Yo, vriendquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Join nu #teamWCH en maak kans op een iPhone 6
Ik had me nooit moeten uitlaten over die gamba van Hermannquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hahaha stomme remqohahahaha hahahahah remqo is gek
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef McGrath het volgende:
Ik kies voor team WCH. maar wil graag een chicken sensation.
Oh wauw Hermann, stik lekker met je kneuzenteam..quote:
oh ja?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Oh wauw Hermann, stik lekker met je kneuzenteam..
Ik had er wel meerderequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus dat was je enige motivatie om in mijn team te komen? een gratis hamburger?
waarom heet het dan team WCH?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, alleen knappe mensen
Kan ik mooi jouw plekje innemenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, alleen knappe mensen
hehehehehehehehehequote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou nogal logisch ik ben heel knap
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hehehehehehehehehe
heheheheh
hehehehehehehehhehehe
hahahahahah
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nou ja, ik volg gewoon het beleid dat lelijke mensen geweerd moeten wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nu al een greep naar de macht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |