Fietstochtje door de keiharde wind naar het werkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Het is pannenkoekentijd. Wat staat er bij jullie op het menu?
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt.quote:
Werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Guinness, what elsequote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Hoe smaakt dat? Beetje ziltig met zandige ondertoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fietstochtje door de keiharde wind naar het werk.
Ook al?quote:
Een lekker kippetje misschien?quote:
Vanavond niet gok ikquote:
Als je daarna maar fatsoenlijk gaat zuipen hoorquote:
Ooooooooooooooow, nomnomnom, gebraden kippetjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanavond niet gok ik.
Of ik moet idd een free range halve kip bestellen die ze daadwerkelijk hebben.
Nouja geen idee nogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Als je daarna maar fatsoenlijk gaat zuipen hoor
Ja, zijn ook erg lekker, is een relatief nieuwe tent die bij de kroeg hoort, hebben van die Green Eggs en dus ook zo'n rotisserie met van alles aan het spitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooooow, nomnomnom, gebraden kippetjes
Moet je ook niet doen.quote:
Ja, maar... weekend enzoquote:
Ik wil dat anders nooit.quote:
Hier zit sinds kort een kekke poelier in de buurt. Ook maar eens proberen. Rook iig zaligquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zijn ook erg lekker, is een relatief nieuwe tent die bij de kroeg hoort, hebben van die Green Eggs en dus ook zo'n rotisserie met van alles aan het spit.
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.quote:
Dat krijg ik grotendeels ook niet hoor. Kan wel, maar valt ook onder "part of the job"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef aeque het volgende:
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.
Maandag weer een dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |