My babiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel hardstikke onvruchtbaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Als je mazzel hebt jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel hardstikke onvruchtbaar
Die komen er dan toch sowieso niet?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik ga er van uit dat het drugs isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, is soort van Davitamon. Speciaal gedrukt als konijntjes voor de kleintjes :$quote:
Lieverd, ik ben zo groen als gras als het op drugs aankomtquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, is soort van Davitamon. Speciaal gedrukt als konijntjes voor de kleintjes :$
Honden?quote:
Nope, niet echt tijd voor gehad nog de laatste dagen, drukke weekquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al meer bekend over de kroegentocht?
Ik fuck met je hoofd. Het is 2cb idd. Lijkt me niet zo geschikt voor kinderen waarvan de hersenen nog volop in ontwikkeling van zijn :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben zo groen als gras als het op drugs aankomt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijkt op aeque. Donkerder haar en minder krullen, maar voor de rest...
Beter gewoon een groene android ofzo pakken dan :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef artelligence het volgende:
Groene eekhoorntjes en rode vw'tjes
2cb snuiven. Voelt lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik fuck met je hoofd. Het is 2cb idd. Lijkt me niet zo geschikt voor kinderen waarvan de hersenen nog volop in ontwikkeling van zijn :$
Hoeveel Mg zit daarin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter gewoon een groene android ofzo pakken dan :$
Ik had laatst een android koekje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter gewoon een groene android ofzo pakken dan :$
Ja, net als x. Brandt zo lekkerquote:
Rond de 220 mgquote:
Zat daar ook mdma in? Dan was het vast een bitterkoekje hurrrrr :$quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik fuck met je hoofd. Het is 2cb idd. Lijkt me niet zo geschikt voor kinderen waarvan de hersenen nog volop in ontwikkeling van zijn :$
Ik een Big iMacquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |