Wel enige club die van Sevilla heeft gewonnen dit seizoen in Europees verband.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is jammer voor ze. Oh wacht, ze spelen niet eens Europees
Als er een normale scheidsrechter was geweest, was het duel niet eens gestaakt en had er niemand naar gekraaid. Dit is niet goed voor het imago van Feyenoord en het Nederlandse voetbal :/ Zonde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Incapabale Fransen hebben de halve wereld.
Een van de hoogtepunten in de clubhistorie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Wel enige club die van Sevilla heeft gewonnen dit seizoen in Europees verband.
En die stem is evenveel waard als de stem van Nederlandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:03 schreef HPLC het volgende:
Ja jongens, Papua staat toch maar liefst op plek 202 van de lijst
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Na de stemming gaan ze dan dineren? Of is er direct de uitslag?
Ja, onze Jordaanse vriend is natuurlijk goudeerlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef El_Matador het volgende:
Hola, al nieuws??
Krijgen we nog een paar jaar die goeie ouwe goudeerlijke Zwitser die creep?
NIEMAND is eerlijk wanneer het om veel geld en macht gaatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, onze Jordaanse vriend is natuurlijk goudeerlijk.
Nou nee vroeg het me gewoon af. Kan me niet voorstellen dat deze bobo's de dag doorkomen met een glas melk en een muf broodje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wil je daar ook een stream voor hebben dan?
Goed punt, maar in ieder geval jonger en verandering is nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, onze Jordaanse vriend is natuurlijk goudeerlijk.
Ik denk zomaar dat de lunch vanmiddag wel uit iets meer bestond dan een glas melk en een muf broodje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou nee vroeg het me gewoon af. Kan me niet voorstellen dat deze bobo's de dag doorkomen met een glas melk en een muf broodje.
Figoquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt, maar in ieder geval jonger en verandering is nodig.
Figo had het natuurlijk moeten worden, maar goed, dat is in een eerlijke oprechte professionele wereld en daar leven we nu eenmaal niet in.
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we deze hele kermis opnieuw als er een tweede stemming nodig is?
.
Die hernoemt gelijk de beker naar zichzelfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:06 schreef radyo het volgende:
Wat had het toch mooi geweest als Van Gaal zich kandidaat zou stellen, en dan gewoon die mic pakken en iedereen kapot maken.
HALLO HALLO LISTEN TO THE MANAGERquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:06 schreef radyo het volgende:
Wat had het toch mooi geweest als Van Gaal zich kandidaat zou stellen, en dan gewoon die mic pakken en iedereen kapot maken.
Inhoudelijk.quote:
Figo heeft ons vaak genoeg genaaidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
Het is een ex-voetballer, daar gaat het om.
Blatter heeft ook gevoetbaldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
Of dat ex-voetballer meteen een goede voorzitter maakt. Ik bedoel Maradonna wil je toch ook niet als voorzitter?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
twitter:pkelso twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 17:56:31New Caledonia voting. Met the man from New Caledonia. Nice chap. took him 28 hours to get here. reageer retweet
"Ons"?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Figo heeft ons vaak genoeg genaaid![]()
Ook inhoudelijk niet sterk tho.
Gaan ze net zolang door totdat er 2/3 meerderheid is?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we deze hele kermis opnieuw als er een tweede stemming nodig is?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |