Die waren leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Het kan nog erger, die nep-relaties die mensen in Singles hadden
Oh gaan we oude koeien uit de sloot halen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vond je ook over mijn posts in de 25+ reeks, die eigenlijk ook niet tegenstrijdig waren
Het is nog pril.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die waren leuk
Hiernaast doen ze aan internetverkering
Ook alleen maar omdat ik het laatst zei, je was het anders alweer vergeten.quote:
Klopt, aangezien ik niet wist dat ik die discussie met jou heb gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:20 schreef aeque het volgende:
Ook alleen maar omdat ik het laatst zei, je was het anders alweer vergeten.
Je mag ook toegeven dat je mij gewoon niet belangrijk genoeg vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, aangezien ik niet wist dat ik die discussie met jou heb gehad
Ik vind users of fok zelden belangrijk genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:22 schreef aeque het volgende:
Je mag ook toegeven dat je mij gewoon niet belangrijk genoeg vindt.
Ok ouch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind users of fok zelden belangrijk genoeg
Shoarmaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eten aan het bestellen voor m'n hond, maar het is wel lastig kiezen, hoor.
Ja, hij krijgt rund, lam, kip, vis, kippennekken en mergpijpen om mee te beginnenquote:
Tis maar internet he. Bemoei me met de discussie en dan vergeet ik het grotendeels weer. Dus onthouden met wie het was dat gebeurd echt zeldenquote:
Ja wrijf het er nog even in dat ik niet noemenswaardig genoeg ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar internet he. Bemoei me met de discussie en dan vergeet ik het grotendeels weer. Dus onthouden met wie het was dat gebeurd echt zelden
Moeder morgen jarig dus mooi zitten pootjes geven. En zondag eten bij vrienden.quote:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef Renesite het volgende:
Moeder morgen jarig dus mooi zitten pootjes geven. En zondag eten bij vrienden.
Normaal. Zijkanten korter dan bovenop en ff flink wat erafquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
Wat voor kapsel gaat het worden?
Een "zomers" kapsel dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:59 schreef Renesite het volgende:
Normaal. Zijkanten korter dan bovenop en ff flink wat eraf
Dank!
Die zijn nu veranderd en zielig al huilend in bed liggen.quote:
Gefeliciteerd. is dan zo'n kringding waar je maardig moet zitten wezen tegen al die ooms en tantes die je verder nooit spreekt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeder morgen jarig dus mooi zitten pootjes geven. En zondag eten bij vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |