quote:
Vind ook niet dat je daartoe bereid moet zijn als je tegen dierproeven bent. Het is nou eenmaal uitbuiting van wezens die er geen toestemming voor kunnen of zouden geven. Waar mensen zelf wel of niet aan mee doen kunnen ze zelf kiezen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat ze zich net zo laten behandelen als sommige proefdieren.
Kan 400+ flows nie handele niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
En daarom mag niemand je.quote:
Swsquote:
Dankquote:
Hij heeft in dat jaar wel zijn moeders kut geopend volgens mij.quote:
Er zijn uberhaupt weinig 15-jarigen die ik mag :$quote:
Het is wel eens nuttig soms ja, voorkomt een hoop misverstandenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanmiddag geleerd van aeque dan duidelijkheid goed is. Dus ik dacht ik waag een poging
Misschien doe ik het nog weer eens. Moet ik wel weer wat docu's van dierenleed kijken als reminder en vega recepten zoeken.quote:
Puberstruggles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt weinig 15-jarigen die ik mag :$
Ik mocht mezelf niet eens op die leeftijd
Die shit is real jwz :$quote:
Nog steeds last van.quote:
Ik snap niet echt waarom je als vegetariėr wel eieren zou eten eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien doe ik het nog weer eens. Moet ik wel weer wat docu's van dierenleed kijken als reminder en vega recepten zoeken.Melk dronk ik in die tijd ook niet, maar at wel biologische eieren. Beter zelf kipjes houden
Ik haat dieren. Ik eet ze uit principe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien doe ik het nog weer eens. Moet ik wel weer wat docu's van dierenleed kijken als reminder en vega recepten zoeken.Melk dronk ik in die tijd ook niet, maar at wel biologische eieren. Beter zelf kipjes houden
akaquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft in dat jaar wel zijn moeders kut geopend volgens mij.
Zal ik je even vasthouden en "you are my sunshine" in je oor zingen?quote:
Herinner me eraan dat ik je nooit alleen laat met Bogie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik haat dieren. Ik eet ze uit principe.
Beledig de duivel niet zo. He's like a father to me :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef All-out het volgende:
[..]
aka
the gates of hell
pandora's box
dat maakt Fylax een soort schattig- irritante antichrist
Vega's ook, ze eten al hun eten opquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik haat dieren. Ik eet ze uit principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |