Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.quote:
Dat krijg ik grotendeels ook niet hoor. Kan wel, maar valt ook onder "part of the job"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:51 schreef aeque het volgende:
Dat sowieso, plus ik word er niet voor betaald om thuis nog meer te werken.
Maandag weer een dagquote:
Niet veel want buikgriep.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
OK. Next plz
Het is pannenkoekentijd. Wat staat er bij jullie op het menu?
quote:
Nouja weet nog niet of ik het ga doen hoorquote:
Klopt, maar dan andere zaken die tussendoor komen, nu is het lekker rustig hierquote:
Ik herken het wel hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja weet nog niet of ik het ga doen hoor
[..]
Klopt, maar dan andere zaken die tussendoor komen, nu is het lekker rustig hier
Doe ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor
Just take it easy
Kopje bouillon dan maar?quote:
De laatste keer dat ik buikgriep had kon ik alleen maar kleine nipjes lauw water verdragen, iets te koud of te warm leidde meteen tot, uh, 'een reactie' van mijn maagdarmstelsel zullen we maar zeggenquote:
Bekend verhaal. 3 dagen ziekenhuis en 11 liter vocht via infuus later mocht ik weer naar huisquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik buikgriep had kon ik alleen maar kleine nipjes lauw water verdragen, iets te koud of te warm leidde meteen tot, uh, 'een reactie' van mijn maagdarmstelsel zullen we maar zeggen. Wat een ellende was dat zeg.
Dat is me gelukkig bespaard gebleven maar ik was wel serieus aan het uitdrogen. Ontzettende dorst maar even lekker 3 bekers water naar binnen gooien zat er echt niet inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bekend verhaal. 3 dagen ziekenhuis en 11 liter vocht via infuus later mocht ik weer naar huis
Hoe gaat het deze morgen?quote:
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang inquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pijnlijk (spieren e.d.) maar beter dan de afgelopen dagen gelukkig, darmen zijn nog iets van streek en ik ben nog snel misselijk (zelfs na het drinken van 3 slokken water al). maar komt goed. Er zit vooruitgang in
Dank je
Als je daar weer zin in krijgt gaat het iig stukken beter!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:47 schreef Juup© het volgende:
Bier is toch ook vocht?(Bestaat gemiddeld voor 93% uit water
)
Ik zou zeggen: kusje er op, maar als ie zo'n pijn doet misschien maar beter van niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh my, mijn neus is zo hard verbrand. Auw auw auw.
Nee, liever nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kusje er op, maar als ie zo'n pijn doet misschien maar beter van niet.
Oh boyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Het schrijnt echt en er vormen kostjes
.
Jaquote:
Hiquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Samzz, hoe gaat het met je hondje?Je post niet meer in het andere topic dus vraag ik het maar hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |