"Jimmy's eerste OD. Zie hem flippen man!"quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:38 schreef Dqod het volgende:
En partyflock
"Jimmy's eerste pilletje. We gaan lekker man!"
High five! ik wilde vroeger wel omdat andere kindjes cadeaus kregenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik wacht op je :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter samen doen tochquote:
"De kleine ondeugd heeft weer van mama's apotheek gesnoept hoor. Je kunt ze ook geen moment alleen laten, de kleine dondersteentjes"Niet dan? :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik mocht kiezen, naar de efteling of communie. Tja, waar is het meeste snoep dan hè.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
High five! ik wilde vroeger wel omdat andere kindjes cadeaus kregenTotdat ik ging snappen wat het inhield
"Ziekenhuis had er werk aan, zoveel kracht. Ze moesten hem vastleggen. Wat een schatje ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Jimmy's eerste OD. Zie hem flippen man!"
*fetisj: momma playquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht op je :$
[..]
Beter samen doen toch
"De kleine ondeugd heeft weer van mama's apotheek gesnoept hoor. Je kunt ze ook geen moment alleen laten, de kleine dondersteentjes"
[..]
Niet dan? :$
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen, naar de efteling of communie. Tja, waar is het meeste snoep dan hè.
Hahaha godverquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht op je :$
[..]
Beter samen doen toch
"De kleine ondeugd heeft weer van mama's apotheek gesnoept hoor. Je kunt ze ook geen moment alleen laten, de kleine dondersteentjes"
[..]
Niet dan? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
"Zie hem blauw zijn, net een smurf. Hij slaapt nu maar ademt niet."quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ziekenhuis had er werk aan, zoveel kracht. Ze moesten hem vastleggen. Wat een schatje ook"
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik plant mij bewust niet voort eh. Gaat niet goedkomen, ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij Cali eens opschiet met onze super-lab-baby :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
We zouden wel mooie kindjes krijgen. Kaneel zou ze Arisch noemen.quote:
Dit gaat dan wel weer een bietje vurrrrrquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Zie hem blauw zijn, net een smurf. Hij slaapt nu maar ademt niet."
Godver.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Dqod het volgende:
"En toen waren de rode nijntjes alweer op. Ze zijn ook niet aan te slepen op zo'n verjaardagsfeestje"
Oneensquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
We zouden wel mooie kindjes krijgen. Kaneel zou ze Arisch noemen.
Gewoon veel kenmerken van jou, weinig van mij
Die vat ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:46 schreef Dqod het volgende:
"En toen waren de rode nijntjes alweer op. Ze zijn ook niet aan te slepen op zo'n verjaardagsfeestje"
Hnnngggquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik heb gisteravond toegezegd mee te gaan naar Fleetwood Mac.
Yatsie en Faxyquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
OneensMeisjes mogen op mij lijken. Jongetjes op jou. Ik heb de namen al bedacht
Snotver Harmanquote:
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |