Wij zijn de beste van Israel, van Palestina, Van Rusland, en van de hele wereld!quote:
Volgende stemming is 50% al genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan ze net zolang door totdat er 2/3 meerderheid is?
Tenzij die kandidaat in de volgende ronde niet meer mee doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Maar ik snap iets niet, als je de eerste ronde voor kandidaat 1 stemt, dan ben je in een eventuele volgende ronde toch ook voor kandidaat 1?
Nee, natuurlijk niet Maradona, maar in ieder geval heeft een voetballer het voetbalbelang hoog staan. Een bestuurdertje a la Seppje alleen zijn corrupte geest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of dat ex-voetballer meteen een goede voorzitter maakt. Ik bedoel Maradonna wil je toch ook niet als voorzitter?
51%quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende stemming is 50% al genoeg.
Je kunt toch een envelop krijgen tussendoor, waarop staat dat je buiten jouw kennis om een andere mening hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Maar ik snap iets niet, als je de eerste ronde voor kandidaat 1 stemt, dan ben je in een eventuele volgende ronde toch ook voor kandidaat 1?
Ze gaan er dan vanuit dan niemand meer zin heeft en dan stemmen ze gewoon weer op Blatterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Tillen was hij goed in. Van de Belastingdienst.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Komt hij oorspronkelijk niet uit een andere sport?
Ze zullen na die eerste ronde zonder winnaar wel gaan 'eten'. Paar centjes van Blatter en iedereen is weer fan van hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Totenkopf Divisie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sonderkommando heeft ook een stem
Volgende keer sturen we Olfers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is wel en mannenbolwerk dat voetbal.
Dat is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor die wereldtitel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje schijnt ook op Blatter te stemmen.
Haten op Iniestaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat ze terug kunnen doen voor die wereldtitel.
Spanje stemt ook op Blatter, las ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat de mondiale top volledig op die Jordaniër stemt, en de 3e wereld op Blatter, en Blatter wint.
Democratie zuigt
Oranjepubliekquote:
Iedereen die haat op Iniesta mogen ze wat mij betreft op een bootje in de Middellandse Zee zettenquote:
Die Aziatische en Afrikaanse landen hebben natuurlijk in de afgelopen jaren veel geld gekregen voor projecten die het voetbal in de landen moet verbeteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig dat de mondiale top volledig op die Jordaniër stemt, en de 3e wereld op Blatter, en Blatter wint.
Democratie zuigt
Franse spelling?quote:
Aha. Op voetbalzone.nl?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanje stemt ook op Blatter, las ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |