Ik ben volwassen hoor, woon niet met ze.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraag je mama en papa. Die leggen je alles wel uit.
Weet je het niet?quote:
Dat jij het niet weet, dat is de grap.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben volwassen hoor, woon niet met ze.
[..]
Weet je het niet?
Dan hebben ze een deel van de opvoeding overgeslagen.quote:
OK, prima, maar wat is nu het antwoord?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan hebben ze een deel van de opvoeding overgeslagen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
OK, prima, maar wat is nu het antwoord?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraag je mama en papa. Die leggen je alles wel uit.
Placenta, navelstreng.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
OK, prima, maar wat is nu het antwoord?
Ik dacht altijd dat het iets overbodigs was, vandaar dat de arts op het eerste het beste moment hem afsneed bij de geboorte.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:46 schreef Treinhomo het volgende:
Je hebt nog nooit van een navelstreng gehoord ?
Gaat via het bloed!quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:50 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iets overbodigs was, vandaar dat de arts op het eerste het beste moment hem afsneed bij de geboorte.
Maar kan een embryo/baby ook piesen/poepen erdoorheen? Lijkt me niet toch?
Als TS dit niet eens weet denk ik dat hij ook geen Engelse informatie hierover kan volgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:51 schreef Kassamiep het volgende:
Asje:
http://www.brainstuffshow(...)d-while-in-the-womb/
Wat zal jij een geld besparen op WC-papier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:50 schreef mig72 het volgende:
Ik dacht altijd dat het iets overbodigs was, vandaar dat de arts op het eerste het beste moment hem afsneed bij de geboorte.
Trouwens: troll.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:50 schreef mig72 het volgende:
[..]
Is niet zinloos. De navelstreng zit verbonden tussen de vagina en de baby. Daar gaat al het eten door heen dat de moeder in haar vagina stopt. En de poep en plas van de baby weer naar buiten. Als de baby uit de moeder is is die slang natuurlijk niet meer nodig en daarom snijd de dokter hem door.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:50 schreef mig72 het volgende:
[..]
quote:
Maar alleen een ding klopt niet volgens mij in die link:quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:51 schreef Kassamiep het volgende:
Asje:
http://www.brainstuffshow(...)d-while-in-the-womb/
Dit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:52 schreef borbit het volgende:
Zwangere vrouwen moeten gewoon babymelkpoeder opzuigen met hun vagina. Dit wordt dan opgegeten door de baby en die kan daar dan samen met de moedermelk van leven. En de plas en poep gaat ook gewoon via de vagina van de moeder weer naar buiten. Daarom zijn zwangere vrouwen soms heel dik en soms niet zoveel.
Jouw domheid is niet te overtreffen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |