Ga hem uitleggen dat het woord placenta is afgeleid van het romeinse woord voor honingkoek en je hebt een avond lolquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben blij dat hij het wiel niet heeft uitgevonden, dan was het vierkant geweest.
LIF / Ik heb een vraag over ongeboren kinderen binnen zwangere vrouwen
Gristus te paardquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben blij dat hij het wiel niet heeft uitgevonden, dan was het vierkant geweest.
LIF / Ik heb een vraag over ongeboren kinderen binnen zwangere vrouwen
Hoop doet levenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik houd graag de moed erin
Ik vind dat ook altijd een apart slag mensen, paardrijvolk. Zijn ook altijd van diezelfde figuren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Uitstekende manier om met vrouwen in contact te komen. Paardrijles nemen.
Leuk, daten met Anky van Grunsvenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op de Hoge Landbouw School wordt door iedereen altijd uiterst positief gedacht over die dames.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd een apart slag mensen, paardrijvolk. Zijn ook altijd van diezelfde figuren.
wowquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zie je het voor je, op zo'n manege, jij, of ik, hallon meisje
Ik denk dat het paard van je schriktquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dan loop je weer het risico dat je je per ongeluk in de stal aan Bonfire vergrijpt omdat het verschil nagenoeg er niet is.quote:
Ehm, ik wel hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Positief?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de Hoge Landbouw School wordt door iedereen altijd uiterst positief gedacht over die dames.
Nou ja zegquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan loop je weer het risico dat je je per ongeluk in de stal aan Bonfire vergrijpt omdat het verschil nagenoeg er niet is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |