quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Als je mazzel hebt jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel hardstikke onvruchtbaar
Die komen er dan toch sowieso niet?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik ga er van uit dat het drugs isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, is soort van Davitamon. Speciaal gedrukt als konijntjes voor de kleintjes :$quote:
Lieverd, ik ben zo groen als gras als het op drugs aankomtquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, is soort van Davitamon. Speciaal gedrukt als konijntjes voor de kleintjes :$
Honden?quote:
Nope, niet echt tijd voor gehad nog de laatste dagen, drukke weekquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al meer bekend over de kroegentocht?
Ik fuck met je hoofd. Het is 2cb idd. Lijkt me niet zo geschikt voor kinderen waarvan de hersenen nog volop in ontwikkeling van zijn :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben zo groen als gras als het op drugs aankomt
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kijkt op aeque. Donkerder haar en minder krullen, maar voor de rest...
Beter gewoon een groene android ofzo pakken dan :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef artelligence het volgende:
Groene eekhoorntjes en rode vw'tjes
2cb snuiven. Voelt lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik fuck met je hoofd. Het is 2cb idd. Lijkt me niet zo geschikt voor kinderen waarvan de hersenen nog volop in ontwikkeling van zijn :$
Hoeveel Mg zit daarin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter gewoon een groene android ofzo pakken dan :$
Ik had laatst een android koekje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter gewoon een groene android ofzo pakken dan :$
Ja, net als x. Brandt zo lekkerquote:
Rond de 220 mgquote:
Zat daar ook mdma in? Dan was het vast een bitterkoekje hurrrrr :$quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik fuck met je hoofd. Het is 2cb idd. Lijkt me niet zo geschikt voor kinderen waarvan de hersenen nog volop in ontwikkeling van zijn :$
Ik een Big iMacquote:
Kieskeurige mensenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker, maar vind maar weinig rassen leuk. Ik ben kieskeurig met heel veel dingen.
Schijnbaar gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
97,50 per kaartje, what was I thinking?.
Nog duurder dan een openstaande kaart in een willekeurige kroegquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
97,50 per kaartje, what was I thinking?.
Appel kruimel?quote:
Nee dat niet, wel heel veel suiker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:59 schreef Dqod het volgende:
Zat daar ook mdma in? Dan was het vast een bitterkoekje hurrrrr :$
Kan ook een behoorlijke rush gevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Appel kruimel?
[..]
Nee dat niet, wel heel veel suiker.
Fleetwood Macquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik heb gisteravond toegezegd mee te gaan naar Fleetwood Mac.
Het hielp wel de dag doorkomen ja.quote:
Ja RIPquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
Ik heb uitslag bij een litteken van me. Is het superaids?
True, ach het is het me wel een keer waard, nooit live gezien en zo lang zullen ze niet meer levenquote:
Ik weet het. Heb een tijdje als vegetariër geleefd maarja, het is een cirkel die je nooit rond gaat krijgen. Dus ik let er wel op, maar eet vlees en probeer niet door te schieten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Kieskeurige mensen.
Soms dan voel ik me best een verschrikkelijk persoon als ze hier praten over proefdier gebruik
Niet veelquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog duurder dan een openstaande kaart in een willekeurige kroeg
Nu heb ik zin in appel kruimeltaart. Ik heb zin in heel veel eten, maar weet niet of m'n maag het aankanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Appel kruimel?
[..]
Nee dat niet, wel heel veel suiker.
Gewoon doen en dan weer uitkotsen als een echte boulimia patiënt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in appel kruimeltaart. Ik heb zin in heel veel eten, maar weet niet of m'n maag het aankan
De koffie helpt ook wel nuquote:
Ik schenk mijn onderbroekjes aan jou :$quote:
Ik ben zo blij dat ik kan reigeren als het moetquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doen en dan weer uitkotsen als een echte boulimia patiënt.
Wat nemen, even tijdje wachten om te kijken of het binnen blijft en dan schranzen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in appel kruimeltaart. Ik heb zin in heel veel eten, maar weet niet of m'n maag het aankan
Mja, is slecht voor de tanden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doen en dan weer uitkotsen als een echte boulimia patiënt.
Zo nu en dan een heel klein beetje het gevoel dat ik moet kotsen, afgewisseld met heel veel cravings.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat nemen, even tijdje wachten om te kijken of het binnen blijft en dan schranzen :$
Reigeren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik kan reigeren als het moet
Yoloquote:
Zwanger?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo nu en dan een heel klein beetje het gevoel dat ik moet kotsen, afgewisseld met heel veel cravings.
Gewoon rustig proberen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo nu en dan een heel klein beetje het gevoel dat ik moet kotsen, afgewisseld met heel veel cravings.
Droommanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb een tijdje als vegetariër geleefd maarja, het is een cirkel die je nooit rond gaat krijgen. Dus ik let er wel op, maar eet vlees en probeer niet door te schieten.
Totdat je slokdarm is uitgedund, dan is de lol er wel vanafquote:
Ohw zo, ja dat is niet heel lastig voor me.quote:
Nogmaals, YOLO.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Totdat je slokdarm is uitgedund, dan is de lol er wel vanaf
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Droomman
/ exvega.
hier gaat het dan over hoe we de batch muizen die we hebben gekregen het beste kunnen gebruiken en ook over offeren van lege muizen enz. enz. Soms mogen mijn collega's wat minder hard zijn
Ja maar graag overleg ik dit wel met Straw, mijn sugarmommy. De sterren moeten goed staan en Jupiter moet gelijk staan met Mars.quote:
Nou..quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw zo, ja dat is niet heel lastig voor me.
[..]
Nogmaals, YOLO.
1 die geen leukemie heeft gekregen van de leukemie cellen die we erin hebben gespotenquote:
Verstandig ja, straks ben je ineens single-dadquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar graag overleg ik dit wel met Straw, mijn sugarmommy. De sterren moeten goed staan en Venus moet gelijk staan met Mars.
Vergeet Uranus niet Art. Heel belangrijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar graag overleg ik dit wel met Straw, mijn sugarmommy. De sterren moeten goed staan en Jupiter moet gelijk staan met Mars.
Ahzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
1 die geen leukemie heeft gekregen van de leukemie cellen die we erin hebben gespoten
Nope.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:12 schreef artelligence het volgende:
Een weggebrande slokdarm. Niet echt goed voor de peristaltiek.
Muizen leukemie gevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
1 die geen leukemie heeft gekregen van de leukemie cellen die we erin hebben gespoten
daaromquote:
Niks mis met mijn anus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vergeet Uranus niet Art. Heel belangrijk.
Is het ook. En we doe ook echt belangrijk onderzoek daar niet vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Muizen leukemie gevenEigenlijk is de medische wetenschap gruwelijk. Maar ja...
Ik bedoelde die gasplaneetquote:
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:14 schreef Dqod het volgende:
Wel eens onderzoeken gedaan met/op naakte molratten, Cali?
Ik vind ze fascinerend, met hun immuniteit voor kanker
Mjeh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nope.
En daardoor nooit meer al te pittig kunnen eten terwijl je daarvan houdt
Mocht je dat ooit gaan doen, plz let me know. Ik ben oprecht geinteresseerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:15 schreef Californium het volgende:
[..]
NopeMaar wel bijzondere beesten inderdaad
Die slokdarm gaat nooit meer beter worden.quote:
Niet echt de meest handelbare dieren voor onderzoek helaasquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mocht je dat ooit gaan doen, plz let me know. Ik ben oprecht geinteresseerd
Bedoelde dat laatste uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die slokdarm gaat nooit meer beter worden.
Wel al jaren over die eetstoornis heen en eten is nu m'n vriend ipv m'n vijand
Ik koop er wel een paar en voedt ze heel goed op en dan schenk ik ze aan jou :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet echt de meest handelbare dieren voor onderzoek helaas
quote:
Mensen die zeuren over proefdieren en dat het slecht is etc etc moeten anders zichzelf eens opgeven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook. En we doe ook echt belangrijk onderzoek daar niet vanMja...
knap van jequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die slokdarm gaat nooit meer beter worden.
Wel al jaren over die eetstoornis heen en eten is nu m'n vriend ipv m'n vijand
Nja knap. Wat is knap. Het is een harde les geweest ofzo.quote:
enjoy laiverdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Harmankardon het volgende:
Laatste overleg van vandaag en dan door naar het strand.
Kusjes
Kan. Als student kun je nog wel een leuk zakcentje verdienen door medicijnen te proberen. Je wordt alleen niet ingespoten met kanker of zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over proefdieren en dat het slecht is etc etc moeten anders zichzelf eens opgeven.
Watquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over proefdieren en dat het slecht is etc etc moeten anders zichzelf eens opgeven.
uiteraard!quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Al zou dat wel gebeuren. Je immuunsysteem zou elk celletje stuk voor stuk opruimenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan. Als student kun je nog wel een leuk zakcentje verdienen door medicijnen te proberen. Je wordt alleen niet ingespoten met kanker of zo
alles went hequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteraard!Maar wij als wetenschappers hebben de plicht om het nut te benadrukken en wel beetje respect te hebben. Dat mis ik op kantoor soms wel even
Als het maar geen HIV of Aids was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Al zou dat wel gebeuren. Je immuunsysteem zou elk celletje stuk voor stuk opruimenHoop ik
Mezelf wel eens geprikt met een besmette naald
Snap ik, was ook niet gericht aan jou. Hier op kantoor hebben we ook zo'n geitenwollen sokken hippie/hipster mokkel rondlopen wat natuurlijk veganistisch is en alles wat met proefdieren te maken heeft veroordeeld. Prima hoor, maar stel jezelf dan ter beschikking voor de wetenschap.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteraard!Maar wij als wetenschappers hebben de plicht om het nut te benadrukken en wel beetje respect te hebben. Dat mis ik op kantoor soms wel even
Niet alleen gasquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Reken maar dat er heel wat gas vrijkomt uit mijn Anus.
Weet jij of ze dat wel of niet doet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik, was ook niet gericht aan jou. Hier op kantoor hebben we ook zo'n geitenwollen sokken hippie/hipster mokkel rondlopen wat natuurlijk veganistisch is en alles wat met proefdieren te maken heeft veroordeeld. Prima hoor, maar stel jezelf dan ter beschikking voor de wetenschap.
Wel een goede oplossing voor als er een cellentekort is.
Dat zijn geen cellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het maar geen HIV of Aids was.
Oh je werkt alleen met cellen? En dan met name kankercellen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zijn geen cellenen wij hebben niet de liscentie om met virussen te werken die mensen kunnen infecteren. Dan krijg je strikt gereguleerde labs en strakke richtlijnen. Dat kan bij ons echt niet
Was je echt veganistisch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap veganisten wel en ik vind het een mooi streven, alleen niet realistisch /ex-vega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |