Volgende keer sturen we Olfers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is wel en mannenbolwerk dat voetbal.
Dat is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor die wereldtitel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje schijnt ook op Blatter te stemmen.
Haten op Iniestaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor die wereldtitel.
Spanje stemt ook op Blatter, las ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat de mondiale top volledig op die Jordaniër stemt, en de 3e wereld op Blatter, en Blatter wint.
Democratie zuigt
Oranjepubliekquote:
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zettenquote:
Die Aziatische en Afrikaanse landen hebben natuurlijk in de afgelopen jaren veel geld gekregen voor projecten die het voetbal in de landen moet verbeteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat de mondiale top volledig op die Jordaniër stemt, en de 3e wereld op Blatter, en Blatter wint.
Democratie zuigt
Franse spelling?quote:
Aha. Op voetbalzone.nl?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanje stemt ook op Blatter, las ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |