En "stokje"?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kent zowel ''stok'' als ''bal'', dus we komen er wel.
That's true. Maar dan mag je hem toch omdat hij een oké kerel is. Ik bedoel, mijn broertje mocht ik echt niet op mijn leeftijd. Ook al was ik vroeger heel beschermend toen hij kleiner was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Delen?
[..]
Als we geen familie waren was ik niet met hem omgegaan.Maar voor een 15-jarige valt hij mee. ITT tot sommigen op dit forum *KUCH* FYLAX *KUCH*
Detailsquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want jullie zijn niet fysiek in dezelfde ruimte.
Even the Evil Queen has a soft spot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zing niet voor iedereen dat liedje, Feertje :$
Maar krijg jij een beetje een moeder-kind-gedachte bij mij? Dat vind ik wel enigszins disturbing ja
Good luckquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, ik moet me klaar gaan maken en zo weer weg
Wish me luck![]()
Altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u jongedame?
Kan ik je een tonic aanbieden?
Thijs stapt gewoon op zijn motor voor een mooie vrouw toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat ongeveer ja. Het gebruiken van eieren vind ik wat anders dan het doden voor vlees. Maar het gaat idd ook gepaard met leed. Een van de redenen dat ik het principieel niet kon volhouden, omdat iemand die echt principieel is veganist zou worden. En dat wil ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:43 schreef All-out het volgende:
[..]
de eieren voor de markt zijn onbevrucht, dus het gaat niet ten koste van leven. maar om nou te zeggen dat ze niet voor dierenleed zorgen gaat te ver idd. maar toch beter dan vlees
Belangrijke details danquote:
Jointje geven om hem te laten relaxen. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nooit hoe ik ermee om moet gaan :$
[..]
Vraag maar aan Kaneel.quote:
Mja, bedoelde meer dat ik überhaupt niet met hem om zou gaan als hij niet mijn broertje was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
That's true. Maar dan mag je hem toch omdat hij een oké kerel is. Ik bedoel, mijn broertje mocht ik echt niet op mijn leeftijd. Ook al was ik vroeger heel beschermend toen hij kleiner was.
Houd je van me tegoed.quote:
Kom zo naar jou toe inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thijs stapt gewoon op zijn motor voor een mooie vrouw toch?
Omdat je je kamer niet uit komt om mensen te ontmoeten? :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, bedoelde meer dat ik überhaupt niet met hem om zou gaan als hij niet mijn broertje was.
Hoezo? Eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. Maar dat kan ook een biertje zijn. Of een cola. Whatever makes you happy.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd je van me tegoed.
[..]
Kom zo naar jou toe inderdaad.
Euhhhh... internet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je je kamer niet uit komt om mensen te ontmoeten? :$
Och, wat je lekker vindt. De volgende keer trakteer jij danquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. Maar dat kan ook een biertje zijn. Of een cola. Whatever makes you happy.
Don't you tell anyonequote:
Dat is niet echt ontmoeten hè.quote:
Kan ik je beter trakteren op iets wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, wat je lekker vindt. De volgende keer trakteer jij dan
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inb4 lewde opmerkingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik je beter trakteren op iets wat jij lekker vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |