Al wat beter gelukkigquote:Op zondag 31 mei 2015 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En vandaag?
(Met recht een slowchat zo)
Kun je alweer fatsoenlijk eten?quote:
In die positie snurkt ie niet, en scheten heb ik hem nog niet horen laten.quote:
Komt nog welquote:Op zondag 31 mei 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die positie snurkt ie niet, en scheten heb ik hem nog niet horen laten.
Tot nu toe valt het meequote:Op zondag 31 mei 2015 09:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt nog welAl moet ik wel zeggen dat mijn laatste hond sinds ik was overgestapt op rauw voer, veeeeeel minder ruften liet
![]()
Net als de rest hier zo te zien aan de druktequote:Op zondag 31 mei 2015 12:16 schreef Juup© het volgende:
Welterusten, deze [ afbeelding ] gaat een middagdutje doen
Ik was naar het strand. En toen eten. En toen relaxen. En toen wandelen met Boris. En toen relaxen. En toen een spelletje doen met Boris. En toen m'n bed verschonen en een wasje draaien. En nu ben ik aan het bedenken of ik wel daadwerkelijk gnocchi ga maken... Such doubtsquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als de rest hier zo te zien aan de drukte
Ik kijk naar buiten en zie regenEn dat ik mijn ramen weer eens nodig moet lappen
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was naar het strand. En toen eten. En toen relaxen. En toen wandelen met Boris. En toen relaxen. En toen een spelletje doen met Boris. En toen m'n bed verschonen en een wasje draaien. En nu ben ik aan het bedenken of ik wel daadwerkelijk gnocchi ga maken... Such doubts.
Wat een goed leven heb je danquote:
Weet ik nog nietquote:
Dan lijkt het me geen lastige keusquote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik denk dat ik het wel ga doen, heb er eigenlijk wel zin in.
Na het slapen even nog wat gesuft, en daarna zijn wij weer naar huis gereden van de ene naar bijna andere kant van het landquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als de rest hier zo te zien aan de drukte
Ik kijk naar buiten en zie regenEn dat ik mijn ramen weer eens nodig moet lappen
Suffen na het slapenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Na het slapen even nog wat gesuft, en daarna zijn wij weer naar huis gereden van de ene naar bijna andere kant van het land
Dat heb ik zelfs terwijl ik piepjong benquote:Op zondag 31 mei 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, op mijn leeftijd moet ik zelfs nog wakker worden van het wakker worden
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs terwijl ik piepjong ben
Avondmensquote:
Klopt... En het is ook heel betaalbaar en ook nog eens heel slijtvastquote:
Notitieblokje en pen meenemen, of een memorecorder (mocht jouw telefoon die functie niet hebben)quote:Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, als ik aan het wandelen ben met Boris bedenk ik altijd wat ik nog op moet zoeken. Zodra ik thuis ben, compleet vergeten wat ik nu op wilde zoeken. Zo goddamn irritant.
Oh, goed idee welquote:Op zondag 31 mei 2015 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Notitieblokje en pen meenemen, of een memorecorder (mocht jouw telefoon die functie niet hebben)
quote:Op maandag 1 juni 2015 06:22 schreef Renesite het volgende:
Ik slaap altijd zo heerlijk van zondag op maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |