Der Mannquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
E staat voor Etto
T staat voor eTto
T staat voor etTo
O staat voor ettO
wat krijg je dan?
EEttoTeTtoTetToOettO!
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
Heb je die iPhone6 die je verloot toevallig van een FOK!ster gekocht?
ik zie net dat Firefox de host is, sorry ik en dp zijn van zijn rooms verbannenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)ae72d8a2f1615275d1e5
Gangstershit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie net dat Firefox de host is, sorry ik en dp zijn van zijn rooms verbannen
kom gewoon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie net dat Firefox de host is, sorry ik en dp zijn van zijn rooms verbannen
cruciaal voor jou is het woord daddy in die zin... de rest voldoe je aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij een baby daddy zoekt?
ik word iedere vrijdagavond door meerdere mensen daddy genoemdquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
cruciaal voor jou is het woord daddy in die zin... de rest voldoe je aan
Volwassen Daddyquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word iedere vrijdagavond door meerdere mensen daddy genoemd
Leuk juist. In bed is het ook altijd stoeien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja?
hey niels, ik kreeg net bericht dat SG zich heeft aangesloten in mijn team. weet je zeker dat je nog in het team van flapdrol wil?
dit is gewoon niet waar! stoker, mijn moeder heeft je ingehuurd he?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:07 schreef Catkiller het volgende:
madeliefff zoekt een baby daddy, succes allemaal!!
godverdomme nielsquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Leuk juist. In bed is het ook altijd stoeien.
Nee ik denk gewoon aan jou en wat het beste is voor je kind, je hebt niet eeuwig de tijd en straks krijg je een kindje met down die hele dagen zit te slowchatten op FOK!.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is gewoon niet waar! stoker, mijn moeder heeft je ingehuurd he?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
straks krijg je een kindje met down die hele dagen zit te slowchatten op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |