Totdat je slokdarm is uitgedund, dan is de lol er wel vanafquote:
Ohw zo, ja dat is niet heel lastig voor me.quote:
Nogmaals, YOLO.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Totdat je slokdarm is uitgedund, dan is de lol er wel vanaf
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Droomman
/ exvega.
hier gaat het dan over hoe we de batch muizen die we hebben gekregen het beste kunnen gebruiken en ook over offeren van lege muizen enz. enz. Soms mogen mijn collega's wat minder hard zijn
Ja maar graag overleg ik dit wel met Straw, mijn sugarmommy. De sterren moeten goed staan en Jupiter moet gelijk staan met Mars.quote:
Nou..quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw zo, ja dat is niet heel lastig voor me.
[..]
Nogmaals, YOLO.
1 die geen leukemie heeft gekregen van de leukemie cellen die we erin hebben gespotenquote:
Verstandig ja, straks ben je ineens single-dadquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar graag overleg ik dit wel met Straw, mijn sugarmommy. De sterren moeten goed staan en Venus moet gelijk staan met Mars.
Vergeet Uranus niet Art. Heel belangrijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar graag overleg ik dit wel met Straw, mijn sugarmommy. De sterren moeten goed staan en Jupiter moet gelijk staan met Mars.
Ahzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
1 die geen leukemie heeft gekregen van de leukemie cellen die we erin hebben gespoten
Nope.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:12 schreef artelligence het volgende:
Een weggebrande slokdarm. Niet echt goed voor de peristaltiek.
Muizen leukemie gevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
1 die geen leukemie heeft gekregen van de leukemie cellen die we erin hebben gespoten
daaromquote:
Niks mis met mijn anus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vergeet Uranus niet Art. Heel belangrijk.
Is het ook. En we doe ook echt belangrijk onderzoek daar niet vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Muizen leukemie gevenEigenlijk is de medische wetenschap gruwelijk. Maar ja...
Ik bedoelde die gasplaneetquote:
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:14 schreef Dqod het volgende:
Wel eens onderzoeken gedaan met/op naakte molratten, Cali?
Ik vind ze fascinerend, met hun immuniteit voor kanker
Mjeh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nope.
En daardoor nooit meer al te pittig kunnen eten terwijl je daarvan houdt
Mocht je dat ooit gaan doen, plz let me know. Ik ben oprecht geinteresseerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:15 schreef Californium het volgende:
[..]
NopeMaar wel bijzondere beesten inderdaad
Die slokdarm gaat nooit meer beter worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |