Kieskeurige mensenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker, maar vind maar weinig rassen leuk. Ik ben kieskeurig met heel veel dingen.
Schijnbaar gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
97,50 per kaartje, what was I thinking?.
Nog duurder dan een openstaande kaart in een willekeurige kroegquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
97,50 per kaartje, what was I thinking?.
Appel kruimel?quote:
Nee dat niet, wel heel veel suiker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:59 schreef Dqod het volgende:
Zat daar ook mdma in? Dan was het vast een bitterkoekje hurrrrr :$
Kan ook een behoorlijke rush gevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Appel kruimel?
[..]
Nee dat niet, wel heel veel suiker.
Fleetwood Macquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik heb gisteravond toegezegd mee te gaan naar Fleetwood Mac.
Het hielp wel de dag doorkomen ja.quote:
Ja RIPquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
Ik heb uitslag bij een litteken van me. Is het superaids?
True, ach het is het me wel een keer waard, nooit live gezien en zo lang zullen ze niet meer levenquote:
Ik weet het. Heb een tijdje als vegetariër geleefd maarja, het is een cirkel die je nooit rond gaat krijgen. Dus ik let er wel op, maar eet vlees en probeer niet door te schieten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Kieskeurige mensen.
Soms dan voel ik me best een verschrikkelijk persoon als ze hier praten over proefdier gebruik
Niet veelquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog duurder dan een openstaande kaart in een willekeurige kroeg
Nu heb ik zin in appel kruimeltaart. Ik heb zin in heel veel eten, maar weet niet of m'n maag het aankanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Appel kruimel?
[..]
Nee dat niet, wel heel veel suiker.
Gewoon doen en dan weer uitkotsen als een echte boulimia patiënt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in appel kruimeltaart. Ik heb zin in heel veel eten, maar weet niet of m'n maag het aankan
De koffie helpt ook wel nuquote:
Ik schenk mijn onderbroekjes aan jou :$quote:
Ik ben zo blij dat ik kan reigeren als het moetquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doen en dan weer uitkotsen als een echte boulimia patiënt.
Wat nemen, even tijdje wachten om te kijken of het binnen blijft en dan schranzen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in appel kruimeltaart. Ik heb zin in heel veel eten, maar weet niet of m'n maag het aankan
Mja, is slecht voor de tanden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doen en dan weer uitkotsen als een echte boulimia patiënt.
Zo nu en dan een heel klein beetje het gevoel dat ik moet kotsen, afgewisseld met heel veel cravings.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat nemen, even tijdje wachten om te kijken of het binnen blijft en dan schranzen :$
Reigeren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik kan reigeren als het moet
Yoloquote:
Zwanger?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo nu en dan een heel klein beetje het gevoel dat ik moet kotsen, afgewisseld met heel veel cravings.
Gewoon rustig proberen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo nu en dan een heel klein beetje het gevoel dat ik moet kotsen, afgewisseld met heel veel cravings.
Droommanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb een tijdje als vegetariër geleefd maarja, het is een cirkel die je nooit rond gaat krijgen. Dus ik let er wel op, maar eet vlees en probeer niet door te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |