Niet echt de meest handelbare dieren voor onderzoek helaasquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mocht je dat ooit gaan doen, plz let me know. Ik ben oprecht geinteresseerd
Bedoelde dat laatste uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die slokdarm gaat nooit meer beter worden.
Wel al jaren over die eetstoornis heen en eten is nu m'n vriend ipv m'n vijand
Ik koop er wel een paar en voedt ze heel goed op en dan schenk ik ze aan jou :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet echt de meest handelbare dieren voor onderzoek helaas
quote:
Mensen die zeuren over proefdieren en dat het slecht is etc etc moeten anders zichzelf eens opgeven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het ook. En we doe ook echt belangrijk onderzoek daar niet vanMja...
knap van jequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die slokdarm gaat nooit meer beter worden.
Wel al jaren over die eetstoornis heen en eten is nu m'n vriend ipv m'n vijand
Nja knap. Wat is knap. Het is een harde les geweest ofzo.quote:
enjoy laiverdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Harmankardon het volgende:
Laatste overleg van vandaag en dan door naar het strand.
Kusjes
Kan. Als student kun je nog wel een leuk zakcentje verdienen door medicijnen te proberen. Je wordt alleen niet ingespoten met kanker of zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over proefdieren en dat het slecht is etc etc moeten anders zichzelf eens opgeven.
Watquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over proefdieren en dat het slecht is etc etc moeten anders zichzelf eens opgeven.
uiteraard!quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Al zou dat wel gebeuren. Je immuunsysteem zou elk celletje stuk voor stuk opruimenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan. Als student kun je nog wel een leuk zakcentje verdienen door medicijnen te proberen. Je wordt alleen niet ingespoten met kanker of zo
alles went hequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteraard!Maar wij als wetenschappers hebben de plicht om het nut te benadrukken en wel beetje respect te hebben. Dat mis ik op kantoor soms wel even
Als het maar geen HIV of Aids was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Al zou dat wel gebeuren. Je immuunsysteem zou elk celletje stuk voor stuk opruimenHoop ik
Mezelf wel eens geprikt met een besmette naald
Snap ik, was ook niet gericht aan jou. Hier op kantoor hebben we ook zo'n geitenwollen sokken hippie/hipster mokkel rondlopen wat natuurlijk veganistisch is en alles wat met proefdieren te maken heeft veroordeeld. Prima hoor, maar stel jezelf dan ter beschikking voor de wetenschap.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteraard!Maar wij als wetenschappers hebben de plicht om het nut te benadrukken en wel beetje respect te hebben. Dat mis ik op kantoor soms wel even
Niet alleen gasquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Reken maar dat er heel wat gas vrijkomt uit mijn Anus.
Weet jij of ze dat wel of niet doet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik, was ook niet gericht aan jou. Hier op kantoor hebben we ook zo'n geitenwollen sokken hippie/hipster mokkel rondlopen wat natuurlijk veganistisch is en alles wat met proefdieren te maken heeft veroordeeld. Prima hoor, maar stel jezelf dan ter beschikking voor de wetenschap.
Wel een goede oplossing voor als er een cellentekort is.
Dat zijn geen cellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het maar geen HIV of Aids was.
Oh je werkt alleen met cellen? En dan met name kankercellen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zijn geen cellenen wij hebben niet de liscentie om met virussen te werken die mensen kunnen infecteren. Dan krijg je strikt gereguleerde labs en strakke richtlijnen. Dat kan bij ons echt niet
Was je echt veganistisch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap veganisten wel en ik vind het een mooi streven, alleen niet realistisch /ex-vega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |