Flauw.quote:
Jij niet. Ik ken je niet eens. Jij bent zo niet boeiendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Flauw.Nu weet ik niet of ik mij wel/niet aangesproken moet voelen.
Ze voldoen aan de verwachtingenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik word ook niet zo snel teleurgesteld he
R&P / [SC Relaties #2007]
Waarom lees je er dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik word ook niet zo snel teleurgesteld he
R&P / [SC Relaties #2007]
En waarom post jij er dan eigenlijk?quote:
Omdat ik er soms best leuke gesprekken heb.quote:
Jij weet net als ik dat 95% daarvan pure onzin is en voor de lol. Zou niet weten wat daar mis mee is. Het echte gegeil en geslijm gebeurd wel achter de schermen of sterker nog, juist niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik er soms best leuke gesprekken heb.
Maar je weet ook m'n mening over al dat gegeil en geslijm. En je zal ook zien dat ik daar nooit aan mee doe / wegblijf uit het topic
(of ik moet echt een rare bui hebben)
Ik snap de lol er niet van, tis niet leuk om te lezen, tis niet leuk om aan mee te doen. Ja af en toe eens, maar niet dag in dag uit en naar elke persoon die daar rondloopt en om elke opmerking die maar enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:23 schreef aeque het volgende:
Jij weet net als ik dat 95% daarvan pure onzin is en voor de lol. Zou niet weten wat daar mis mee is. Het echte gegeil en geslijm gebeurd wel achter de schermen of sterker nog, juist niet.
Dat kan, maar waarom zeg je dan dat je het aan de ene kant lekker laat voor wat het is en aan de andere kant toch je mening over uit? Komt zo tegenstrijdig over.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de lol er niet van, tis niet leuk om te lezen, tis niet leuk om aan mee te doen. Ja af en toe eens, maar niet dag in dag uit en naar elke persoon die daar rondloopt en om elke opmerking die maar enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden.
Ik laat de mensen toch lekker hun gang gaan? Zelden dat ik in dat topic het erover heb / zeurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
Dat kan, maar waarom zeg je dan dat je het aan de ene kant lekker laat voor wat het is en aan de andere kant toch je mening over uit? Komt zo tegenstrijdig over.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat de mensen toch lekker hun gang gaan? Zelden dat ik in dat topic het erover heb / zeur
Betekent dat gelijk dat ik er niet over mag klagen ergens anders?
Dat vond je ook over mijn posts in de 25+ reeks, die eigenlijk ook niet tegenstrijdig warenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:36 schreef aeque het volgende:
Dat zeg ik niet.Ik zeg alleen dat het tegenstrijdig overkomt.
Ach ja, een korstje openkrabben doet zeer en is niet verstandig, toch doe je het. Weet het niet.quote:
Het kan nog erger, die nep-relaties die mensen in Singles haddenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de lol er niet van, tis niet leuk om te lezen, tis niet leuk om aan mee te doen. Ja af en toe eens, maar niet dag in dag uit en naar elke persoon die daar rondloopt en om elke opmerking die maar enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden.
Die waren leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Het kan nog erger, die nep-relaties die mensen in Singles hadden
Oh gaan we oude koeien uit de sloot halen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vond je ook over mijn posts in de 25+ reeks, die eigenlijk ook niet tegenstrijdig waren
Het is nog pril.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die waren leuk
Hiernaast doen ze aan internetverkering
Ook alleen maar omdat ik het laatst zei, je was het anders alweer vergeten.quote:
Klopt, aangezien ik niet wist dat ik die discussie met jou heb gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:20 schreef aeque het volgende:
Ook alleen maar omdat ik het laatst zei, je was het anders alweer vergeten.
Je mag ook toegeven dat je mij gewoon niet belangrijk genoeg vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, aangezien ik niet wist dat ik die discussie met jou heb gehad
Ik vind users of fok zelden belangrijk genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:22 schreef aeque het volgende:
Je mag ook toegeven dat je mij gewoon niet belangrijk genoeg vindt.
Ok ouch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind users of fok zelden belangrijk genoeg
Shoarmaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eten aan het bestellen voor m'n hond, maar het is wel lastig kiezen, hoor.
Ja, hij krijgt rund, lam, kip, vis, kippennekken en mergpijpen om mee te beginnenquote:
Tis maar internet he. Bemoei me met de discussie en dan vergeet ik het grotendeels weer. Dus onthouden met wie het was dat gebeurd echt zeldenquote:
Ja wrijf het er nog even in dat ik niet noemenswaardig genoeg ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar internet he. Bemoei me met de discussie en dan vergeet ik het grotendeels weer. Dus onthouden met wie het was dat gebeurd echt zelden
Moeder morgen jarig dus mooi zitten pootjes geven. En zondag eten bij vrienden.quote:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef Renesite het volgende:
Moeder morgen jarig dus mooi zitten pootjes geven. En zondag eten bij vrienden.
Normaal. Zijkanten korter dan bovenop en ff flink wat erafquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
Wat voor kapsel gaat het worden?
Een "zomers" kapsel dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:59 schreef Renesite het volgende:
Normaal. Zijkanten korter dan bovenop en ff flink wat eraf
Dank!
Die zijn nu veranderd en zielig al huilend in bed liggen.quote:
Gefeliciteerd. is dan zo'n kringding waar je maardig moet zitten wezen tegen al die ooms en tantes die je verder nooit spreekt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeder morgen jarig dus mooi zitten pootjes geven. En zondag eten bij vrienden.
Voor de rest vrouwen of ook nog meer mannen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond mijn verjaardagsfeestje(met veel drank en gezelligheid)
Morgen mag ik als man mee naar een Hennafeest, supertof
enorm uitslapen en weer wat meer orde proberen te scheppen in de chaos in huisquote:
Zij is Turks, hij is Nederlands. Voor zover ik weet mogen de Nederlandse mannen mee met hun vrouw (als de vrouw er heen mag, niet iedereen voor de bruiloft is ook uitgenodigd voor de Henna).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de rest vrouwen of ook nog meer mannen?
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij is Turks, hij is Nederlands. Voor zover ik weet mogen de Nederlandse mannen mee met hun vrouw (als de vrouw er heen mag, niet iedereen voor de bruiloft is ook uitgenodigd voor de Henna).
Want niet-moslim dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij is Turks, hij is Nederlands. Voor zover ik weet mogen de Nederlandse mannen mee met hun vrouw (als de vrouw er heen mag, niet iedereen voor de bruiloft is ook uitgenodigd voor de Henna).
Klinkt als elk ander weekend bij jouquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
enorm uitslapen en weer wat meer orde proberen te scheppen in de chaos in huis
Zoiets.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. is dan zo'n kringding waar je maardig moet zitten wezen tegen al die ooms en tantes die je verder nooit spreekt?
Mij lijkt het dan weer echt geen hol aanquote:
Lijkt me leuk om eens mee te maken. Te kijken hoe dat eraan toe gaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:07 schreef Samzz het volgende:
Mij lijkt het dan weer echt geen hol aan. Maar dat heb ik met de meeste dingen die met trouwen te maken hebben, het interesseert me totaal niet
.
Ja, dat kan idd. Voor mij hoeft het niet, helemaal omdat dat soort voor mij triviale zaken ook op internet te vinden zijn, of er is een docu over gemaakt of wat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om eens mee te maken. Te kijken hoe dat eraan toe gaat.
Of het daadwerkelijk vermakelijk is, is weer een tweede
Of ze dit nu doen ivm huwelijk of gewoon, tis weer eens wat anders
Gaat dan ook om de ervaring om bij zoiets te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat kan idd. Voor mij hoeft het niet, helemaal omdat dat soort voor mij triviale zaken ook op internet te vinden zijn, of er is een docu over gemaakt of wat.
Ik spreek ook voor mezelf, hè. Ik zou zoiets niet mee te hoeven makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat dan ook om de ervaring om bij zoiets te zijn.
Anders hoef je bv ook niet op vakantie om de 7 wereldwonderen te bekijken bv. Is ook wel online genoeg over te vinden
Maar dan is de reden "er is wel een docu over te vinden" niet de echte reden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
Ik spreek ook voor mezelf, hè. Ik zou zoiets niet mee te hoeven maken. De zeven wereldwonderen daarentegen, die zou ik wel willen bekijken in het echt.
Ik zei toch ook in mijn eerste post dat het mij totaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan is de reden "er is wel een docu over te vinden" niet de echte reden.
Meer omdat je het gewoon niets aan lijkt.
Yupquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei toch ook in mijn eerste post dat het mij totaal niet interesseert.
Zij is moslim, hij is christen. Ik ben ook heel benieuwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want niet-moslim dan?
Lijkt me wel heel interessant om eens mee te maken
Oorlog!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij is moslim, hij is christen. Ik ben ook heel benieuwd.
+10000quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, alles wat ook maar een beetje met religie te maken heeft is oorlog.
Over het algemeen is dit nog waar ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Turkse bruiloft is heel leuk om mee te makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want niet-moslim dan?
Lijkt me wel heel interessant om eens mee te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:07 schreef Samzz het volgende:
Interessant om mee te maken, klinkt alsof je in een hoekje gaat zitten om te bestuderen en aantekeningen te maken.
Kun je op internet ook genoeg over vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor mezelf, hè. Ik zou zoiets niet mee te hoeven maken. De zeven wereldwonderen daarentegen, die zou ik wel willen bekijken in het echt.
Ik maak ze zo vaak mee hier. Toetredetoeterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Turkse bruiloft is heel leuk om mee te maken
Ook ooit eens op het feest zelf geweest i.p.v. kijken en luisteren naar toeterende auto's?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak ze zo vaak mee hier. Toetredetoeter
Nopequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook ooit eens op het feest zelf geweest i.p.v. kijken en luisteren naar toeterende auto's?
jaaaaa!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt, en daarna in het echt bekijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun je op internet ook genoeg over vinden.
Maar daar heb ik dus geen interesse in. Lastig hè, lezenquote:
Welke dit keer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef Samzz het volgende:
Wel grappig dat ik wederom dichtbij een bierbrouwerij woon. Alsof ik de dorpen erop uitzoek.
Nog nooit van gehoord.quote:
Niet lastig, had het wel gelezen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dus geen interesse in. Lastig hè, lezen.
Welke hopelozen zijn wij?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt voornamelijk omdat dat gedeelte van de Singles ook al in R&P SC zat te posten. Denk ik. R&P Relaties zitten ook wel ex-singles, maar ook een hoop nieuwe hopelozen (en oude hopelozen).
Is volgens mij ook niet heel bekend, meer een speciaalbiertje denk ik.quote:
Sorry hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij niet, zij. Nou ja,hier ook wel wat, maar niet richting elkaar in het topic.
We zijn poeslief tegen elkaar jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er hopelozer is, mensen die lol hebben in een topic of jij die hier als droeftoeter post...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Antwoord is toch duidelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat er hopelozer is, mensen die lol hebben in een topic of jij die hier als droeftoeter post...
Fietstochtje door de keiharde wind naar het werkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Het is pannenkoekentijd. Wat staat er bij jullie op het menu?
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt.quote:
Werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Guinness, what elsequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Hoe smaakt dat? Beetje ziltig met zandige ondertoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fietstochtje door de keiharde wind naar het werk.
Ook al?quote:
Een lekker kippetje misschien?quote:
Vanavond niet gok ikquote:
Als je daarna maar fatsoenlijk gaat zuipen hoorquote:
Ooooooooooooooow, nomnomnom, gebraden kippetjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanavond niet gok ik.
Of ik moet idd een free range halve kip bestellen die ze daadwerkelijk hebben.
Nouja geen idee nogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Als je daarna maar fatsoenlijk gaat zuipen hoor
Ja, zijn ook erg lekker, is een relatief nieuwe tent die bij de kroeg hoort, hebben van die Green Eggs en dus ook zo'n rotisserie met van alles aan het spitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooooow, nomnomnom, gebraden kippetjes
Moet je ook niet doen.quote:
Ja, maar... weekend enzoquote:
Ik wil dat anders nooit.quote:
Hier zit sinds kort een kekke poelier in de buurt. Ook maar eens proberen. Rook iig zaligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zijn ook erg lekker, is een relatief nieuwe tent die bij de kroeg hoort, hebben van die Green Eggs en dus ook zo'n rotisserie met van alles aan het spit.
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.quote:
Dat krijg ik grotendeels ook niet hoor. Kan wel, maar valt ook onder "part of the job"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef aeque het volgende:
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.
Maandag weer een dagquote:
Niet veel want buikgriep.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
quote:
Nouja weet nog niet of ik het ga doen hoorquote:
Klopt, maar dan andere zaken die tussendoor komen, nu is het lekker rustig hierquote:
Ik herken het wel hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja weet nog niet of ik het ga doen hoor
[..]
Klopt, maar dan andere zaken die tussendoor komen, nu is het lekker rustig hier
Doe ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor
Just take it easy
Kopje bouillon dan maar?quote:
De laatste keer dat ik buikgriep had kon ik alleen maar kleine nipjes lauw water verdragen, iets te koud of te warm leidde meteen tot, uh, 'een reactie' van mijn maagdarmstelsel zullen we maar zeggenquote:
Bekend verhaal. 3 dagen ziekenhuis en 11 liter vocht via infuus later mocht ik weer naar huisquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik buikgriep had kon ik alleen maar kleine nipjes lauw water verdragen, iets te koud of te warm leidde meteen tot, uh, 'een reactie' van mijn maagdarmstelsel zullen we maar zeggen. Wat een ellende was dat zeg.
Dat is me gelukkig bespaard gebleven maar ik was wel serieus aan het uitdrogen. Ontzettende dorst maar even lekker 3 bekers water naar binnen gooien zat er echt niet inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bekend verhaal. 3 dagen ziekenhuis en 11 liter vocht via infuus later mocht ik weer naar huis
Hoe gaat het deze morgen?quote:
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang inquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang in
Dank je
Als je daar weer zin in krijgt gaat het iig stukken beter!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
Bier is toch ook vocht?(Bestaat gemiddeld voor 93% uit water
)
Ik zou zeggen: kusje er op, maar als ie zo'n pijn doet misschien maar beter van niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh my, mijn neus is zo hard verbrand. Auw auw auw.
Nee, liever nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kusje er op, maar als ie zo'n pijn doet misschien maar beter van niet.
Oh boyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Het schrijnt echt en er vormen kostjes
.
Jaquote:
Hiquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz, hoe gaat het met je hondje?Je post niet meer in het andere topic dus vraag ik het maar hier.
Goed, thuis is het perfect. Buiten mag er nog e.e.a. aan bijgeschaafd worden. Maar daarom gaan we ook cursussen doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuk beest.![]()
Hoe is het met de opvoeding?
Hah, en dus toch nog mijn advies aan het opvolgen terwijl je zei dat je het sarcastisch bedoelde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, thuis is het perfect. Buiten mag er nog e.e.a. aan bijgeschaafd worden. Maar daarom gaan we ook cursussen doen.
Welk advies?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hah, en dus toch nog mijn advies aan het opvolgen terwijl je zei dat je het sarcastisch bedoelde.
Een tijdje terug zei ik dat het misschien handig was om een cursus te volgen, en dat het ook de band tussen jou en je hond zou verbeteren.quote:
Oh. Nou, om je uit de droom te helpen dat ik jouw advies opvolg; ik was al voor ik de hond überhaupt aanschafte aan het plannen welke cursussen ik zou gaan volgenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een tijdje terug zei ik dat het misschien handig was om een cursus te volgen, en dat het ook de band tussen jou en je hond zou verbeteren.
M'n droom wat doe je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, om je uit de droom te helpen dat ik jouw advies opvolg; ik was al voor ik de hond überhaupt aanschafte aan het plannen welke cursussen ik zou gaan volgen. O.a. gehoorzaamheid, IPO en jacht- en veldwerk en uiteindelijk ook speuren en reddingswerk.
Ah okéquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
M'n droom wat doe je.![]()
Nah, ik vind het juist goed om te horen, ik was meer aan het geinen.
Aan de foto te zien is hij helemaal op z'n plek, mooi om te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké.
Nee, de wijsheid om cursussen te gaan volgen heb ik gelukkig wel, hoop alleen dat ik binnenkort eens bericht terug krijg van de hondenschool... Net een heerlijk stuk gefietst met de boef, hij ligt nu plat in z'n mand, haha.
Ja, denk ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
Wel grote
[..]
Aan de foto te zien is hij helemaal op z'n plek, mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je daar weer zin in krijgt gaat het iig stukken beter!
Dat heb je als Moderatorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh my, mijn neus is zo hard verbrand. Auw auw auw.
Nog schoenen "verloren"quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, thuis is het perfect. Buiten mag er nog e.e.a. aan bijgeschaafd worden. Maar daarom gaan we ook cursussen doen.
Oh god ja, hilarischquote:Op zondag 31 mei 2015 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als je die teveel in andermans zaken steekt
En vandaag?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang in
Dank je
quote:
Al wat beter gelukkigquote:Op zondag 31 mei 2015 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En vandaag?
(Met recht een slowchat zo)
Kun je alweer fatsoenlijk eten?quote:
In die positie snurkt ie niet, en scheten heb ik hem nog niet horen laten.quote:
Komt nog welquote:Op zondag 31 mei 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die positie snurkt ie niet, en scheten heb ik hem nog niet horen laten.
Tot nu toe valt het meequote:Op zondag 31 mei 2015 09:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt nog welAl moet ik wel zeggen dat mijn laatste hond sinds ik was overgestapt op rauw voer, veeeeeel minder ruften liet
![]()
Net als de rest hier zo te zien aan de druktequote:Op zondag 31 mei 2015 12:16 schreef Juup© het volgende:
Welterusten, deze [ afbeelding ] gaat een middagdutje doen
Ik was naar het strand. En toen eten. En toen relaxen. En toen wandelen met Boris. En toen relaxen. En toen een spelletje doen met Boris. En toen m'n bed verschonen en een wasje draaien. En nu ben ik aan het bedenken of ik wel daadwerkelijk gnocchi ga maken... Such doubtsquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als de rest hier zo te zien aan de drukte
Ik kijk naar buiten en zie regenEn dat ik mijn ramen weer eens nodig moet lappen
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was naar het strand. En toen eten. En toen relaxen. En toen wandelen met Boris. En toen relaxen. En toen een spelletje doen met Boris. En toen m'n bed verschonen en een wasje draaien. En nu ben ik aan het bedenken of ik wel daadwerkelijk gnocchi ga maken... Such doubts.
Wat een goed leven heb je danquote:
Weet ik nog nietquote:
Dan lijkt het me geen lastige keusquote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik denk dat ik het wel ga doen, heb er eigenlijk wel zin in.
Na het slapen even nog wat gesuft, en daarna zijn wij weer naar huis gereden van de ene naar bijna andere kant van het landquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als de rest hier zo te zien aan de drukte
Ik kijk naar buiten en zie regenEn dat ik mijn ramen weer eens nodig moet lappen
Suffen na het slapenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Na het slapen even nog wat gesuft, en daarna zijn wij weer naar huis gereden van de ene naar bijna andere kant van het land
Dat heb ik zelfs terwijl ik piepjong benquote:Op zondag 31 mei 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, op mijn leeftijd moet ik zelfs nog wakker worden van het wakker worden
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs terwijl ik piepjong ben
Avondmensquote:
Klopt... En het is ook heel betaalbaar en ook nog eens heel slijtvastquote:
Notitieblokje en pen meenemen, of een memorecorder (mocht jouw telefoon die functie niet hebben)quote:Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, als ik aan het wandelen ben met Boris bedenk ik altijd wat ik nog op moet zoeken. Zodra ik thuis ben, compleet vergeten wat ik nu op wilde zoeken. Zo goddamn irritant.
Oh, goed idee welquote:Op zondag 31 mei 2015 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Notitieblokje en pen meenemen, of een memorecorder (mocht jouw telefoon die functie niet hebben)
quote:Op maandag 1 juni 2015 06:22 schreef Renesite het volgende:
Ik slaap altijd zo heerlijk van zondag op maandag
Lekker 1 hele week uitwaaien en wandelen en spelen etc....quote:Op maandag 1 juni 2015 07:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ben toe aan vakantie. Gelukkig eind van de maand een week vrij...
Ja... Heb denk ik wep behoefte aan wat meer vrijquote:Op maandag 1 juni 2015 07:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker 1 hele week uitwaaien en wandelen en spelen etc....
Las er meer overquote:Op maandag 1 juni 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dat NL Alert eens ingesteld op m'n telefoon, schrik me even de vinkentering hier
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dat NL Alert eens ingesteld op m'n telefoon, schrik me even de vinkentering hier
Er gaat een of ander alarm af, als je dit 's nachts krijgt zit ik wel tegen het plafond.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een sms bericht, daar schrik ik niet van.
Ik ook, maar ik moest blijkbaar instellingen in m'n telefoon even aanvinken. Maar dat is drie weken geleden ofzo dat ik dat gedaan heb, dus eerst schrik ik van het luchtalarm en toen begon m'n telefoon spastisch te doenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Las er meer overZelf niets gekregen, al had ik me wel ooit aangemeld volgens mij
Stap voor stap.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de V&D, vanaf mijn kantoor, hoe kan ik dan het best lopen?
Op mijn telefoon lijkt het niet te werken. Ach ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij had ik dat óf een jaar geleden al aangezet, óf toen geconcludeerd dat het niet werkt op mijn toestel. Anyway tot nu toe niets gehad.
Die van mij ook niet, toch staat op de site van wel. Raarquote:Op maandag 1 juni 2015 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn telefoon lijkt het niet te werken. Ach ja.
Nog nooit gehoord. Als mijn telefoon straks klaar is met een back-up maken, dan zal ik eens kijken of ik misschien het alarmgeluid vervangen heb door een gewone sms melding.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat een of ander alarm af, als je dit 's nachts krijgt zit ik wel tegen het plafond.
Dat kan ik niet eens, kan alleen de optie 'meldingen inschakelen' ofzo activeren.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord. Als mijn telefoon straks klaar is met een back-up maken, dan zal ik eens kijken of ik misschien het alarmgeluid vervangen heb door een gewone sms melding.
Woeiquote:Op maandag 1 juni 2015 15:44 schreef Renesite het volgende:
Jeeej, functioneringsgesprek gehad. Loonsverhoging gekregen en wat veren
Ik ook, maar toch krijg ik een gewone door mij ingestelde SMS melding i.p.v. een of achterlijk sirene te horen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens, kan alleen de optie 'meldingen inschakelen' ofzo activeren.
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie. De conducteur van vanmiddag kan wel een busje deo gebruiken
Das mooi kut. Krijg je een andere functie of moet dat solliciteren in een iets hoger tempo?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:57 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, zo'n slide in het afdelingsoverleg met de nieuwe afdelingsstructuur waarbij je functie is doorgestreept.Gelukkig had mn manager het mij 5 minuten van tevoren al verteld.
Ook mooi kut. Lang leve het ambtenarenbestaan. Wat vandaag niet af komt, komt morgen wel....... of overmorgen, of volgende weekquote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Database shit op t werk. Helaas tussendoor naar de fysio oeten, dan nu maar weer die kant op...
Ja dat was wel beter. Helaas is dat met een 24uurs bedrijf toch wel andersquote:Op maandag 1 juni 2015 18:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook mooi kut. Lang leve het ambtenarenbestaan. Wat vandaag niet af komt, komt morgen wel....... of overmorgen, of volgende week
Gelukkig heb je de McD vlakbijquote:Op maandag 1 juni 2015 18:23 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig is de bus mooi op tijd / snel en heb ik pas om half 10 pianoles. Dus hopelijk zijn we over 2 uur wel klaar want dan kan ik nog iets eten voor die tijd. Want leven op 2 cup a soup os natuurlijk niet echt relaxedd
Ze gaan proberen mijn werk en mij te verpatsen aan een andere afdeling. Dat zegt mn manager. Die binnenkort mn manager niet meer is. Ik moet het nog zien.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das mooi kut. Krijg je een andere functie of moet dat solliciteren in een iets hoger tempo?
Maar dan wel i.c.m. een zeer riante loonsverhoging hoop ik voor jouquote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gaan proberen mijn werk en mij te verpatsen aan een andere afdeling. Dat zegt mn manager. Die binnenkort mn manager niet meer is. Ik moet het nog zien.
Dat uiteraard niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dan wel i.c.m. een zeer riante loonsverhoging hoop ik voor jou
Zet er veel glitterplaatjes op. Werkt altijd.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nog tips voor het maken van een sjiek CV zonder afgeronde opleiding, Q?
Ook veren in zijn achterste?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:09 schreef Renesite het volgende:
lekker man![]()
Mijn vriendlief zit ook in de flow. Ik hoop morgen goed nieuws als semi-ambtenaar
Uiterlijk doet veel. En duidelijke omschrijving van je werkzaamheden,verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nog tips voor het maken van een sjiek CV zonder afgeronde opleiding, Q?
Dat klinkt idd niet veelbelovend...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gaan proberen mijn werk en mij te verpatsen aan een andere afdeling. Dat zegt mn manager. Die binnenkort mn manager niet meer is. Ik moet het nog zien.
Ik ben echt supertrots op mijn fancy CV.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uiterlijk doet veel. En duidelijke omschrijving van je werkzaamheden,verantwoordelijkheden.
En goede begeleidende motivatiebrief.
Wordt CV coachquote:Op maandag 1 juni 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uiterlijk doet veel. En duidelijke omschrijving van je werkzaamheden,verantwoordelijkheden.
En goede begeleidende motivatiebrief.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een reisgids voor Japan gekocht
Als m'n werk zo lekker blijft gaan als het afgelopen jaar wilde ik in april gaanquote:
Neuh. Ik help graa g vrienden erbij.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh. Ik help graa g vrienden erbij.
En krijg nu zelf ook sollicitaties te zien dus heb je meer idee wat je zelf zou willen zien
Ik heb de bloesems nog nooit gezien daarquote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n werk zo lekker blijft gaan als het afgelopen jaar wilde ik in april gaananders werd het september maar ik wil de bloesems zien. Heb een rough guide gekocht en heb nu al zin in het eten dat erin beschreven wordt
quote:
quote:
Nee, geen Scheveningenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |