Ik denk dat het daardoor onnodig moeilijk wordt om op zo'n manier met dieren te werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
daaromZe hebben een goed leven hoor
. Maar sommige collega's mogen met wat meer eerbied praten over onze beestjes
En 9 maanden daar voor enterde zijn vader zijn moeder.quote:
Misschien weet zijn vader wel nergens vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En 9 maanden daar voor enterde zijn vader zijn moeder.
Dat zou wel naar zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien weet zijn vader wel nergens van
maar enteren deed iequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien weet zijn vader wel nergens van
Ik bedoel dus dat het misschien de melkman wel was :$quote:
Ze hoeven niet te knuffelen of namen te geven. Maar soms word er beschamend respectloos gesproken over onze beesten...quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het daardoor onnodig moeilijk wordt om op zo'n manier met dieren te werken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het misschien de melkman wel was :$
Ik wilde ook zoiets postenquote:
Oh dacht alquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee Art, vegetarisch. Ging echt in perioden bij mij. Op vakantie in Frankrijk bleken mijn principes echter niet zo sterk.En thuiswonend is het ook lastig.
Lijkt mij niet dat ze zich net zo laten behandelen als sommige proefdieren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet jij of ze dat wel of niet doet?
Ik wil ook wel eens watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |