Laatst was is nog een knollenkop, heeft dat betrekking met paarden of het gewas?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja godverdomme, dit was niet nodig he, pratende bloemkool die je er bent
Mooiquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is weer weekend dus dan gaat het altijd goed. Hoe issie daar?
moedernatuurquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niks aan doen. Wat is jouw excuus.
Nee, met mijn humeur, preikopquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst was is nog een knollenkop, heeft dat betrekking met paarden of het gewas?
Laatste keer dat ik er bij 1 was was bij Beverwijk in de buurt. Die waren wel wat ouder.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die meisjes zijn 13 ofzo (ik woon vlakbij een manege)
link?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag trouwens dat debacle met netsplitter een beetje bekeken![]()
mijn god... heeft ie al ontslag genomen?
Daar houden ze ook altijd geweldig rekening mee ja in het ziekenhuis. Met een beetje pech kom je er met wat nieuws nog uit ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Hier gaat wel. Vanochtend belde het ziekenhuis (toen ik daar was zelfs) naar m'n ma, en zeiden ze dat ik anderhalf maand geleden naast een vrouw heb gelegen daar die besmet was met een of andere bacterie. Dus ik moet meewerken aan een testom te kijken of ik daar ook besmet mee ben door haar
Wat een kutwijfquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Hier gaat wel. Vanochtend belde het ziekenhuis (toen ik daar was zelfs) naar m'n ma, en zeiden ze dat ik anderhalf maand geleden naast een vrouw heb gelegen daar die besmet was met een of andere bacterie. Dus ik moet meewerken aan een testom te kijken of ik daar ook besmet mee ben door haar
Dat hoop ik ook, kan het er niet bij gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar houden ze ook altijd geweldig rekening mee ja in het ziekenhuis. Met een beetje pech kom je er met wat nieuws nog uit ook.
Nou ja, hopen maar dat het allemaal niets is.
Kan ze niks aan doen als ze het niet wist, mjaquote:
Daar kan die vrouw niets aan doen, het ziekenhuis moet dat soort patiënten scheiden van de andere populatie.quote:
Oh god dan moet ik me ook laten testenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god dan moet ik me ook laten testen
Nou ja, ik belde 's middags zelf nog eens. Kreeg geen naam, maar:quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar als het MRSA is dan ben je goed de klos...
Volgens mij heb je gewoon weer trek in rotiquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, met mijn humeur, preikop
Roti is ook lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon weer trek in roti
Tja... nou ja, weet je, jezelf zorgen maken verzwakt je sowieso... dus stop daar eerst mee... en dan moet je je bedenken dat dat soort bacteriën opportunisten zijn, dus alleen gedijen op zwakke mensen, dus sterk jezelf aan, eet gezond, neem desnoods supplementen, maar bewapen jezelf, je lijf is een burcht, geloof mequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik belde 's middags zelf nog eens. Kreeg geen naam, maar:
"Maak je geen zorgen, het gaat om een onschuldige bacterie, we willen alleen weten of 'ie verspreid is"
Maar ja, als ie zo onschuldig is, waarom is dat dan rullevant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |