Dat heb ik zelfs terwijl ik piepjong benquote:Op zondag 31 mei 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, op mijn leeftijd moet ik zelfs nog wakker worden van het wakker worden
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs terwijl ik piepjong ben
Avondmensquote:
Klopt... En het is ook heel betaalbaar en ook nog eens heel slijtvastquote:
Notitieblokje en pen meenemen, of een memorecorder (mocht jouw telefoon die functie niet hebben)quote:Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, als ik aan het wandelen ben met Boris bedenk ik altijd wat ik nog op moet zoeken. Zodra ik thuis ben, compleet vergeten wat ik nu op wilde zoeken. Zo goddamn irritant.
Oh, goed idee welquote:Op zondag 31 mei 2015 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Notitieblokje en pen meenemen, of een memorecorder (mocht jouw telefoon die functie niet hebben)
quote:Op maandag 1 juni 2015 06:22 schreef Renesite het volgende:
Ik slaap altijd zo heerlijk van zondag op maandag
Lekker 1 hele week uitwaaien en wandelen en spelen etc....quote:Op maandag 1 juni 2015 07:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ben toe aan vakantie. Gelukkig eind van de maand een week vrij...
Ja... Heb denk ik wep behoefte aan wat meer vrijquote:Op maandag 1 juni 2015 07:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker 1 hele week uitwaaien en wandelen en spelen etc....
Las er meer overquote:Op maandag 1 juni 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dat NL Alert eens ingesteld op m'n telefoon, schrik me even de vinkentering hier
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dat NL Alert eens ingesteld op m'n telefoon, schrik me even de vinkentering hier
Er gaat een of ander alarm af, als je dit 's nachts krijgt zit ik wel tegen het plafond.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een sms bericht, daar schrik ik niet van.
Ik ook, maar ik moest blijkbaar instellingen in m'n telefoon even aanvinken. Maar dat is drie weken geleden ofzo dat ik dat gedaan heb, dus eerst schrik ik van het luchtalarm en toen begon m'n telefoon spastisch te doenquote:Op maandag 1 juni 2015 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Las er meer overZelf niets gekregen, al had ik me wel ooit aangemeld volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |