Al die derdewereldlanden krijgen een standaardzakcentje van Sepp.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Aziatische en Afrikaanse landen hebben natuurlijk in de afgelopen jaren veel geld gekregen voor projecten die het voetbal in de landen moet verbeteren.
Lijkt me een mooie vakantiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zetten
Ik denk het, al spreekt hij het wel enigszins Engels uit.quote:
Een bakje haver voor die bleekscheet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zetten
Zo balvastquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Ipv je tijd te verdoen aan die achterlijke stem die die namen opnoemt van de landen die mogen voten, neem even de tijd om naar de beste middenvelder (jaja, samen met Zidane) van de afgelopen 25 jaar te kijken.Andres Iniesta
welkequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor Jerome? Die gast die een wk loting heeft gesaboteerd?
GENOTquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Zo de tweede ronde waarin we dit allemaal exact nog een keer gaan krijgen. #zinin
Is dat z'n vrouw? Pure liefde zie je zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Linda vanavond nog bij Sepp z'n luier verwisselen of gaat ze na deze verkiezing voor Prins Ali ?
In de pauze komt de FBI binnenvallen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef heywoodu het volgende:
Zo de tweede ronde waarin we dit allemaal exact nog een keer gaan krijgen. #zinin
Ze zijn bang dat als Blatter het zelf doet, dat hij dan alleen de landen noemt waarvan hij zeker weet dat ze op hem gaan stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom doe Jerome dit? Lijkt nu net of hij alle kutklusjes voor Blatter opknapt
Voor het opnoemen van landen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voor Jerome? Die gast die een wk loting heeft gesaboteerd?
Speelt ook niet veel soeps bij dit Oranje volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen verliest Onder 20 van een land wat helemaal niks met voetbal heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |