Dat zeker, maar niet voor elke dag.quote:
dat zit wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja... nou ja, weet je, jezelf zorgen maken verzwakt je sowieso... dus stop daar eerst mee... en dan moet je je bedenken dat dat soort bacteriën opportunisten zijn, dus alleen gedijen op zwakke mensen, dus sterk jezelf aan, eet gezond, neem desnoods supplementen, maar bewapen jezelf, je lijf is een burcht, geloof me
Wat een kopquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan loop je weer het risico dat je je per ongeluk in de stal aan Bonfire vergrijpt omdat het verschil nagenoeg er niet is.
[ afbeelding ]
Ja nou ja, ik spreek uit ervaring, je wil niet weten wat je lijf allemaal kan bevechten, alleen je wordt er doodmoe vanquote:
nogal jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik spreek uit ervaring, je wil niet weten wat je lijf allemaal kan bevechten, alleen je wordt er doodmoe van
issie alquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan stop ik mijn vuist in je anus zodat die is uitgerekkie
ik ben geen homoquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann ik wil je vetjes betasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |