clubhistorie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Wel enige club die van Sevilla heeft gewonnen dit seizoen in Europees verband.
En die stem is evenveel waard als de stem van Nederlandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef HPLC het volgende:
Ja jongens, Papua staat toch maar liefst op plek 202 van de lijst
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Na de stemming gaan ze dan dineren? Of is er direct de uitslag?
Ja, onze Jordaanse vriend is natuurlijk goudeerlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef El_Matador het volgende:
Hola, al nieuws??
Krijgen we nog een paar jaar die goeie ouwe goudeerlijke Zwitser die creep?
NIEMAND is eerlijk wanneer het om veel geld en macht gaatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, onze Jordaanse vriend is natuurlijk goudeerlijk.
Nou nee vroeg het me gewoon af. Kan me niet voorstellen dat deze bobo's de dag doorkomen met een glas melk en een muf broodje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wil je daar ook een stream voor hebben dan?
Goed punt, maar in ieder geval jonger en verandering is nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, onze Jordaanse vriend is natuurlijk goudeerlijk.
Ik denk zomaar dat de lunch vanmiddag wel uit iets meer bestond dan een glas melk en een muf broodje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou nee vroeg het me gewoon af. Kan me niet voorstellen dat deze bobo's de dag doorkomen met een glas melk en een muf broodje.
Figoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt, maar in ieder geval jonger en verandering is nodig.
Figo had het natuurlijk moeten worden, maar goed, dat is in een eerlijke oprechte professionele wereld en daar leven we nu eenmaal niet in.
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we deze hele kermis opnieuw als er een tweede stemming nodig is?
.
Die hernoemt gelijk de beker naar zichzelfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:06 schreef radyo het volgende:
Wat had het toch mooi geweest als Van Gaal zich kandidaat zou stellen, en dan gewoon die mic pakken en iedereen kapot maken.
HALLO HALLO LISTEN TO THE MANAGERquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:06 schreef radyo het volgende:
Wat had het toch mooi geweest als Van Gaal zich kandidaat zou stellen, en dan gewoon die mic pakken en iedereen kapot maken.
Inhoudelijk.quote:
Figo heeft ons vaak genoeg genaaidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
Het is een ex-voetballer, daar gaat het om.
Blatter heeft ook gevoetbaldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
Of dat ex-voetballer meteen een goede voorzitter maakt. Ik bedoel Maradonna wil je toch ook niet als voorzitter?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
twitter:pkelso twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 17:56:31New Caledonia voting. Met the man from New Caledonia. Nice chap. took him 28 hours to get here. reageer retweet
"Ons"?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Figo heeft ons vaak genoeg genaaid![]()
Ook inhoudelijk niet sterk tho.
Gaan ze net zolang door totdat er 2/3 meerderheid is?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we deze hele kermis opnieuw als er een tweede stemming nodig is?
.
Wij zijn de beste van Israel, van Palestina, Van Rusland, en van de hele wereld!quote:
Volgende stemming is 50% al genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan ze net zolang door totdat er 2/3 meerderheid is?
Tenzij die kandidaat in de volgende ronde niet meer mee doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Maar ik snap iets niet, als je de eerste ronde voor kandidaat 1 stemt, dan ben je in een eventuele volgende ronde toch ook voor kandidaat 1?
Nee, natuurlijk niet Maradona, maar in ieder geval heeft een voetballer het voetbalbelang hoog staan. Een bestuurdertje a la Seppje alleen zijn corrupte geest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of dat ex-voetballer meteen een goede voorzitter maakt. Ik bedoel Maradonna wil je toch ook niet als voorzitter?
51%quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende stemming is 50% al genoeg.
Je kunt toch een envelop krijgen tussendoor, waarop staat dat je buiten jouw kennis om een andere mening hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Maar ik snap iets niet, als je de eerste ronde voor kandidaat 1 stemt, dan ben je in een eventuele volgende ronde toch ook voor kandidaat 1?
Ze gaan er dan vanuit dan niemand meer zin heeft en dan stemmen ze gewoon weer op Blatterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
50,24%quote:
Tillen was hij goed in. Van de Belastingdienst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Komt hij oorspronkelijk niet uit een andere sport?
Ze zullen na die eerste ronde zonder winnaar wel gaan 'eten'. Paar centjes van Blatter en iedereen is weer fan van hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Totenkopf Divisie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sonderkommando heeft ook een stem
Volgende keer sturen we Olfers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is wel en mannenbolwerk dat voetbal.
Dat is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor die wereldtitel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje schijnt ook op Blatter te stemmen.
Haten op Iniestaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor die wereldtitel.
Spanje stemt ook op Blatter, las ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat de mondiale top volledig op die Jordaniër stemt, en de 3e wereld op Blatter, en Blatter wint.
Democratie zuigt
Oranjepubliekquote:
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zettenquote:
Die Aziatische en Afrikaanse landen hebben natuurlijk in de afgelopen jaren veel geld gekregen voor projecten die het voetbal in de landen moet verbeteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat de mondiale top volledig op die Jordaniër stemt, en de 3e wereld op Blatter, en Blatter wint.
Democratie zuigt
Franse spelling?quote:
Aha. Op voetbalzone.nl?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanje stemt ook op Blatter, las ik.
Al die derdewereldlanden krijgen een standaardzakcentje van Sepp.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Aziatische en Afrikaanse landen hebben natuurlijk in de afgelopen jaren veel geld gekregen voor projecten die het voetbal in de landen moet verbeteren.
Lijkt me een mooie vakantiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zetten
Ik denk het, al spreekt hij het wel enigszins Engels uit.quote:
Een bakje haver voor die bleekscheet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zetten
Zo balvastquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Ipv je tijd te verdoen aan die achterlijke stem die die namen opnoemt van de landen die mogen voten, neem even de tijd om naar de beste middenvelder (jaja, samen met Zidane) van de afgelopen 25 jaar te kijken.Andres Iniesta
welkequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor Jerome? Die gast die een wk loting heeft gesaboteerd?
GENOTquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Zo de tweede ronde waarin we dit allemaal exact nog een keer gaan krijgen. #zinin
Is dat z'n vrouw? Pure liefde zie je zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Linda vanavond nog bij Sepp z'n luier verwisselen of gaat ze na deze verkiezing voor Prins Ali ?
In de pauze komt de FBI binnenvallen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Zo de tweede ronde waarin we dit allemaal exact nog een keer gaan krijgen. #zinin
Ze zijn bang dat als Blatter het zelf doet, dat hij dan alleen de landen noemt waarvan hij zeker weet dat ze op hem gaan stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom doe Jerome dit? Lijkt nu net of hij alle kutklusjes voor Blatter opknapt
Voor het opnoemen van landen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor Jerome? Die gast die een wk loting heeft gesaboteerd?
Speelt ook niet veel soeps bij dit Oranje volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen verliest Onder 20 van een land wat helemaal niks met voetbal heeft
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
en dan hetzelfde nog een keer in de 2e ronde
El Ghazi kan er ook niks uitrichtenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt ook niet veel soeps bij dit Oranje volgens mij.
Dat is de enige met potentie, de rest kan er geen reet van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
El Ghazi kan er ook niks uitrichten
Goed idee Stijn, ga zo even Chinees halen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het achtergrondmuziekje is net zo rustgevend als die van de Chinese restaurants.
Amerika ook niet , volk wat is afgekeurd voor basketbal, rugby , honkbal etcquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is de enige met potentie, de rest kan er geen reet van.
Misschien even zijn overwinningsspeech schrijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zit Blatter nu te doen? Schaapjes tellen en tekenen?
Ziet er wel twintig jaar jonger uit anders. En kan aardig kickboksen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marjan Olfers is getrouwd met Thom Harinck.1943 vs 1969
Ik kan die mevrouw niet serieus nemenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
Eerst poepte iedereen over Olfers heen toen ze bij Ajax zat maar nu is ze opeens overal op TV als de grote expert.
Wonderbaarlijk omgedraaid inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
Eerst poepte iedereen over Olfers heen toen ze bij Ajax zat maar nu is ze opeens overal op TV als de grote expert.
Hopelijk schuift ze vanavond bij de mannen van VI ook aan tafelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Thom_Harinckquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marjan Olfers is getrouwd met Thom Harinck.1943 vs 1969
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:31 schreef HPLC het volgende:
Nu komen 2 dozen die van tevoren al waren klaargezet
Heeft wat "beleefd" in Kroatië bij Dinamo enzo en nu is het de corruptie-expert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
Ook hier geldt alles beter dan Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
O Thom Harinck, de trainer van de UFO pilootquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thom_Harinck![]()
Is het raar als ik zeg dat ik het een rare combinatie vind?
Ik ben blij dat ze niet bij Ajax zit. Komt aardig over, maar niet alsof ze ergens kennis van heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
Met 11 man.quote:
Dit dus gewoon héquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het achtergrondmuziekje is net zo rustgevend als die van de Chinese restaurants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |