Ik denk dat het daardoor onnodig moeilijk wordt om op zo'n manier met dieren te werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
daaromZe hebben een goed leven hoor
. Maar sommige collega's mogen met wat meer eerbied praten over onze beestjes
En 9 maanden daar voor enterde zijn vader zijn moeder.quote:
Misschien weet zijn vader wel nergens vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En 9 maanden daar voor enterde zijn vader zijn moeder.
Dat zou wel naar zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien weet zijn vader wel nergens van
maar enteren deed iequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien weet zijn vader wel nergens van
Ik bedoel dus dat het misschien de melkman wel was :$quote:
Ze hoeven niet te knuffelen of namen te geven. Maar soms word er beschamend respectloos gesproken over onze beesten...quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het daardoor onnodig moeilijk wordt om op zo'n manier met dieren te werken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het misschien de melkman wel was :$
Ik wilde ook zoiets postenquote:
Oh dacht alquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee Art, vegetarisch. Ging echt in perioden bij mij. Op vakantie in Frankrijk bleken mijn principes echter niet zo sterk.En thuiswonend is het ook lastig.
Lijkt mij niet dat ze zich net zo laten behandelen als sommige proefdieren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet jij of ze dat wel of niet doet?
Ik wil ook wel eens watquote:
Een mooie vrouw.quote:
quote:
Vind ook niet dat je daartoe bereid moet zijn als je tegen dierproeven bent. Het is nou eenmaal uitbuiting van wezens die er geen toestemming voor kunnen of zouden geven. Waar mensen zelf wel of niet aan mee doen kunnen ze zelf kiezen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat ze zich net zo laten behandelen als sommige proefdieren.
Kan 400+ flows nie handele niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
En daarom mag niemand je.quote:
Swsquote:
Dankquote:
Hij heeft in dat jaar wel zijn moeders kut geopend volgens mij.quote:
Er zijn uberhaupt weinig 15-jarigen die ik mag :$quote:
Het is wel eens nuttig soms ja, voorkomt een hoop misverstandenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanmiddag geleerd van aeque dan duidelijkheid goed is. Dus ik dacht ik waag een poging
Misschien doe ik het nog weer eens. Moet ik wel weer wat docu's van dierenleed kijken als reminder en vega recepten zoeken.quote:
Puberstruggles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt weinig 15-jarigen die ik mag :$
Ik mocht mezelf niet eens op die leeftijd
Die shit is real jwz :$quote:
Nog steeds last van.quote:
Ik snap niet echt waarom je als vegetariër wel eieren zou eten eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien doe ik het nog weer eens. Moet ik wel weer wat docu's van dierenleed kijken als reminder en vega recepten zoeken.Melk dronk ik in die tijd ook niet, maar at wel biologische eieren. Beter zelf kipjes houden
Ik haat dieren. Ik eet ze uit principe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien doe ik het nog weer eens. Moet ik wel weer wat docu's van dierenleed kijken als reminder en vega recepten zoeken.Melk dronk ik in die tijd ook niet, maar at wel biologische eieren. Beter zelf kipjes houden
akaquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft in dat jaar wel zijn moeders kut geopend volgens mij.
Zal ik je even vasthouden en "you are my sunshine" in je oor zingen?quote:
Herinner me eraan dat ik je nooit alleen laat met Bogie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik haat dieren. Ik eet ze uit principe.
Beledig de duivel niet zo. He's like a father to me :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef All-out het volgende:
[..]
aka
the gates of hell
pandora's box
dat maakt Fylax een soort schattig- irritante antichrist
Vega's ook, ze eten al hun eten opquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik haat dieren. Ik eet ze uit principe.
Bogie lijkt me wel lief. Maar idd, als we langskomen kun je hem beter voor de zekerheid bij je moeder brengen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat ik je nooit alleen laat met Bogie.
Awww.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik je even vasthouden en "you are my sunshine" in je oor zingen?
de eieren voor de markt zijn onbevrucht, dus het gaat niet ten koste van leven. maar om nou te zeggen dat ze niet voor dierenleed zorgen gaat te ver idd. maar toch beter dan vleesquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom je als vegetariër wel eieren zou eten eigenlijk.
My only sunshine, you make me happy when skies are greyquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of ik leer hem een nieuw commando.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bogie lijkt me wel lief. Maar idd, als we langskomen kun je hem beter voor de zekerheid bij je moeder brengen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft in dat jaar wel zijn moeders kut geopend volgens mij.
Ben beefcake, BEEFCAKEquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep, ben je al ripped van je werk?
Ik mag mijn broertje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt weinig 15-jarigen die ik mag :$
Ik mocht mezelf niet eens op die leeftijd
Wotquote:
Dat ligt eraan. Het zal wel enigszins incestueus worden ben ik bang :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Ik zie je nu voor me als een lieve mama. :$ Wat je vast niet wil horen.
You'll never know dear, how much I love you. Please don't take my sunshine awayquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
My only sunshine, you make me happy when skies are grey
Dat is dan ook geoorloofdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
[..]
Ben beefcake, BEEFCAKE
[..]
Ik mag mijn broertje.Omdat het mijn broertje is.
[..]
Wot
Omdat ik geen zin had om supplementen te slikken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom je als vegetariër wel eieren zou eten eigenlijk.
Wat een kutreden. :$ Familie mogen omdat het familie is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag mijn broertje.Omdat het mijn broertje is.
Is dat liedje niet fucking grim?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij kent zowel ''stok'' als ''bal'', dus we komen er wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer"pak de ballen bogie! Pak ze!"
Ik bedoelde in het algemeen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Het zal wel enigszins incestueus worden ben ik bang :$
Hij is vrij sad. En ik moet er altijd van huilenquote:
Thijsje.quote:
Delen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan ook geoorloofd
Ik heb geen 15-jarige broertjes of zusjes :$
Als we geen familie waren was ik niet met hem omgegaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kutreden. :$ Familie mogen omdat het familie is.
Ik zing niet voor iedereen dat liedje, Feertje :$quote:
Hoe gaat het met u jongedame?quote:
Ja maar ik weet nooit hoe ik ermee om moet gaan :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Delen?
[..]
Als we geen familie waren was ik niet met hem omgegaan.Maar voor een 15-jarige valt hij mee. ITT tot sommigen op dit forum *KUCH* FYLAX *KUCH*
quote:
Nee, dat kan niet want jullie zijn niet fysiek in dezelfde ruimtequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u jongedame?
Kan ik je een tonic aanbieden?
En "stokje"?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kent zowel ''stok'' als ''bal'', dus we komen er wel.
That's true. Maar dan mag je hem toch omdat hij een oké kerel is. Ik bedoel, mijn broertje mocht ik echt niet op mijn leeftijd. Ook al was ik vroeger heel beschermend toen hij kleiner was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Delen?
[..]
Als we geen familie waren was ik niet met hem omgegaan.Maar voor een 15-jarige valt hij mee. ITT tot sommigen op dit forum *KUCH* FYLAX *KUCH*
Detailsquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want jullie zijn niet fysiek in dezelfde ruimte.
Even the Evil Queen has a soft spot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zing niet voor iedereen dat liedje, Feertje :$
Maar krijg jij een beetje een moeder-kind-gedachte bij mij? Dat vind ik wel enigszins disturbing ja
Good luckquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, ik moet me klaar gaan maken en zo weer weg
Wish me luck![]()
Altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u jongedame?
Kan ik je een tonic aanbieden?
Thijs stapt gewoon op zijn motor voor een mooie vrouw toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat ongeveer ja. Het gebruiken van eieren vind ik wat anders dan het doden voor vlees. Maar het gaat idd ook gepaard met leed. Een van de redenen dat ik het principieel niet kon volhouden, omdat iemand die echt principieel is veganist zou worden. En dat wil ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:43 schreef All-out het volgende:
[..]
de eieren voor de markt zijn onbevrucht, dus het gaat niet ten koste van leven. maar om nou te zeggen dat ze niet voor dierenleed zorgen gaat te ver idd. maar toch beter dan vlees
Belangrijke details danquote:
Jointje geven om hem te laten relaxen. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit hoe ik ermee om moet gaan :$
[..]
Vraag maar aan Kaneel.quote:
Mja, bedoelde meer dat ik überhaupt niet met hem om zou gaan als hij niet mijn broertje was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
That's true. Maar dan mag je hem toch omdat hij een oké kerel is. Ik bedoel, mijn broertje mocht ik echt niet op mijn leeftijd. Ook al was ik vroeger heel beschermend toen hij kleiner was.
Houd je van me tegoed.quote:
Kom zo naar jou toe inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thijs stapt gewoon op zijn motor voor een mooie vrouw toch?
Omdat je je kamer niet uit komt om mensen te ontmoeten? :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, bedoelde meer dat ik überhaupt niet met hem om zou gaan als hij niet mijn broertje was.
Hoezo? Eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. Maar dat kan ook een biertje zijn. Of een cola. Whatever makes you happy.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd je van me tegoed.
[..]
Kom zo naar jou toe inderdaad.
Euhhhh... internet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je je kamer niet uit komt om mensen te ontmoeten? :$
Och, wat je lekker vindt. De volgende keer trakteer jij danquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. Maar dat kan ook een biertje zijn. Of een cola. Whatever makes you happy.
Don't you tell anyonequote:
Dat is niet echt ontmoeten hè.quote:
Kan ik je beter trakteren op iets wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, wat je lekker vindt. De volgende keer trakteer jij dan
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inb4 lewde opmerkingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik je beter trakteren op iets wat jij lekker vindt.
Indeed, het is slechts mijn mening, niemand hoeft zich er uiteraard iets van aan te trekken, maar ik vind het zelfs in een slowchat forumvervuiling, eigenlijk net als groeten als je online komt ofzo, lul gewoon meequote:
Hmmquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik je beter trakteren op iets wat jij lekker vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |