SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
klopt, zou ook niet weten waarom je dat gelijk op facebook moet zetten, of gelijk foto's van je samen moet posten.. zegt helemaal niksquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.There's a virus in my system
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 27-05-2015 20:04:20 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het valt me gewoon op, dat mag toch zekerquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.
en iedereen moet inderdaad alles lekker zelf weten, maar we hebben er allemaal een mening over, want deze hele cos staat vol met meningen![]()
![]()
Klopt. Nicole hield zich in die relatie in voor hem. Pleaste hem te veel. Dat houdt geen mens lang vol en al helemaal niet als je 24 uur op elkaars lip zit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef TillyB het volgende:
Ik snap Ivan wel. Hij dacht al die tijd de echte Nicole bij zich te hebben, maar komt er nu achter dat dat een Nicole was die zich enorm inhield en anders opstelde dan ze werkelijk wilde.![]()
Dat is steeds het probleem, als Nicole doet wat Ivan wil, is het goed, zo niet dan is Leiden in last!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die gesprekken hadden ze ook toen het aan was.
Ik weet nog een zondag. Ging het ook zo moeizaam en iedereen hier zag de liefde er vanaf spatten. Ik zag het niet. Ik zag, dat Nicole precies moest doen wat Ivan wilde. Deed ze dat, dan was het goed. Deed ze dat niet, dan kreeg ze op haar flikker of hij negeerde haar. Dat zag ik en zo zal het weer gaan als het weer aan gaat.
Nicole - het enige dat me echt stoorde was, toen het uit was, je me vol op de bek zoende, dat vond ik heel naar, maar dat weet je."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt. Nicole hield zich in die relatie in voor hem. Pleaste hem te veel. Dat houdt geen mens lang vol en al helemaal niet als je 24 uur op elkaars lip zit.![]()
Ze zei toch net ook iets van.. dat ze iets maar voor lief nam en er later buiten de poort wel over zouden praten? Tijdens de relatie dan. Ook zoiets wat nooit gaat werken als je zo lang daar nog zit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt. Nicole hield zich in die relatie in voor hem. Pleaste hem te veel. Dat houdt geen mens lang vol en al helemaal niet als je 24 uur op elkaars lip zit.TEAM BAKSTEEN![]()
Ik herinner mij dat en ben een van diegenen die het niet geheel eens met je is wat dit betreft. Ik zie twee mensen die erg gek op elkaar zijn maar een communicatie-issue hebben, waarbij voor Nicole Ivan maar niet begrijpt. En dan heb ik het niet over culturele verschillen maar over hoe je met elkaar communiceert> Ze is erg wantrouwig en voelt zich gauw aangevallen terwijl Ivan soms te geduldig en omslachtig probeert uit te leggen. Zij kent echter alleen klare taal ipv verklarende taal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die gesprekken hadden ze ook toen het aan was.
Ik weet nog een zondag. Ging het ook zo moeizaam en iedereen hier zag de liefde er vanaf spatten. Ik zag het niet. Ik zag, dat Nicole precies moest doen wat Ivan wilde. Deed ze dat, dan was het goed. Deed ze dat niet, dan kreeg ze op haar flikker of hij negeerde haar. Dat zag ik en zo zal het weer gaan als het weer aan gaat....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Eens. Vind niet dat dat zijn schuld is op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen.TEAM BAKSTEEN![]()
En daarom ging het fout..........einde oefening.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Cir het volgende:
zoenen
zoenen
zoenen zoenen
zoenen
zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff opschieten we willen zoenen zien NUgaat m niet worden
![]()
Juist en vervolgens moet Ivan uit den treuren verklaren en verduidelijken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Kom maar hier danquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Cir het volgende:
zoenen
zoenen
zoenen zoenen
zoenen
zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff opschieten we willen zoenen zien NU
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik niet hoor.. bij Mark en Gina ja..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Cir het volgende:
zoenen
zoenen
zoenen zoenen
zoenen
zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff opschieten we willen zoenen zien NUTEAM BAKSTEEN![]()
maar de utopia setting is natuurlijk nooit voor 100 % echtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zei toch net ook iets van.. dat ze iets maar voor lief nam en er later buiten de poort wel over zouden praten? Tijdens de relatie dan. Ook zoiets wat nooit gaat werken als je zo lang daar nog zit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Een kleurtje staat haar ook goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie make-up, jammer dan weer van die nagellak....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze hebben allebei schuld, het werkt niet met die 2, Nicole is veel te onafhankelijk voor Ivan, hij heeft een pleaser nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eens. Vind niet dat dat zijn schuld is op wat voor manier dan ook."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Hij wil maar blijven praten, wordt er zo ondertussen niet goed van. Zijn toch steeds dezelfde gesprekjes.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Juist en vervolgens moet Ivan uit den treuren verklaren en verduidelijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kun je nooit zo lang volhouden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar de utopia setting is natuurlijk nooit voor 100 % echt![]()
nicole : ik wil ook wel naar huis gaan, dan hoef je in elk geval niet meer tegen mijn hatelijke hoofd aan te kijken![]()
Ivan can't take no for an aswer, hij moet blijven proberen.
Ivan - Ik ben geen moment egoïstisch geweest.
Nicole - Daarom ben ik egoïstisch."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
ik bedoel de relatie is wel echt maar je kunt nooit voor 100 % jezelf zijn daar in een relatiequote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Tis nu klaar idd.. niet te lang blijven hangen... tis goed zo klaar basta niet te veel lullen en denken. aquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil maar blijven praten, wordt er zo ondertussen niet goed van. Zijn toch steeds dezelfde gesprekjes.
Afleiding en door gaan.TEAM BAKSTEEN![]()
De camera bespiedt Nicole en Ivan door de bosjes heen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Meestal vraag je dat soort dingen als je wil horen: nee! Ik wil dat je blijft!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Ransjih het volgende:
nicole : ik wil ook wel naar huis gaan, dan hoef je in elk geval niet meer tegen mijn hatelijke hoofd aan te kijken![]()
Sjesus...wat kan jij blijven emmeren over users ipv het over de streams te hebben..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:03 schreef utopinee het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Laura
OT: Eva en Bas aan het beppen![]()
Ivan stelt eisen aan Nicole, waar zij niet aan kan en wil voldoen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat en ben een van diegenen die het niet geheel eens met je is wat dit betreft. Ik zie twee mensen die erg gek op elkaar zijn maar een communicatie-issue hebben, waarbij voor Nicole Ivan maar niet begrijpt. En dan heb ik het niet over culturele verschillen maar over hoe je met elkaar communiceert> Ze is erg wantrouwig en voelt zich gauw aangevallen terwijl Ivan soms te geduldig en omslachtig probeert uit te leggen. Zij kent echter alleen klare taal ipv verklarende taal.
Ze heeft zich al die tijd aangepast, maar deed niet veel goed in zijn ogen.
Zo zie en zag ik het. Volgens mij durft Nicole niet hardop te zeggen, dat ze alles heeft gedaan om hem te pleasen, maar dat ze dat niet langer meer kan.![]()
De fakking reden waarom Nicole in Utopia zit, is omdat ze altijd harder vocht voor het geluk van een ander, dan dat van haarzelf."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Werk aan jezelf, een nieuw relatie programma van John de Mol
15 mensen krijgen de kans om aan zichzelf te werken terwijl ze opgesloten zitten in een loods.
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee. Er is geen sprake van schuld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eens. Vind niet dat dat zijn schuld is op wat voor manier dan ook.
Die 2 passen gewoon niet bij elkaar.
Hebben totaal andere normen en waarden.![]()
Het is gewoon lastig daar, thuis maak je het uit en je ziet die persoon de eerste tijd gewoon niet meer , of nooit meer.
daar blijf je elkaar zien en kom je niet van elkaar af dat heeft tijd nodigA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bas en LauB gaan binnenkort rammen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Silver1 het volgende:
[..]
Sjesus...wat kan jij blijven emmeren over users ipv het over de streams te hebben..
OT: Eva en Bas aan het beppen
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Lauraquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Silver1 het volgende:
[..]
Sjesus...wat kan jij blijven emmeren over users ipv het over de streams te hebben..
OT: Eva en Bas aan het beppen![]()
En keer op keer heeft hij ook aangeven dat ze dat niet moest doen. Cirkeltjes.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ivan stelt eisen aan Nicole, waar zij niet aan kan en wil voldoen.
Ze heeft zich al die tijd aangepast, maar deed niet veel goed in zijn ogen.
Zo zie en zag ik het. Volgens mij durft Nicole niet hardop te zeggen, dat ze alles heeft gedaan om hem te pleasen, maar dat ze dat niet langer meer kan....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Precies wat Joey ook zei bij Boulevard, toen Albert vroeg of het idee van een Utopia opbouwen gelukt is. Dat ZIJN utopia gelukt is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Dotteke het volgende:
15 mensen krijgen de kans om aan zichzelf te werken terwijl ze opgesloten zitten in een loods.
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemenEn toen kwam het tattoo riedeltje.
TEAM BAKSTEEN![]()
Klinkt iig geloofwaardiger dan "De ideale samenleving"quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Dotteke het volgende:
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemen![]()
een goed idee na utopiaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Dotteke het volgende:
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja en dat heeft ze geprobeerd, maar zoals ik al eerder zei. Dat hou je niet lang vol.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze hebben allebei schuld, het werkt niet met die 2, Nicole is veel te onafhankelijk voor Ivan, hij heeft een pleaser nodig.![]()
waar dan onder de voeten zekerquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Djoow bij Boulevard, zat Winston er ook? die werkt voor Talpa, misschien word Djoow de nieuwe Huubquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies wat Joey ook zei bij Boulevard, toen Albert vroeg of het idee van een Utopia opbouwen gelukt is. Dat ZIJN utopia gelukt is.En toen kwam het tattoo riedeltje.
![]()
![]()
Ivan heeft het idee dat hij zichzelf is kwijt geraaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze is altijd mooiquote:
Het is vooral Ivan die wil praten. Volgens mij is Nicole er echt al lang klaar mee. Ze doet dit lijkt wel weer om hem niet voor de kop te stoten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil maar blijven praten, wordt er zo ondertussen niet goed van. Zijn toch steeds dezelfde gesprekjes.![]()
Ivan is zichzelf kwijtgeraakt. Dat vindt Nicole natuurlijk niet leuk, als het niet meer over haar gevoelens gaat maar om die van hem.
En Albert maakt ook 2 keer een opmerking over de moeder van Joey, werkt zij daar ook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Djoow bij Boulevard, zat Winston er ook? die werkt voor Talpa, misschien word Djoow de nieuwe HuubJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ja ook al zo raar, en niemand daar ging er verder op inquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies wat Joey ook zei bij Boulevard, toen Albert vroeg of het idee van een Utopia opbouwen gelukt is. Dat ZIJN utopia gelukt is.En toen kwam het tattoo riedeltje.
Hij was er geloof ik ook maar twee minuutjes of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zoek hulp desk2quote:
OT : Ivan en Nikooooooooooooole nog steeds tussen de paarse uienbollen
grote stilte's diepe frons van Eifan![]()
Neequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze hebben allebei schuld, het werkt niet met die 2, Nicole is veel te onafhankelijk voor Ivan, hij heeft een pleaser nodig.Hij en zij hadden de meeste lol als ze aan het semi-kibbelen waren. Als hij een pleaser wilde had hij absoluut niet gekozen voor Nicole.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dus dat!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het is vooral Ivan die wil praten. Volgens mij is Nicole er echt al lang klaar mee. Ze doet dit lijkt wel weer om hem niet voor de kop te stoten.
Hij voelt zich niet fijn, is zichzelf kwijt..........deal with it!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Mama Djoow heeft toch een winkel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En Albert maakt ook 2 keer een opmerking over de moeder van Joey, werkt zij daar ook?![]()
![]()
Moet haar toch ook een keer gaan vervelen lijkt mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het is vooral Ivan die wil praten. Volgens mij is Nicole er echt al lang klaar mee. Ze doet dit lijkt wel weer om hem niet voor de kop te stoten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet Bas wel een neusbeschermer dragen ;=))quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bas en LauB gaan binnenkort rammen.
Ivan en Nicooooole oeverloos praten![]()
Ik zou het ook wel fijn vinden als er hier minder bijnamen gebruikt zouden worden. Het is soms een onleesbare bende hier.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Cir het volgende:
[..]
zoek hulp desk2
grote stilte's diepe frons van Eifan
aangifte doen sowiesoquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef TillyB het volgende:
Ivan: Kheb het idee dat ik mezelf kwijt ben geraakt.
Ivan denk dat hij een watje/softie is geworden
nou dat klopt wel
metBaard datdanweerwel![]()
hij zei laatst eens tegen iemand dat hij juist viel op dat stoerequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
NeeHij en zij hadden de meeste lol als ze aan het semi-kibbelen waren. Als hij een pleaser wilde had hij absoluut niet gekozen voor Nicole.
![]()
Ik zou er inderdaad ook een TR aan kunnen wagen. Maar ik probeer je op iets subtielere wijze duidelijk te maken dat Eva een no go is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Cir het volgende:
[..]
zoek hulp desk2
grote stilte's diepe frons van Eifan![]()
Nicole: Ik denk dat mijn gevoel er alleen maar harder op wordt
Ivan: Is dat iets goeds?
Nicole: NeeTEAM BAKSTEEN![]()
Ze heeft dingen gevoeld die ze nog nooit gevoeld heeft, jaloezieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan vindt zichzelf soft.
Nicole - vind je dat soft? dan hebben we de rollen mooi omgedraaid.
Ivan - Is dat iets goeds?
Nicole - Nee"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Djoow bij Boulevard, zat Winston er ook? die werkt voor Talpa, misschien word Djoow de nieuwe Huub![]()
![]()
![]()
Deed ze het niet, dan werd hij kwaad of ging hij haar negeren, dus feitelijk dwong hij haar tot aangpast gedrag. Zij was net zo dom om daar in mee te gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
En keer op keer heeft hij ook aangeven dat ze dat niet moest doen. Cirkeltjes.![]()
Nicole noemt als voorbeeld jaloezie, dat had ze voorheen nog nooit gehad....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Ivan heeft het idee dat hij zichzelf is kwijt geraaktquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef TillyB het volgende:
Ivan: Kheb het idee dat ik mezelf kwijt ben geraakt.
123tje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Ivan heeft het idee dat hij zichzelf is kwijtgeraakt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag dat hij enkel kwaad werd omdat zij koppig hem wantrouwig bleef bejegenen.. hmm grappig hoe anders mensen kunnen kijken naar twee dezelfde mensen..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Deed ze het niet, dan werd hij kwaad of ging hij haar negeren, dus feitelijk dwong hij haar tot aangpast gedrag. Zij was net zo dom om daar in mee te gaan....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Doet het ook, maar ze wil geen oorlog met Ivan volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet haar toch ook een keer gaan vervelen lijkt mij.![]()
stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad ook een TR aan kunnen wagen. Maar ik probeer je op iets subtielere wijze duidelijk te maken dat Eva een no go is.
mag geen EVA zeggen
zit op fok
tik potdomme al maanden Eva
neem ff een kopje thee of zo, of lees alles eens terug van users
blijf ff uit mijn nek ja
OT : EIFAN heeft het over comunicatie en luisteren tegen NiKole![]()
Lijkt me een heel goed plan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:18 schreef Yeszie het volgende:
Het gaat niet lukken , toen niet , nu niet ,nooit niet beter gewoon goede vrienden zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En aandacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef TillyB het volgende:
Ivan: Balans, communicatie.. luisteren.
Wat zei Nicole daarna?![]()
Je post het nu wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mij geen Eva Braun in de mond leggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is in de FB aangegeven dat dit soort verwijzingen niet meer mogen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Cir het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
mag geen EVA zeggen
zit op fok
blijf ff uit mijn nek ja
OT : EIFAN heeft het over comunicatie en luisteren tegen NiKole...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Maar niet in relatie tot laura. Groot verschil.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zoals Voxs al zegt, nazi-kopstukken mogen eigenlijk niet meer als bijnaam.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Cir het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
mag geen EVA zeggen
zit op fok
blijf ff uit mijn nek ja
OT : EIFAN heeft het over comunicatie en luisteren tegen NiKole![]()
Dus ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat je de Bijbelse Eva bedoelt.
Er zijn meer Eva`s op de wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar niet in relatie tot laura. Groot verschil.
Dat heb ik al een paar keer gezegd, maar het lijkt toch te lastig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in de FB aangegeven dat dit soort verwijzingen niet meer mogen.![]()
ja en die adam van d'r was net bij die ex van hoesquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn meer Eva`s op de wereld.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
ah FF kom nou..dit is flauwquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn meer Eva`s op de wereld.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat en ben een van diegenen die het niet geheel eens met je is wat dit betreft. Ik zie twee mensen die erg gek op elkaar zijn maar een communicatie-issue hebben, waarbij voor Nicole Ivan maar niet begrijpt. En dan heb ik het niet over culturele verschillen maar over hoe je met elkaar communiceert> Ze is erg wantrouwig en voelt zich gauw aangevallen terwijl Ivan soms te geduldig en omslachtig probeert uit te leggen. Zij kent echter alleen klare taal ipv verklarende taal.![]()
![]()
Dat doe ik ook niet, maar wil jij aub on topic blijvenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mij geen Eva Braun in de mond leggen.
Ivan blijft er over doorgaan![]()
dank voor je heldere uitlegquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in de FB aangegeven dat dit soort verwijzingen niet meer mogen.
kom nooit bij FB
Herr mocht wel dus zal Frau ook prima zijn
maar goed te veel Off Topic,![]()
Eva - die plukte de verboden vrucht (sigaretten).
Eva - praatte met een slang (Laura).
Eva - werd door God gestraft en daarom moesten zij en Adam uit het paradijs. Zal LauraB ook een eind maken aan dit 'paradijs'?
Nee, ik probeer goedlachs aan te geven dat FF flauw doet.quote:
Ondertussen zijn Ivan en Nicole filosofisch over het begrip Pech aan het praten ....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Flauwfruit dus eigenlijkquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Denk dat het misschien voor het eerst zo diep zit, ludefudu en dat doet zeer. Hij voelt zich zwak en ziet dat Nicole sterker is. Maar die heeft het eerder gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Cir het volgende:
[..]
aangifte doen sowieso
Ivan denk dat hij een watje/softie is geworden
nou dat klopt wel
metBaard datdanweerwel![]()
![]()
Nou idd Cir, of iemand mij verbied om de naam Eva hier te tikken..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Cir het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
mag geen EVA zeggen
zit op fok
blijf ff uit mijn nek ja
OT : EIFAN heeft het over comunicatie en luisteren tegen NiKole
Nicooooole en Eva op 2 streams![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Eva - die plukte de verboden vrucht (sigaretten).
Eva - praatte met een slang (Laura).
Eva - werd door God gestraft en daarom moesten zij en Adam uit het paradijs. Zal LauraB ook een eind maken aan dit 'paradijs'?
TEAM BAKSTEEN![]()
Onzin kan alle Eva zijn Eva Jinek , Eva Mendes , Eva Peron.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in de FB aangegeven dat dit soort verwijzingen niet meer mogen.![]()
Sorry, maar wat is FB?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Cir het volgende:
[..]
dank voor je heldere uitleg
kom nooit bij FB
maar goed te veel Off Topic,"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Frau mag Herr mag. Verwijzingen naar Nazi-kopstukken en vrouwen niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Cir het volgende:
[..]
dank voor je heldere uitleg
kom nooit bij FB
maar goed te veel Off Topic,
denk ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het misschien voor het eerst zo diep zit, ludefudu en dat doet zeer. Hij voelt zich zwak en ziet dat Nicole sterker is. Maar die heeft het eerder gehad.
deze tijd denkt hij veel na
meer dan ooit heb ik het idee, soms zou je iemand in de kop willen kijken![]()
Echt, hou op. Hoe dom denk je dat mods zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Onzin kan alle Eva zijn Eva Jinek , Eva Mendes , Eva Peron.![]()
KAN JE NU EENS 1X OT TIKKEN, HARDLEERS BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gezegd, maar het lijkt toch te lastig.
Iwan praat zichzelf een dip![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:26 schreef Cir het volgende:
[..]
denk ik ook
deze tijd denkt hij veel na
meer dan ooit heb ik het idee, soms zou je iemand in de kop willen kijken![]()
mooie denk pose er bij
TEAM BAKSTEEN![]()
Footsel Bank van Cosquote:
Eva doet de receptie
Ot : Eifan zit een peukje te verkloten en diep te denken![]()
Zie dat mensen geswitcht zijn naar Eva van Adam nadat ik aangaf dat mensen het over Eva Braun hadden.
Goede tactiek.wooblabalurg![]()
Mensjens,zullen we weer lief doen?
De Feedback van het Uto-forum.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik ga on topic, als je vanaf nu ook alle anderen op de vingers tikt die off topic gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:27 schreef Silver1 het volgende:
[..]
KAN JE NU EENS 1X OT TIKKEN, HARDLEERS BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!
Overigens vond ik het Eva-gedoe wel belangrijk genoeg om even off te gaan.![]()
van alle oud iranisanen die in de loods zitten vind ik ivar toch wel de ergstequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:28 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
mooie denk pose er bij
[ afbeelding ]It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ik word gek........prima!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:28 schreef Cir het volgende:
[..]
Footsel Bank van Cos
Eva doet de receptie
Ot : Eifan zit een peukje te verkloten en diep te denken
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:27 schreef Silver1 het volgende:
[..]
KAN JE NU EENS 1X OT TIKKEN, HARDLEERS BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
st lief doen![]()
OT ; ze gaan een spelletje doen,![]()
Om het echt geloofwaardig te maken, niet vergeten oude posts te wijzigen en hopen dat ze niet gequote zijn.wooblabalurg![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef TillyB het volgende:
Owwwwww blijf nou niet zo lang bij elkaar zitten.
Nicole, die altijd snel en snedig antwoord geeft.
Verstrikt geraakt in een gesprek met ongelofelijk lange stiltes is niet Nicoles ding.
Wegwezen daar meid.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:28 schreef Cir het volgende:
[..]
Footsel Bank van Cos
Eva doet de receptie
Ot : Eifan zit een peukje te verkloten en diep te denken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oud wie?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:29 schreef bull1966 het volgende:
[..]
van alle oud iranisanen die in de loods zitten vind ik ivar toch wel de ergsteTEAM BAKSTEEN![]()
Ze laten de hele groep wachten, die zitten maar te wachten tot ze kunnen na tafelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,jij moet je accu nog wisselen.quote:
Okquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ivan gaat proberen om niets te zeggen bij het natafelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan heeft een nare smaak in zijn mond.
Nicole - omdat we net zo'n opbeurend gesprek hebben gehad."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
mensen die vroeger in iran gewoond hebbenquote:It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
niets verkeerds zei ie toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Ivan gaat proberen om niets te zeggen bij het natafelenTEAM BAKSTEEN![]()
Irak toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
mensen die vroeger in iran gewoond hebbenTEAM BAKSTEEN![]()
De Topie verkiezingquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:29 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
st lief doen![]()
OT ; ze gaan een spelletje doen,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:28 schreef Cir het volgende:
[..]
Footsel Bank van Cos
Eva doet de receptie
Ot : Eifan zit een peukje te verkloten en diep te denkenBen je weer off topic dus, je blijft hardleersquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga on topic, als je vanaf nu ook alle anderen op de vingers tikt die off topic gaan.![]()
Overigens vond ik het Eva-gedoe wel belangrijk genoeg om even off te gaan.
OT: Adam Braun is doodmoe![]()
Topiquote:
sorryquote:
van alle oud irakikanen die in de loods zitten is ivar de liefsteIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Silver1 het volgende:
[..]
[..]
Ben je weer off topic dus, je blijft hardleers
OT: Adam Braun is doodmoe![]()
![]()
![]()
Onder leiding van mevrouw Bruintjes?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ivan wil haar terug denk ik maar heeft teveel trots om te gaan slijmen bij Nicole en zij geeft hem de mogelijkheid ook niet![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sorry
van alle oud irakikanen die in de loods zitten is ivar de liefste![]()
Irakezen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast weer ´n idee van Eva Jelinek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brave bulliequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sorry
van alle oud irakikanen die in de loods zitten is ivar de liefste
TEAM BAKSTEEN![]()
Dat gevoel heb ik ook dusquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef Flow3r het volgende:
Ivan wil haar terug denk ik maar heeft teveel trots om te gaan slijmen bij Nicole en zij geeft hem de mogelijkheid ook niet
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Nou nouquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Ivan denk wel willen met Waaif![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar nu is het nog.............. hoehangtie
![]()
![]()
Nicole loopt te bitchen in de loods..die is er nog niet klaar mee....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat dan wat dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:35 schreef Voxs het volgende:
Nicole loopt te bitchen in de loods..die is er nog niet klaar mee.TEAM BAKSTEEN![]()
nou dan ga ik maar werkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet, maar het is vast heel grappig.
have fun all
en wees een beetje lief voor elkaar
de rottige mensen moeten naar topioIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Meer met chagrijnige bitchstem mokken over koffie en thee die niet gezet is. Sorry kan er niet meer van makenquote:
![]()
Nu een half uurtje sociaal wenselijk gelul van LauraB tijdens het natafelen.
![]()
Dan luister ik liever nog een half uurtje naar wat Ivan en Nicole uitspreken, en wat ze juist niet uitspreken.
Ol ik verstond niets. maar hij lachte er bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meer met chagrijnige bitchstem mokken over koffie en thee die niet gezet is. Sorry kan er niet meer van maken
TEAM BAKSTEEN![]()
Natafelen een uur nadat iedereen prompt opstond zodra hun bordje leeg geschraapt was?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
![]()
Dan luister ik liever nog een half uurtje naar wat Ivan en Nicole uitspreken, en wat ze juist niet uitspreken.
Mooie illustratie erbij.quote:
Uhhh ik heb nog even 1 dingetjequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
![]()
Dan luister ik liever nog een half uurtje naar wat Ivan en Nicole uitspreken, en wat ze juist niet uitspreken.![]()
Werkse Bullquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar werken
have fun all
de rottige mensen moeten naar topio![]()
![]()
mag ik even wat zeggenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Werk ze.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar werken
have fun all
de rottige mensen moeten naar topio![]()
Bjorn leest de horoscoop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GA! Natafelen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Daar kunnen we zeker op wachten, Truus Bruintjes die nog 1 dingetje wil zeggen.quote:
Naomi opent.
Dat zijn een beetje B. trekjes hequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat zijn een beetje B. trekjes he![]()
![]()
Eerst je vinger opstekenquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Modellendag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark spot dat Bjorn echt natafelt, met krantje in zijn handen. Ja wat verwacht je dan twee uur nadat iedereen uitgegeten was.
quote:
Dr benen?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Komt er 'n GangBang met Toekan in de hoofdrolquote:![]()
Zakje zangzaad leeg strooien op d'r dot en dan de kippen los laten![]()
![]()
![]()
Koekje erbij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SL...ze nemen het vast niet serieus genoeg, dat natafelenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Bitterkoekjes lekker toepasselijk voor het algehele gevoel waarmee men zich er naartoe gesleept heeft.quote:TEAM BAKSTEEN![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt er 'n GangBang met Toekan in de hoofdrol![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toekan en kippen is dat interracial?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zakje zangzaad leeg strooien op d'r dot en dan de kippen los laten
![]()
![]()
Naomi gaat vertellen. 12.00 uur komen de kappers en om 13.00 de bezoekers....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja.... Toekan is in de minderheid, die heeft de grootste neusquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Toekan en kippen is dat interracial?![]()
![]()
Naomi vertelt hoe de ruimte ingedeeld wordt. Er komt een catwalk....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nou ik denk het nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik sluit af ...... nog 1 klein super gezellig ideetje
En een roze loper.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:45 schreef Voxs het volgende:
Naomi vertelt hoe de ruimte ingedeeld wordt. Er komt een catwalk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nicole stelt voor de catwalk in de luifel te laten lopen zodat de modellen een frietje kunnen halen als statement....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
De alcoholisten in de loods vormen het emotionele steunpunt. LauB met dr schoudeg om op te huilen, Rob met z'n luisterend oor. Zou Pablo ook een boggeltje lusten?quote:
TEAM BAKSTEEN![]()
Naomi heeft wel lef om tegen anderen te zeggen uiterlijk om 11 uur klaar te staan, opgetut en wel. Ze wil niemand zeggen dat ze uit hun bed moeten komen.
En dat zegt de dame die voor anderen niet uit bed komt???![]()
Nee hoor. Eva Braun zou een no go zijn. Eva is gewoon een meisjesnaam. De naam kan net zo goed worden gebruikt met referte aan Eva Jinek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad ook een TR aan kunnen wagen. Maar ik probeer je op iets subtielere wijze duidelijk te maken dat Eva een no go is.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik moet elke keer denken aan die sketch van Jochem Meijer op schoolreis in de bus.quote:
Schoolmeester: mag ik heel heel even iets zeggen? (met bibberende handjes).![]()
Vooruit danquote:
Ze had alles al klaar gezet en iedereen zit al aan tafel, niemand neemt de moeite om het van de keuken op de tafel te zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meer met chagrijnige bitchstem mokken over koffie en thee die niet gezet is. Sorry kan er niet meer van maken
Zitten gewoon met zijn alle te wachten totdat het voor hun ingeschonken wordt.
Stelletje .......![]()
![]()
Ze begint aardig bijdehand te worden de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:47 schreef doodmoe het volgende:
Naomi heeft wel lef om tegen anderen te zeggen uiterlijk om 11 uur klaar te staan, opgetut en wel. Ze wil niemand zeggen dat ze uit hun bed moeten komen.
En dat zegt de dame die voor anderen niet uit bed komt???To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
oke, die info had ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze had alles al klaar gezet en iedereen zit al aan tafel, niemand neemt de moeite om het van de keuken op de tafel te zetten.
Zitten gewoon met zijn alle te wachten totdat het voor hun ingeschonken wordt.
Stelletje .......Ik dacht dat ze nog wat geëmotioneerd was van haar gesprek met Ivan.
Ja idd, stelletje ....
ik meine organiseren!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dat bewijst ze iedere nacht weer, ze is 'n proLove Utopia Meisjes![]()
Moet van haar moeder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze begint aardig bijdehand te worden de laatste tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:50 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze de waaif-gaapt-cap-collectie hebben gezien?![]()
![]()
Dein Strammer Max?quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hoeveel wannabe models komen er eigenlijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heeft Larissa zeker in actie gezienquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
als het goed is 36quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoeveel wannabe models komen er eigenlijk?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ja, en ze had het tegen Laub gezegd en die zei ik zag het, maar ga nog eerst even douchen als jullie toch nog aan het praten zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
oke, die info had ik nietIk dacht dat ze nog wat geëmotioneerd was van haar gesprek met Ivan.
Ja idd, stelletje ....
Maar ook die bracht het niet even naar de tafel.![]()
En die krijgen allemaal een fotoshoot? Dat wordt nachtwerk.quote:
hallo zegt gio laten we even naar naoom luisterenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Het is een symptoom van hoe niet-sociaal de groep is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en ze had het tegen Laub gezegd en die zei ik zag het, maar ga nog eerst even douchen als jullie toch nog aan het praten zijn.
Maar ook die bracht het niet even naar de tafel.
Ivan baalt van gekakel ondertussen. Rob vind dat Ivan stijf doet....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Laub is natuurlijk bang dat ze weer moet werkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Bestweldonker het volgende:
LauB - Gaat ze ons opmaken?
Iemand - Ga je meedoen?![]()
![]()
Ivan - de reden dat we niet serieus zijn is omdat je er zelf lacherig over doet.
Iedereen valt over hem heen.
Gio - Utopia got talent..............zucht.............
Als we een talent hebben, kunnen we ons inschrijven."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Dat gaat weer wat wordenquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Ivan - de reden dat we niet serieus zijn is omdat je er zelf lacherig over doet.
Als we een talent hebben, kunnen we ons inschrijven....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat kunnen we goedquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Als we een talent hebben, kunnen we ons inschrijven.
Eefie de Bruin?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Onder leiding van mevrouw Bruintjes?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De winnaar van Utopia got talent krijgt een vette trofee en misschien ook andere dingen............
Gio is bezig met Hans Klok."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
En dan een grote verdwijntruc: de loods! En dan niet meer terugtoverenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: