Ga hem uitleggen dat het woord placenta is afgeleid van het romeinse woord voor honingkoek en je hebt een avond lolquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben blij dat hij het wiel niet heeft uitgevonden, dan was het vierkant geweest.
LIF / Ik heb een vraag over ongeboren kinderen binnen zwangere vrouwen
Gristus te paardquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben blij dat hij het wiel niet heeft uitgevonden, dan was het vierkant geweest.
LIF / Ik heb een vraag over ongeboren kinderen binnen zwangere vrouwen
Hoop doet levenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik houd graag de moed erin
Ik vind dat ook altijd een apart slag mensen, paardrijvolk. Zijn ook altijd van diezelfde figuren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Uitstekende manier om met vrouwen in contact te komen. Paardrijles nemen.
Leuk, daten met Anky van Grunsvenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op de Hoge Landbouw School wordt door iedereen altijd uiterst positief gedacht over die dames.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd een apart slag mensen, paardrijvolk. Zijn ook altijd van diezelfde figuren.
wowquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zie je het voor je, op zo'n manege, jij, of ik, hallon meisje
Ik denk dat het paard van je schriktquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dan loop je weer het risico dat je je per ongeluk in de stal aan Bonfire vergrijpt omdat het verschil nagenoeg er niet is.quote:
Ehm, ik wel hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Positief?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de Hoge Landbouw School wordt door iedereen altijd uiterst positief gedacht over die dames.
Nou ja zegquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan loop je weer het risico dat je je per ongeluk in de stal aan Bonfire vergrijpt omdat het verschil nagenoeg er niet is.
[ afbeelding ]
Laatst was is nog een knollenkop, heeft dat betrekking met paarden of het gewas?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja godverdomme, dit was niet nodig he, pratende bloemkool die je er bent
Mooiquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is weer weekend dus dan gaat het altijd goed. Hoe issie daar?
moedernatuurquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niks aan doen. Wat is jouw excuus.
Nee, met mijn humeur, preikopquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst was is nog een knollenkop, heeft dat betrekking met paarden of het gewas?
Laatste keer dat ik er bij 1 was was bij Beverwijk in de buurt. Die waren wel wat ouder.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die meisjes zijn 13 ofzo (ik woon vlakbij een manege)
link?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag trouwens dat debacle met netsplitter een beetje bekeken![]()
mijn god... heeft ie al ontslag genomen?
Daar houden ze ook altijd geweldig rekening mee ja in het ziekenhuis. Met een beetje pech kom je er met wat nieuws nog uit ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Hier gaat wel. Vanochtend belde het ziekenhuis (toen ik daar was zelfs) naar m'n ma, en zeiden ze dat ik anderhalf maand geleden naast een vrouw heb gelegen daar die besmet was met een of andere bacterie. Dus ik moet meewerken aan een testom te kijken of ik daar ook besmet mee ben door haar
Wat een kutwijfquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Hier gaat wel. Vanochtend belde het ziekenhuis (toen ik daar was zelfs) naar m'n ma, en zeiden ze dat ik anderhalf maand geleden naast een vrouw heb gelegen daar die besmet was met een of andere bacterie. Dus ik moet meewerken aan een testom te kijken of ik daar ook besmet mee ben door haar
Dat hoop ik ook, kan het er niet bij gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar houden ze ook altijd geweldig rekening mee ja in het ziekenhuis. Met een beetje pech kom je er met wat nieuws nog uit ook.
Nou ja, hopen maar dat het allemaal niets is.
Kan ze niks aan doen als ze het niet wist, mjaquote:
Daar kan die vrouw niets aan doen, het ziekenhuis moet dat soort patiënten scheiden van de andere populatie.quote:
Oh god dan moet ik me ook laten testenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god dan moet ik me ook laten testen
Nou ja, ik belde 's middags zelf nog eens. Kreeg geen naam, maar:quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar als het MRSA is dan ben je goed de klos...
Volgens mij heb je gewoon weer trek in rotiquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, met mijn humeur, preikop
Roti is ook lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon weer trek in roti
Tja... nou ja, weet je, jezelf zorgen maken verzwakt je sowieso... dus stop daar eerst mee... en dan moet je je bedenken dat dat soort bacteriën opportunisten zijn, dus alleen gedijen op zwakke mensen, dus sterk jezelf aan, eet gezond, neem desnoods supplementen, maar bewapen jezelf, je lijf is een burcht, geloof mequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik belde 's middags zelf nog eens. Kreeg geen naam, maar:
"Maak je geen zorgen, het gaat om een onschuldige bacterie, we willen alleen weten of 'ie verspreid is"
Maar ja, als ie zo onschuldig is, waarom is dat dan rullevant?
Dat zeker, maar niet voor elke dag.quote:
dat zit wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja... nou ja, weet je, jezelf zorgen maken verzwakt je sowieso... dus stop daar eerst mee... en dan moet je je bedenken dat dat soort bacteriën opportunisten zijn, dus alleen gedijen op zwakke mensen, dus sterk jezelf aan, eet gezond, neem desnoods supplementen, maar bewapen jezelf, je lijf is een burcht, geloof me
Wat een kopquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan loop je weer het risico dat je je per ongeluk in de stal aan Bonfire vergrijpt omdat het verschil nagenoeg er niet is.
[ afbeelding ]
Ja nou ja, ik spreek uit ervaring, je wil niet weten wat je lijf allemaal kan bevechten, alleen je wordt er doodmoe vanquote:
nogal jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik spreek uit ervaring, je wil niet weten wat je lijf allemaal kan bevechten, alleen je wordt er doodmoe van
issie alquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan stop ik mijn vuist in je anus zodat die is uitgerekkie
ik ben geen homoquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann ik wil je vetjes betasten
wat zijn jullie allemaal anaal gefixeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan stop ik mijn vuist in je anus zodat die is uitgerekkie
allemaal in de leer bij etsu geweestquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat zijn jullie allemaal anaal gefixeerd.
ja dat gaat lukken, jou inbeelden als iemand die jong is met een mooie gladde huid en lang haarquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe je je ogen dicht en denk je dat ik skye ben
Ja godverdomme... dit was echt heel onvriendelijk hequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat gaat lukken, jou inbeelden als iemand die jong is met een mooie gladde huid en lang haar
dat heet normaal zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat zijn jullie allemaal anaal gefixeerd.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat gaat lukken, jou inbeelden als iemand die jong is met een mooie gladde huid en lang haar
IK WAS EEN HELE WEEK WEG JAquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja godverdomme... dit was echt heel onvriendelijk he
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK WAS EEN HELE WEEK WEG JA
EEN HELE WEEK ZONDER MENSEN HIER TE BELEDIGEN
WCH in z'n jonge jarenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:40 schreef madeliefff het volgende:
woooo woooo wat is dit voor gescheld meteeen
alleen de jouwequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij krijgt het nog voor elkaar anussen schattig te vinden.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen was ik ook al graflelijk
dat moet wel een hele zware bevalling geweest zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn moeder huilde harder dan ik bij mijn geboorte
Toen was hij ook al kaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat moet wel een hele zware bevalling geweest zijn
Had ze een totaal ruptuur door je dikke hoofd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn moeder huilde harder dan ik bij mijn geboorte
achteraf gezien wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat moet wel een hele zware bevalling geweest zijn
Ik had liefdevolle reactie van jou verwacht...quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ze een totaal ruptuur door je dikke hoofd?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had liefdevolle reactie van jou verwacht...
ahahaha iedereen zit jou te beledigen ahahahahahahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had liefdevolle reactie van jou verwacht...
Terugstoppen was geen optie begrijp ik?quote:
*krasquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ahahaha iedereen zit jou te beledigen ahahahahahaha
AHAHAAHAHAHAH
blijkbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Terugstoppen was geen optie begrijp ik?
Vind je dat niet zielig? WCH heeft ook gevoelquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ahahaha iedereen zit jou te beledigen ahahahahahaha
AHAHAAHAHAHAH
De enige plek waar WCH gevoel heeft is op zijn eikelquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je dat niet zielig? WCH heeft ook gevoel
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je dat niet zielig? WCH heeft ook gevoel
Dan join ik #TEAMHERMANNquote:
Ik weet dat ik daar geen spijt van krijg.quote:
en dat is 100% gegarandeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet dat ik daar geen spijt van krijg.
Fylax zit ook in mijn teamquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja hee... ik heb hier een heel leeg team... iemand???
Fylax?
Bij Hermann kreeg ik net een big tasty menuquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Join nu #teamWCH en krijg een gratis happymeal
is dat hoe je mijn piemel nu noemt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij Hermann kreeg ik net een big tasty menu
Word je wel viesdik vanquote:
sorry we zitten al volquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah fuck it... ik ga ook bij #TEAMHermann
Nee, dat noem ik een garnaaltjequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dat hoe je mijn piemel nu noemt?
Cruisen zoals homo's die term gebruiken zeker?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Join nu #teamWCH en win die cruise
Ik rekende op jou, ik had alle hoop gevestigd op jou...quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cruisen zoals homo's die term gebruiken zeker?
Bedankt voor de Big Tasty nogquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok WCH er is nu plaats in mijn team
YES eindelijk... ik hoor ergens bijquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok WCH er is nu plaats in mijn team
Yo, vriendquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Join nu #teamWCH en maak kans op een iPhone 6
Ik had me nooit moeten uitlaten over die gamba van Hermannquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hahaha stomme remqohahahaha hahahahah remqo is gek
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef McGrath het volgende:
Ik kies voor team WCH. maar wil graag een chicken sensation.
Oh wauw Hermann, stik lekker met je kneuzenteam..quote:
oh ja?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Oh wauw Hermann, stik lekker met je kneuzenteam..
Ik had er wel meerderequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus dat was je enige motivatie om in mijn team te komen? een gratis hamburger?
waarom heet het dan team WCH?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, alleen knappe mensen
Kan ik mooi jouw plekje innemenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, alleen knappe mensen
hehehehehehehehehequote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou nogal logisch ik ben heel knap
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hehehehehehehehehe
heheheheh
hehehehehehehehhehehe
hahahahahah
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nou ja, ik volg gewoon het beleid dat lelijke mensen geweerd moeten wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nu al een greep naar de macht
E staat voor Ettoquote:
Der Mannquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
E staat voor Etto
T staat voor eTto
T staat voor etTo
O staat voor ettO
wat krijg je dan?
EEttoTeTtoTetToOettO!
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
Heb je die iPhone6 die je verloot toevallig van een FOK!ster gekocht?
ik zie net dat Firefox de host is, sorry ik en dp zijn van zijn rooms verbannenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)ae72d8a2f1615275d1e5
Gangstershit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie net dat Firefox de host is, sorry ik en dp zijn van zijn rooms verbannen
kom gewoon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie net dat Firefox de host is, sorry ik en dp zijn van zijn rooms verbannen
cruciaal voor jou is het woord daddy in die zin... de rest voldoe je aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij een baby daddy zoekt?
ik word iedere vrijdagavond door meerdere mensen daddy genoemdquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
cruciaal voor jou is het woord daddy in die zin... de rest voldoe je aan
Volwassen Daddyquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word iedere vrijdagavond door meerdere mensen daddy genoemd
Leuk juist. In bed is het ook altijd stoeien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja?
hey niels, ik kreeg net bericht dat SG zich heeft aangesloten in mijn team. weet je zeker dat je nog in het team van flapdrol wil?
dit is gewoon niet waar! stoker, mijn moeder heeft je ingehuurd he?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:07 schreef Catkiller het volgende:
madeliefff zoekt een baby daddy, succes allemaal!!
godverdomme nielsquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Leuk juist. In bed is het ook altijd stoeien.
Nee ik denk gewoon aan jou en wat het beste is voor je kind, je hebt niet eeuwig de tijd en straks krijg je een kindje met down die hele dagen zit te slowchatten op FOK!.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is gewoon niet waar! stoker, mijn moeder heeft je ingehuurd he?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
straks krijg je een kindje met down die hele dagen zit te slowchatten op FOK!.
Wel een blanke danquote:
ok manquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef HPLC het volgende:
Voel me niet aangesproken, ben hier alleen 's avonds en af en toe overdag
nahja dan hoef ik hem iig niet te entertainen toch, lekker rustigquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik denk gewoon aan jou en wat het beste is voor je kind, je hebt niet eeuwig de tijd en straks krijg je een kindje met down die hele dagen zit te slowchatten op FOK!.
Wie ben je hier aan het overtuigen, mij of jezelf?quote:
Dit had Hermann zijn moeder kunnen typen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nahja dan hoef ik hem iig niet te entertainen toch, lekker rustig
mama?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nahja dan hoef ik hem iig niet te entertainen toch, lekker rustig
Jij ook trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie ben je hier aan het overtuigen, mij of jezelf?
okquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stil zijn als de grote mensen praten
Mezelf natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie ben je hier aan het overtuigen, mij of jezelf?
Maar ik zat in jouw groep, ouwe lulquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een downie
Ik zou gekwetst zijn als iemand die sons slimme dingen zegt deze opmerking zou maken.quote:
wat is sons?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou gekwetst zijn als iemand die sons slimme dingen zegt deze opmerking zou maken.
Ja ga maar zo doen als je geen weerwoord hebt zwakkeling ik ben didactisch sons spel ik niet goetquote:
Gaat vaak mis wanneer jij denkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt gelijk... wat zou hij in godsnaam bedoelen?
Ik denk dat het een downie is
Ja, maar dan hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestond er maar zoiets als de edit functie of niet dan
je wordt net zo dik als Hermann zo he, en je weet hoe dat eindigtquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga de frikandellen in het vet gooien
Uit de oven is lekkerder man.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk uit voor spetters.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
een goede leef vol met series, games en pornoquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je wordt net zo dik als Hermann zo he, en je weet hoe dat eindigt
FOK!dames die gewillig worden en bij de eerste ontmoeting meteen pik willen zien. Hermann kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je wordt net zo dik als Hermann zo he, en je weet hoe dat eindigt
ik bevestig ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
FOK!dames die gewillig worden en bij de eerste ontmoeting meteen pik willen zien. Hermann kan dit bevestigen.
Vet staat op het vuurquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
FOK!dames die gewillig worden en bij de eerste ontmoeting meteen pik willen zien. Hermann kan dit bevestigen.
Eerlijk nu hermann, wanneer was het voro het laatst dat je met een vrouw sprak die niet familie is?quote:
Ik al zeker 3 uur geledenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eerlijk nu hermann, wanneer was het voro het laatst dat je met een vrouw sprak die niet familie is?
gisterenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eerlijk nu hermann, wanneer was het voro het laatst dat je met een vrouw sprak die niet familie is?
Je bejaarde buurvrouw telt niet.quote:
Wat ik een tijdje geleden had. Was ik een paar weken op zee geweest waar geen vrouw te bekennen was. Vlieg ik na 2 weken terug naar Den Helder begint er zo'n luchthavenwijf bijdehand tegen me te doen. Eerste vrouw die ik in 2 weken zie en ook gelijk een grote bek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vol tussen haar ogen stompen en volblaffen terwijl ze bijkomt, anders leren ze het nooitquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat ik een tijdje geleden had. Was ik een paar weken op zee geweest waar geen vrouw te bekennen was. Vlieg ik na 2 weken terug naar Den Helder begint er zo'n luchthavenwijf bijdehand tegen me te doen. Eerste vrouw die ik in 2 weken zie en ook gelijk een grote bek.
Ik stond echt zo van wtf nu weer?
Bewijsmateriaal achterlaten, amateur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vol tussen haar ogen stompen en volblaffen terwijl ze bijkomt, anders leren ze het nooit
over haar hele gezicht, de rechter zal respect hebben voor jouw mannelijkheid en je high fivenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bewijsmateriaal achterlaten, amateur.
plottwist: de vrouw was de dochter van de rechterquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over haar hele gezicht, de rechter zal respect hebben voor jouw mannelijkheid en je high fiven
Ik vroeg of ze ongesteld was of dat ze altijd zo was. Ben ook nog even gaan klagen bij de balie. Kutwijf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over haar hele gezicht, de rechter zal respect hebben voor jouw mannelijkheid en je high fiven
Samen dunnetjes overdoenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
plottwist: de vrouw was de dochter van de rechter
en nu????
Gadverdamme Herman.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las '''proefde'' ipv vroeg
weet niet waarom
Homosensuele gayflikkerfaggetnichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt vies ben jij he, bah zeg
ieeuwuwwww
Yes, nu vraag je me wel watquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vroeg ik om een beoordeling?
penislikkende kontenstamperquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Homosensuele gayflikkerfaggetnicht
veel plezier met het koffiedrinken bij die gasten benedenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:00 schreef niels0 het volgende:
'k ga even koffiedrinken bij die gasten beneden.
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zingen de ouders altijd het hardst bij dit soort 'evenementen'.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt
Meisje ik word booooos van deze geluiden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
Eens met de TT. Avondvierdaagse door de straat hier. Gillende kinderen. Hela holala. Hondje van de bakker. Haat. Agressie.
ik deed vroeger ook een keertje mee met de avondvierdaagse, er werd op me getuft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Meisje ik word booooos van deze geluiden.
stel je niet zo aan joh, 8 jaar geleden deden jouw ouders precies hetzelfde... en let wel 8 jaar geleden, dat is 2007quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Meisje ik word booooos van deze geluiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |