Fietstochtje door de keiharde wind naar het werkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Het is pannenkoekentijd. Wat staat er bij jullie op het menu?
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt.quote:
Werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Guinness, what elsequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Hoe smaakt dat? Beetje ziltig met zandige ondertoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fietstochtje door de keiharde wind naar het werk.
Ook al?quote:
Een lekker kippetje misschien?quote:
Vanavond niet gok ikquote:
Als je daarna maar fatsoenlijk gaat zuipen hoorquote:
Ooooooooooooooow, nomnomnom, gebraden kippetjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanavond niet gok ik.
Of ik moet idd een free range halve kip bestellen die ze daadwerkelijk hebben.
Nouja geen idee nogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Als je daarna maar fatsoenlijk gaat zuipen hoor
Ja, zijn ook erg lekker, is een relatief nieuwe tent die bij de kroeg hoort, hebben van die Green Eggs en dus ook zo'n rotisserie met van alles aan het spitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooooow, nomnomnom, gebraden kippetjes
Moet je ook niet doen.quote:
Ja, maar... weekend enzoquote:
Ik wil dat anders nooit.quote:
Hier zit sinds kort een kekke poelier in de buurt. Ook maar eens proberen. Rook iig zaligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zijn ook erg lekker, is een relatief nieuwe tent die bij de kroeg hoort, hebben van die Green Eggs en dus ook zo'n rotisserie met van alles aan het spit.
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.quote:
Dat krijg ik grotendeels ook niet hoor. Kan wel, maar valt ook onder "part of the job"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef aeque het volgende:
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.
Maandag weer een dagquote:
Niet veel want buikgriep.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
quote:
Nouja weet nog niet of ik het ga doen hoorquote:
Klopt, maar dan andere zaken die tussendoor komen, nu is het lekker rustig hierquote:
Ik herken het wel hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja weet nog niet of ik het ga doen hoor
[..]
Klopt, maar dan andere zaken die tussendoor komen, nu is het lekker rustig hier
Doe ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor
Just take it easy
Kopje bouillon dan maar?quote:
De laatste keer dat ik buikgriep had kon ik alleen maar kleine nipjes lauw water verdragen, iets te koud of te warm leidde meteen tot, uh, 'een reactie' van mijn maagdarmstelsel zullen we maar zeggenquote:
Bekend verhaal. 3 dagen ziekenhuis en 11 liter vocht via infuus later mocht ik weer naar huisquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik buikgriep had kon ik alleen maar kleine nipjes lauw water verdragen, iets te koud of te warm leidde meteen tot, uh, 'een reactie' van mijn maagdarmstelsel zullen we maar zeggen. Wat een ellende was dat zeg.
Dat is me gelukkig bespaard gebleven maar ik was wel serieus aan het uitdrogen. Ontzettende dorst maar even lekker 3 bekers water naar binnen gooien zat er echt niet inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bekend verhaal. 3 dagen ziekenhuis en 11 liter vocht via infuus later mocht ik weer naar huis
Hoe gaat het deze morgen?quote:
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang inquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang in
Dank je
Als je daar weer zin in krijgt gaat het iig stukken beter!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
Bier is toch ook vocht?(Bestaat gemiddeld voor 93% uit water
)
Ik zou zeggen: kusje er op, maar als ie zo'n pijn doet misschien maar beter van niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh my, mijn neus is zo hard verbrand. Auw auw auw.
Nee, liever nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kusje er op, maar als ie zo'n pijn doet misschien maar beter van niet.
Oh boyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Het schrijnt echt en er vormen kostjes
.
Jaquote:
Hiquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz, hoe gaat het met je hondje?Je post niet meer in het andere topic dus vraag ik het maar hier.
Goed, thuis is het perfect. Buiten mag er nog e.e.a. aan bijgeschaafd worden. Maar daarom gaan we ook cursussen doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuk beest.![]()
Hoe is het met de opvoeding?
Hah, en dus toch nog mijn advies aan het opvolgen terwijl je zei dat je het sarcastisch bedoelde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, thuis is het perfect. Buiten mag er nog e.e.a. aan bijgeschaafd worden. Maar daarom gaan we ook cursussen doen.
Welk advies?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hah, en dus toch nog mijn advies aan het opvolgen terwijl je zei dat je het sarcastisch bedoelde.
Een tijdje terug zei ik dat het misschien handig was om een cursus te volgen, en dat het ook de band tussen jou en je hond zou verbeteren.quote:
Oh. Nou, om je uit de droom te helpen dat ik jouw advies opvolg; ik was al voor ik de hond überhaupt aanschafte aan het plannen welke cursussen ik zou gaan volgenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Een tijdje terug zei ik dat het misschien handig was om een cursus te volgen, en dat het ook de band tussen jou en je hond zou verbeteren.
M'n droom wat doe je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, om je uit de droom te helpen dat ik jouw advies opvolg; ik was al voor ik de hond überhaupt aanschafte aan het plannen welke cursussen ik zou gaan volgen. O.a. gehoorzaamheid, IPO en jacht- en veldwerk en uiteindelijk ook speuren en reddingswerk.
Ah okéquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
M'n droom wat doe je.![]()
Nah, ik vind het juist goed om te horen, ik was meer aan het geinen.
Aan de foto te zien is hij helemaal op z'n plek, mooi om te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké.
Nee, de wijsheid om cursussen te gaan volgen heb ik gelukkig wel, hoop alleen dat ik binnenkort eens bericht terug krijg van de hondenschool... Net een heerlijk stuk gefietst met de boef, hij ligt nu plat in z'n mand, haha.
Ja, denk ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef RaXz het volgende:
Wel grote
[..]
Aan de foto te zien is hij helemaal op z'n plek, mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je daar weer zin in krijgt gaat het iig stukken beter!
Dat heb je als Moderatorquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh my, mijn neus is zo hard verbrand. Auw auw auw.
Nog schoenen "verloren"quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, thuis is het perfect. Buiten mag er nog e.e.a. aan bijgeschaafd worden. Maar daarom gaan we ook cursussen doen.
Oh god ja, hilarischquote:Op zondag 31 mei 2015 00:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als je die teveel in andermans zaken steekt
En vandaag?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang in
Dank je
quote:
Al wat beter gelukkigquote:Op zondag 31 mei 2015 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En vandaag?
(Met recht een slowchat zo)
Kun je alweer fatsoenlijk eten?quote:
In die positie snurkt ie niet, en scheten heb ik hem nog niet horen laten.quote:
Komt nog welquote:Op zondag 31 mei 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die positie snurkt ie niet, en scheten heb ik hem nog niet horen laten.
Tot nu toe valt het meequote:Op zondag 31 mei 2015 09:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt nog welAl moet ik wel zeggen dat mijn laatste hond sinds ik was overgestapt op rauw voer, veeeeeel minder ruften liet
![]()
Net als de rest hier zo te zien aan de druktequote:Op zondag 31 mei 2015 12:16 schreef Juup© het volgende:
Welterusten, deze [ afbeelding ] gaat een middagdutje doen
Ik was naar het strand. En toen eten. En toen relaxen. En toen wandelen met Boris. En toen relaxen. En toen een spelletje doen met Boris. En toen m'n bed verschonen en een wasje draaien. En nu ben ik aan het bedenken of ik wel daadwerkelijk gnocchi ga maken... Such doubtsquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als de rest hier zo te zien aan de drukte
Ik kijk naar buiten en zie regenEn dat ik mijn ramen weer eens nodig moet lappen
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was naar het strand. En toen eten. En toen relaxen. En toen wandelen met Boris. En toen relaxen. En toen een spelletje doen met Boris. En toen m'n bed verschonen en een wasje draaien. En nu ben ik aan het bedenken of ik wel daadwerkelijk gnocchi ga maken... Such doubts.
Wat een goed leven heb je danquote:
Weet ik nog nietquote:
Dan lijkt het me geen lastige keusquote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik denk dat ik het wel ga doen, heb er eigenlijk wel zin in.
Na het slapen even nog wat gesuft, en daarna zijn wij weer naar huis gereden van de ene naar bijna andere kant van het landquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als de rest hier zo te zien aan de drukte
Ik kijk naar buiten en zie regenEn dat ik mijn ramen weer eens nodig moet lappen
Suffen na het slapenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Na het slapen even nog wat gesuft, en daarna zijn wij weer naar huis gereden van de ene naar bijna andere kant van het land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |