Stap voor stap.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de V&D, vanaf mijn kantoor, hoe kan ik dan het best lopen?
Op mijn telefoon lijkt het niet te werken. Ach ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij had ik dat óf een jaar geleden al aangezet, óf toen geconcludeerd dat het niet werkt op mijn toestel. Anyway tot nu toe niets gehad.
Die van mij ook niet, toch staat op de site van wel. Raarquote:Op maandag 1 juni 2015 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn telefoon lijkt het niet te werken. Ach ja.
Nog nooit gehoord. Als mijn telefoon straks klaar is met een back-up maken, dan zal ik eens kijken of ik misschien het alarmgeluid vervangen heb door een gewone sms melding.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat een of ander alarm af, als je dit 's nachts krijgt zit ik wel tegen het plafond.
Dat kan ik niet eens, kan alleen de optie 'meldingen inschakelen' ofzo activeren.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord. Als mijn telefoon straks klaar is met een back-up maken, dan zal ik eens kijken of ik misschien het alarmgeluid vervangen heb door een gewone sms melding.
Woeiquote:Op maandag 1 juni 2015 15:44 schreef Renesite het volgende:
Jeeej, functioneringsgesprek gehad. Loonsverhoging gekregen en wat veren
Ik ook, maar toch krijg ik een gewone door mij ingestelde SMS melding i.p.v. een of achterlijk sirene te horen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens, kan alleen de optie 'meldingen inschakelen' ofzo activeren.
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie. De conducteur van vanmiddag kan wel een busje deo gebruiken
Das mooi kut. Krijg je een andere functie of moet dat solliciteren in een iets hoger tempo?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:57 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, zo'n slide in het afdelingsoverleg met de nieuwe afdelingsstructuur waarbij je functie is doorgestreept.Gelukkig had mn manager het mij 5 minuten van tevoren al verteld.
Ook mooi kut. Lang leve het ambtenarenbestaan. Wat vandaag niet af komt, komt morgen wel....... of overmorgen, of volgende weekquote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Database shit op t werk. Helaas tussendoor naar de fysio oeten, dan nu maar weer die kant op...
Ja dat was wel beter. Helaas is dat met een 24uurs bedrijf toch wel andersquote:Op maandag 1 juni 2015 18:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook mooi kut. Lang leve het ambtenarenbestaan. Wat vandaag niet af komt, komt morgen wel....... of overmorgen, of volgende week
Gelukkig heb je de McD vlakbijquote:Op maandag 1 juni 2015 18:23 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig is de bus mooi op tijd / snel en heb ik pas om half 10 pianoles. Dus hopelijk zijn we over 2 uur wel klaar want dan kan ik nog iets eten voor die tijd. Want leven op 2 cup a soup os natuurlijk niet echt relaxedd
Ze gaan proberen mijn werk en mij te verpatsen aan een andere afdeling. Dat zegt mn manager. Die binnenkort mn manager niet meer is. Ik moet het nog zien.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das mooi kut. Krijg je een andere functie of moet dat solliciteren in een iets hoger tempo?
Maar dan wel i.c.m. een zeer riante loonsverhoging hoop ik voor jouquote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gaan proberen mijn werk en mij te verpatsen aan een andere afdeling. Dat zegt mn manager. Die binnenkort mn manager niet meer is. Ik moet het nog zien.
Dat uiteraard niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dan wel i.c.m. een zeer riante loonsverhoging hoop ik voor jou
Zet er veel glitterplaatjes op. Werkt altijd.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nog tips voor het maken van een sjiek CV zonder afgeronde opleiding, Q?
Ook veren in zijn achterste?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:09 schreef Renesite het volgende:
lekker man![]()
Mijn vriendlief zit ook in de flow. Ik hoop morgen goed nieuws als semi-ambtenaar
Uiterlijk doet veel. En duidelijke omschrijving van je werkzaamheden,verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Nog tips voor het maken van een sjiek CV zonder afgeronde opleiding, Q?
Dat klinkt idd niet veelbelovend...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gaan proberen mijn werk en mij te verpatsen aan een andere afdeling. Dat zegt mn manager. Die binnenkort mn manager niet meer is. Ik moet het nog zien.
Ik ben echt supertrots op mijn fancy CV.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uiterlijk doet veel. En duidelijke omschrijving van je werkzaamheden,verantwoordelijkheden.
En goede begeleidende motivatiebrief.
Wordt CV coachquote:Op maandag 1 juni 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uiterlijk doet veel. En duidelijke omschrijving van je werkzaamheden,verantwoordelijkheden.
En goede begeleidende motivatiebrief.
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een reisgids voor Japan gekocht
Als m'n werk zo lekker blijft gaan als het afgelopen jaar wilde ik in april gaanquote:
Neuh. Ik help graa g vrienden erbij.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh. Ik help graa g vrienden erbij.
En krijg nu zelf ook sollicitaties te zien dus heb je meer idee wat je zelf zou willen zien
Ik heb de bloesems nog nooit gezien daarquote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n werk zo lekker blijft gaan als het afgelopen jaar wilde ik in april gaananders werd het september maar ik wil de bloesems zien. Heb een rough guide gekocht en heb nu al zin in het eten dat erin beschreven wordt
quote:
quote:
Nee, geen Scheveningenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |