SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eva moet ff frisse lucht het is zooooooooooooooooooooooo
vreselijk zo erg
oooh Bah! oh oh oh
hup ga naar buiten
OH
up ga daar heen
dit heb ik echt nog nooit meegemaakt
oh poeh pffffffff![]()
aanstelsterquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:42 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eva moet ff frisse lucht het is zooooooooooooooooooooooo
vreselijk zo erg
oooh Bah! oh oh oh
hup ga naar buiten
OH
up ga daar heen
dit heb ik echt nog nooit meegemaakt
oh poeh pffffffff![]()
sorry ik had weer de laatste ik let niet goed op, maar iedereen mag gewoon openen want dat heb ik nog nooit gedaanA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Als jij het normaal vindt om mensen met een donkere huidskleur voor aap uit te maken, zou ik dat gewoon doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik zei een keer dat gabrie als een aap at werd mijn hele bericht weggehaald
wooblabalurg![]()
Bas zegt tegen LauB: Je kannut.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Nee, dat ze at als een aap...quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om mensen met een donkere huidskleur voor aap uit te maken, zou ik dat gewoon doen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik vind dat wel een minpuntje van Bas, dat hij zo wegloopt met LauraB.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef beequeen het volgende:
Bas zegt tegen LauB: Je kannut.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om mensen met een donkere huidskleur voor aap uit te maken, zou ik dat gewoon doen.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Absoluut! Maar hij helpt haar niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat wel een minpuntje van Bas, dat hij zo wegloopt met LauraB.
― Mark Twain
Eva dent dat Herr zit te streamen/sjorren
vandaar het leuk doen natuurlijk
Steff en ivan samen roken life goes on![]()
zitquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
voorbedachte rade achter
denk ik'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat zeg ik, mensen met een donkere huidskleur vergelijken met een aap. Moet kunnen toch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nee, dat ze at als een aap...
wooblabalurg![]()
en waarom mogen mensen met een lichte huidskleur dan wel en mensen meteen donkere huidskleur niet , iedereen is gelijk en iedereen kan eten als een aap, of beer of varkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om mensen met een donkere huidskleur voor aap uit te maken, zou ik dat gewoon doen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
In vind dat een groot minpunt!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk het nog een weekje aan, maar als het echt is..........geen team Bas meer voor mij.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Het is een leuk showtje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Cir het volgende:
Eva dent dat Herr zit te streamen/sjorren
vandaar het leuk doen natuurlijk
― Mark Twain
Hij had toch ergens in het begin gezegd dat hij sympathie voor haar voelt? In zijn introductiefilmpje ofzo?quote:![]()
Misschien heb ik een stukje opvoeding gemist, maar 'als een aap eten' spreekt mij totaal niet tot de verbeelding. Ik zie nu niet zo snel een aap voor me die op een typische manier eet. Ik ga er vanuit dat jij dat wel hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en waarom mogen mensen met een lichte huidskleur dan wel en mensen meteen donkere huidskleur niet , iedereen is gelijk en iedereen kan eten als een aap, of beer of varken
wooblabalurg![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, mensen met een donkere huidskleur vergelijken met een aap. Moet kunnen toch.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
ja. Maar bas is sneakyquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had toch ergens in het begin gezegd dat hij sympathie voor haar voelt? In zijn introductiefilmpje ofzo?ik denk dat ie haar probeert te ontleden als persoon
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh, bij mij kan hij nog wel een potje breken. Maar het moet inderdaad niet te innig worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In vind dat een groot minpunt!
Kijk het nog een weekje aan, maar als het echt is..........geen team Bas meer voor mij.![]()
graag ontopicquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien heb ik een stukje opvoeding gemist, maar 'als een aap eten' spreekt mij totaal niet tot de verbeelding. Ik zie nu niet zo snel een aap voor me die op een typische manier eet. Ik ga er vanuit dat jij dat wel hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik maak niemand voor aap uit , het ging over hoe iemand atquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om mensen met een donkere huidskleur voor aap uit te maken, zou ik dat gewoon doen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Waarom is het gemeen dat Gio het niet doet?quote:
Jou een koek op je ogen geven, dat is gemeen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik weet dat nog zo net niet. Jammer dat ik me niet meer kan herinneren waar hij dat zei.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja. Maar bas is sneakyik denk dat ie haar probeert te ontleden als persoon
![]()
ja ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een minpuntje van Bas, dat hij zo wegloopt met LauraB.![]()
![]()
Commentaar op commentaar op de streams is ook onderdeel van de COS, dropje van me.quote:
wooblabalurg![]()
Is het ook, maar het kan ook tactiek zijn. Laat Bas maar lekker rommelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
In vind dat een groot minpunt!
Kijk het nog een weekje aan, maar als het echt is..........geen team Bas meer voor mij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ja het is echt gierenquote:
kom niet meer bij,
ze zijn vast trots thuis, tot ze het weer ff neerzet
sterke meid is het hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Commentaar op commentaar op de streams is ook onderdeel van de COS, dropje van me.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het ook, maar het kan ook tactiek zijn. Laat Bas maar lekker rommelen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
ik zie dan iemand die het eten zowat met de handen naar binnen proptquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien heb ik een stukje opvoeding gemist, maar 'als een aap eten' spreekt mij totaal niet tot de verbeelding. Ik zie nu niet zo snel een aap voor me die op een typische manier eet. Ik ga er vanuit dat jij dat wel hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
steef ventileerd naar Ivan dat Gaby al 2 dagen geen fluit uit gevoerd heeft
ja een beetje tekenen dat is alles![]()
Deze post daarentegen, is niet waar de COS voor bedoelt is. Dit had je mij best kunnen DM'en.quote:
Nu ga ik weer streams kijken, zag net Naomi weer, doei.
wooblabalurg![]()
we gaan het zienquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat nog zo net niet. Jammer dat ik me niet meer kan herinneren waar hij dat zei.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
rellerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze post daarentegen, is niet waar de COS voor bedoelt is. Dit had je mij best kunnen DM'en.
Nu ga ik weer streams kijken, zag net Naomi weer, doei.
komt je weer goed uit he'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
couscous eet je met je handenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik zie dan iemand die het eten zowat met de handen naar binnen propt
en alle vleesjes met een K mag ook![]()
de tweede set kan ik niet vertalen!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom is het gemeen dat Gio het niet doet?
Jou een koek op je ogen geven, dat is gemeen.Love Utopia Meisjes![]()
Kalfsschnitzel ook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
couscous eet je met je handen
en alle vleesjes met een K mag ook
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
spareribs, kreeft, kipkluifjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
en alle vleesjes met een K mag ook
Knakworst.. biefstuk,kalfslever?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
en alle vleesjes met een K mag ookT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zekers.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:55 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Kordonbleu ook, Kslavinkies
het is ook mijn Utopia
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon met je handenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:55 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Kordonbleu ook, Kslavinkies
het is ook mijn Utopia
Wat kan jou het schelen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Links of rechts?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon met je handen
Wat kan jou het schelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij mag haar........... en zij hem ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had toch ergens in het begin gezegd dat hij sympathie voor haar voelt? In zijn introductiefilmpje ofzo?
Bas zoekt zelf zijn mensen uit ... Ik vind het wel leukMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Allebei tegelijkquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ja maar als je met je handen eet , en dit gaat over het principe dan hoef je het toch niet naar binnen te proppenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon met je handen
Wat kan jou het schelenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij mag haar........... en zij hem ook
Bas zoekt zelf zijn mensen uit ... Ik vind het wel leuk![]()
snavel aan het bord molen open enquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon met je handen
Wat kan jou het schelen
nassen maar![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:59 schreef Cir het volgende:
[..]
snavel aan het bord molen open en
nassen maar
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
a la Ruudquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:59 schreef Cir het volgende:
[..]
snavel aan het bord molen open en
nassen maar![]()
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
het kan zomaar je laatste maaltijd zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar als je met je handen eet , en dit gaat over het principe dan hoef je het toch niet naar binnen te proppen
lkkr proppen duwen , met die idioten om je heen
zou mn bord afschermen met mn armen,voorover gaan liggen
ogen op je achterhoofd overal waakzaam zijn![]()
![]()
![]()
van mij welquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ben toch bang dat het die kant op gaat .quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.![]()
Eten apen cavia'squote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef rico80 het volgende:
Ik ga even als een aap kavia eten met mn handen
die at alsof hij uitgehongerd wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?![]()
Vind ik zo zielig voor de aap.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?
daar hoop ik ook niet op , maarmisschien is hij wel ipv joey bij de febo naar binnen gekomenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dan zou ik hem een stuk minder sympathiek gaan vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het die kant op gaat .![]()
lastig lastigquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?
welk soort ? Bonobo.valt af die neucken met
de hele groep, eten wel door tijdens dat proces![]()
het komt wel gescript over, zeker van basquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij mag haar........... en zij hem ook
Bas zoekt zelf zijn mensen uit ... Ik vind het wel leuk
hij loopt daar duidelijk met een opdracht rond, wat die opdracht precies is ben ik nog niet achter![]()
Ik zie hem en Laura B niet direct lovers worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar hoop ik ook niet op , maarmisschien is hij wel ipv joey bij de febo naar binnen gekomen![]()
Ik ben niet op de hoogte van de eetgewoontes van apenquote:
Maatjes?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hem en Laura B niet direct lovers worden.
nee dat niet maar wel samen de feboquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hem en Laura B niet direct lovers worden.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
moet je eens kijken als eer een aap op tv voorbij komtquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de eetgewoontes van apenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Roddelen is iets wat we allemaal doen, Bas roddelt en speelt met de camera'squote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.
maar op een leuke manier vind ik
Ik denk dat hij LauB echt mag, en ze hebben duidelijk een klik
Bas ligt goed bij de meeste dames daar , en ik snap het wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik hem een stuk minder sympathiek gaan vinden.Vooral omdat hij alles goed heeft geobserveerd moet hij zien dat B niets uitvoert.
![]()
Ik bedoel roddelen zoals de Laura's dat deden. Dat was me een stel kwaadaardige intriganten bij elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roddelen is iets wat we allemaal doen, Bas roddelt en speelt met de camera's
maar op een leuke manier vind ik
Ik denk dat hij LauB echt mag, en ze hebben duidelijk een klik
Bas ligt goed bij de meeste dames daar , en ik snap het wel![]()
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:08 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Maar dat weten we hoe dat was afgrijselijk .![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel roddelen zoals de Laura's dat deden. Dat was me een stel kwaadaardige intriganten bij elkaar.dat was op het erge af man man, wat een afgunst. je kon de klok gelijk zetten wanneer ze er heen liepen.
![]()
Dat wel,maar slaapt veel...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze ging roken na 3 glazen chcomelquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:09 schreef Luna1956 het volgende:
Bestaat Col nog?
Ben nu alweer 2 uur aan het streamen. Geen Col te bekennen.
ze heeft verkanzie he, duszz verwacht er niet te veel meer van![]()
Die is haar tijd dus alleen maar aan het uitzitten daar.quote:
Mag lijen, dat ze er niet uitgestemd wordt de eerst volgende ronde.
Dat verdient ze niet.![]()
![]()
Deed ik toch al niet bij die fantast.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Cir het volgende:
[..]
ze ging roken na 3 glazen chcomel
ze heeft verkanzie he, duszz verwacht er niet te veel meer van![]()
![]()
Als Stef er dan nog uit wil kunnen ze haar beter laten gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die is haar tijd dus alleen maar aan het uitzitten daar.
Mag lijen, dat ze er niet uitgestemd wordt de eerst volgende ronde.
Dat verdient ze niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat een ergernis dat ik ben zielugh doen van Namoie
stel je niet aan mokkel verman je
trek je op aan de dingen die je wel kan
gatverdamme zeg
lees je eens in over andere dingen ipv zo te zeiken!!!![]()
Op het laatst begonnen ze al nog voordat ze goed en wel zaten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]dat was op het erge af man man, wat een afgunst. je kon de klok gelijk zetten wanneer ze er heen liepen.
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef Cir het volgende:
gatverdamme zeg
lees je eens in over andere dingen ipv zo te zeiken!!!![]()
![]()
![]()
Jowie nu bij Boelevaar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Op het laatst begonnen ze al nog voordat ze goed en wel zaten.Nog nooit zoveel af gunst gezien . Ben blij dat ik de zon goed kan zien schijnen bij een ander.
![]()
Ja vindt ik ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als Stef er dan nog uit wil kunnen ze haar beter laten gaan.![]()
![]()
ze doet alleen zielig als ze haar zin niet krijgtquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef Cir het volgende:
gatverdamme zeg
lees je eens in over andere dingen ipv zo te zeiken!!!A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dacht het al!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Enah het volgende:
Ivan vraagt zich af wat hij nog in Utopia doet.![]()
![]()
Veel blabla en hij mag zijn website noemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:15 schreef Cir het volgende:
vertel vertel![]()
doet hij ook de gossip kwalbert?
ruud en billy geen setje meer
oh spannond![]()
― Mark Twain
Waarschijnlijk zijn riedeltje, die hij hier ook altijd opdreunde.quote:
Die jongen was niet bepaald vernieuwend te noemen.![]()
![]()
en is hij al van bil gegaan ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veel blabla en hij mag zijn website noemen.![]()
klopt, heb niets nieuws gehoordquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn riedeltje, die hij hier ook altijd opdreunde.
Die jongen was niet bepaald vernieuwend te noemen.
vind het wel apart dat hij het altijd over z'n zusje en ouders had, maar nooit over z'n broertje
en nu weer, ik miste m'n zusje, ouders, vrienden en opa en oma ...... weer geen broertje![]()
Ik weet dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel roddelen zoals de Laura's dat deden. Dat was me een stel kwaadaardige intriganten bij elkaar.![]()
Wat ik bedoel is dat Bas geen Laura A isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tis een enge gozert.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:18 schreef utopinee het volgende:
[..]
klopt, heb niets nieuws gehoord
vind het wel apart dat hij het altijd over z'n zusje en ouders had, maar nooit over z'n broertje
en nu weer, ik miste m'n zusje, ouders, vrienden en opa en oma ...... weer geen broertje
Altijd gevonden. Sneaky en berekenend.![]()
![]()
hij zal wel beter met zijn zusje op kunnenschieten dan met zijn broertjequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:18 schreef utopinee het volgende:
[..]
klopt, heb niets nieuws gehoord
en nu weer, ik miste m'n zusje, ouders, vrienden en opa en oma ...... weer geen broertjeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
niettemin zind zoveel tegen naomi dit is niet leuk!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Cir het volgende:
Noamie; niemand begrijpt hoe dit is ,leven met pijn
likkie zegt dat hij het wel snapt
Love Utopia Meisjes![]()
joh!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij zal wel beter met zijn zusje op kunnenschieten dan met zijn broertje![]()
![]()
Gabi tegen Stef - Als ik helemaal niks kan, ben ik niet goed genoeg en als ik alles kan ben ik ook niet goed genoeg.
Stef - Heeft met hem te maken, ze bedoelt Bas."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Stef heeft dus duidelijk geen klik met Bas
Stef is jaloers...
Want wat heeft Bas wat zij niet heeftMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Whahahahahaha die is hij allang vergeten. Pa zal hem wel wat hebben laten lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stef is gewoon een sneue doos, die naar huis moet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef Luna1956 het volgende:
Stef kan niet tegen het autoritaire toontje van Gabi"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
In deze snap ik Stef wel een beetje. Gabi bedoelt het lief, maar praat met Stef of ze een klein meisje is en of Gabi het allemaal beter weet, omdat zij er langer zit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Stef is gewoon een sneue doos, die naar huis moet.![]()
Heeft hij nooit gedaanquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
die heeft gezegd, joe het was ff lekker voor je, maar NU kappen met die hippiequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Whahahahahaha die is hij allang vergeten. Pa zal hem wel wat hebben laten lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een piemelquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef puzziepie het volgende:
Stef heeft dus duidelijk geen klik met Bas
Stef is jaloers...
Want wat heeft Bas wat zij niet heeft![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Tis een enge gozert.
Altijd gevonden. Sneaky en berekenend.![]()
![]()
Zit geen kwaad bij inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
In deze snap ik Stef wel een beetje. Gabi bedoelt het lief, maar praat met Stef of ze een klein meisje is en of Gabi het allemaal beter weet, omdat zij er langer zit.
En ze gedraagt zich toch ook als een klein mieperig kind.![]()
![]()
ik vind Naomi de laatste tijd best wel leukquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:20 schreef mar378 het volgende:
[..]
niettemin zind zoveel tegen naomi dit is niet leuk!!![]()
Lauraquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:19 schreef Cir het volgende:
[..]
wat een geweldig nieuws
Eva uit de pers houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laub beloofde de keuken schoon te maken tijdens het eten, echt echt......dus weer niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:25 schreef Enah het volgende:
[..]
Op de 360 zie ik alleen Nicole in de keuken.
Wat moet ze doen dan?
Wat kan je toch op haar rekenen.![]()
![]()
Nu wel. Denk dat Gabi dat juist een beetje in haar oproept.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit geen kwaad bij inderdaad.
En ze gedraagt zich toch ook als een klein mieperig kind.
Het zal niet zo klikken tussen die 2? Kan.![]()
waroom u dan zegen ik post teveel beelden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vind Naomi de laatste tijd best wel leukLove Utopia Meisjes![]()
Dat klopt dan ook wel weer bij Stef ,.... Gabrielle irriteert zich aan dat gejank en zegt dat ook ,quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef Luna1956 het volgende:
Stef kan niet tegen het autoritaire toontje van Gabi
en nog erger; Gabrielle is ook nog es heel dik is met Bas .............
Jaloers
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
goed van jouquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:28 schreef mar378 het volgende:
[..]
waroom u dan zegen ik post teveel beelden?maar probeer het een beetje te doseren,
![]()
Gaby autoritair?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef Luna1956 het volgende:
Stef kan niet tegen het autoritaire toontje van GabiDie snap ik ff niet.
TEAM BAKSTEEN![]()
Nee en nee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:30 schreef Mylene het volgende:
Er is een centraal geweest? Moeite waard om terug te kijken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ok! waarom u denk dat ik en fake ben?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
goed van joumaar probeer het een beetje te doseren,
Love Utopia Meisjes![]()
NATAFELENquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:30 schreef Mylene het volgende:
Er is een centraal geweest? Moeite waard om terug te kijken?![]()
![]()
Stoppen graag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:31 schreef mar378 het volgende:
[..]
ja ok! waarom u denk dat ik en fake ben?![]()
Maar hij zei wel dat hij goed zijn ei kwijt kon in Utopia. Hij bedoelde vast zijn zaad.quote:TEAM BAKSTEEN![]()
Dat heet tegenwoordig 'natafelen'quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:30 schreef Mylene het volgende:
Er is een centraal geweest? Moeite waard om terug te kijken?![]()
![]()
Nicole tegen Ivan - had jij verwacht dat ik er anders mee om zou gaan?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Hebben ze ook niet gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze zegt heel vaak het woord 'meid' achter een zin.quote:
Dat komt een beetje autoritair over. Merk, dat Stef zich daar aan stoort.![]()
Gabrielle.. Luna had het over Gaby toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook wel weer bij Stef ,.... Gabrielle irriteert zich aan dat gejank en zegt dat ook ,
en nog erger; Gabrielle is ook nog es heel dik is met Bas .............
JaloersTEAM BAKSTEEN![]()
B gaat lekker douchen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan weet dat Nicole gehard is, maar het is moeilijk te begrijpen.
Hij stuurt Rob weg............."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Ik ook niet,vindt Gaby juist vaak te lief,niet assertief genoeg.Stef daarentegen vind ik een zeikerd met die ontevreden bek van d'r, alsof ze onder bedreiging van een pistool daar naar binnen moest,doos.
![]()
He. Nou miste ik het dingetje met Gabi en Stef.
Zag alleen Gabi hoofdschuddend zitten toen Stef weg stoof.![]()
Nu snap ik er niks meer van.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gabrielle.. Luna had het over Gaby toch?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:34 schreef mar378 het volgende:
[..]
ik hoop omdat het teveel stront war bij de koeien!
Ik zeg ook niet dat ze autoritair is, maar ze praatte net even nogal belerend tegen Stef en die kon daar niet tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:33 schreef lonneberga het volgende:
[..]Ik ook niet,vindt Gaby juist vaak te lief,niet assertief genoeg.Stef daarentegen vind ik een zeikerd met die ontevreden bek van d'r, alsof ze onder bedreiging van een pistool daar naar binnen moest,doos.
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar hij zei wel dat hij goed zijn ei kwijt kon in Utopia. Hij bedoelde vast zijn zaad.![]()
![]()
Maar Gaby heeft juist een hele lieve zachte toon met praten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze zegt heel vaak het woord 'meid' achter een zin.
Dat komt een beetje autoritair over. Merk, dat Stef zich daar aan stoort.Komt eerder onderdanig dan autoritair over.
TEAM BAKSTEEN![]()
Die kun je dan maar het beste negeren.quote:![]()
Ik denk niet dat je een 'trol' bent, ik zie wat vooruitgang in je Nederlands. Wat je zou sieren is als je wat vaker ontopic meepost, dus schrijven over wat je op de streams ziet gebeuren.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Naar de mening van Ivan - Hij zou er anders mee omgaan.
Nicole - verdrietig in een hoekje zitten huilen is niet mijn ding."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Oooooh..... lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Ivan ....
Hij stuurt Rob weg.............
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja. Gaby.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gabrielle.. Luna had het over Gaby toch?![]()
Nicole voelde zich in het hele voortraject ook niet echt prettig."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ze is eerlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole voelde zich in het hele voortraject ook niet echt prettig.
Toen ze wel een "relatie" hadden was het ook niet zo denderend de laatste maandenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nicole - het was meer aanmodderen, dan dat het een gelukkig leven zou opleveren."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ivan wil volgens mij Nicole terug... al een paar dagen, maar zeker ná het bezoek
Ja, maar net even niet. Ze wilde op haar manier Stef wegwijs maken en had even een toontje van...... Ik ben hier al wat langer, dus ik weet het allemaal al. Stef stoorde zich daar aan en gooide haar hakken in het zand. Stef reageerde idd vrij kinderachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar Gaby heeft juist een hele lieve zachte toon met praten.Komt eerder onderdanig dan autoritair over.
Die 2 hebben duidelijk geen klik.![]()
Ah ok, ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, maar net even niet. Ze wilde op haar manier Stef wegwijs maken en had even een toontje van...... Ik ben hier al wat langer, dus ik weet het allemaal al. Stef stoorde zich daar aan en gooide haar hakken in het zand. Stef reageerde idd vrij kinderachtig.
Die 2 hebben duidelijk geen klik.TEAM BAKSTEEN![]()
Nicole - als je het realistisch gaat bekijken, zullen onze karakters altijd botsen en in mijn ogen moet het niet moeilijk zijn."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ja, hij heeft kunnen zien dat andere mannen haar wel op waarde weten te schatten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan wil volgens mij Nicole terug... al een paar dagen, maar zeker ná het bezoek![]()
Juist ja, en dat zijn ergernissen vooral kwamen omdat hij niet lekker in zijn vel zat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij heeft kunnen zien dat andere mannen haar wel op waarde weten te schatten.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan had niet het gevoel dat het moeilijk ging.
Nicole - je hebt je echt wel aan mij geërgerd, alleen heb ik dat niet gezegd omdat ik bang was dat je boos zou worden."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik hoop inderdaad dat hij dat nu inziet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja, en dat zijn ergernissen vooral kwamen omdat hij niet lekker in zijn vel zat.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:38 schreef Ransjih het volgende:
en toch zou het beter kunnen gaan als ze thuis niet zo op elkaars lip zitten
Daarom gaan wij mannen ook op jacht!
Om steeds opnieuw verliefd te worden als we thuis komen
Hoewel nu ik er over nadenk:quote:
Ik denk dat Stef ook moeite heeft met Gaby ... van de week had Gaby iets gezegd tegen Stef
en Stef vond dat niet leuk ,,dus weer janken
Stef zou graag ook zo zeker als Gaby willen zijn denk ik ..
So next.............
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan - misschien was ik mij niet bewust.........
Nicole - ik heb echt wel aangegeven wat mij dwars zat."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
ahhhhhhh dat klinkt lievvvvvvquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom gaan wij mannen ook op jacht!
Om steeds opnieuw verliefd te worden als we thuis komen
ik geef het door
![]()
![]()
Stef heeft elke dag moeite met een nieuw persoon of situatie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoewel nu ik er over nadenk:
Ik denk dat Stef ook moeite heeft met Gaby ... van de week had Gaby iets gezegd tegen Stef
en Stef vond dat niet leuk ,,dus weer janken
Stef zou graag ook zo zeker als Gaby willen zijn denk ik ..
So next.............Ik snap eeeecht niet hoe die daar terecht is gekomen.
TEAM BAKSTEEN![]()
Ivan wil dat Nicole ventileerd tegen het persoon zelf, ipv tegen derden.
In theorie is dat zo ja.. In de praktijk is een derde soms ff nodig.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nicole heeft soms moeite om met Ivan te praten en zoekt dan soms bevestiging bij anderen.
Ze weet dat het fout is, maar heeft dat nodig."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Vooral het bericht van Joey op z'n facebook zegt genoeg, die wil haar dus niet meer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:25 schreef utopinee het volgende:
[..]
die heeft gezegd, joe het was ff lekker voor je, maar NU kappen met die hippie
https://www.facebook.com/joey.booy.1?fref=ts
quote Joey: LauB je kunt het, ik zie je vanzelf!![]()
![]()
Nicole moet heur haar met zilvershampoo wassen, wordt het mooier van, nu wordt het geel."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik kon m'n ogen niet geloven, maar toen ik een filmpje terugkeek zag ik Stef lachen op het bankje met Ivan en Rob.![]()
Is Stef vervangen voor een nieuw exemplaar?
Helpt dat echt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole moet heur haar met zilvershampoo wassen, wordt het mooier van, nu wordt het geel.TEAM BAKSTEEN![]()
Doe ik ook 1x in de maand, maar ik rook en heb bijna wit haarquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Nicole moet heur haar met zilvershampoo wassen, wordt het mooier van, nu wordt het geel.![]()
![]()
Tja Ivan, je bent haar kwijt...........voor altijd.
Nicole wilde ook in de buitenwereld geen dingen aanpassen voor Ivan."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Na of naar?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn haar is ook spierwit, ben ervaringsdeskundige!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ik ook 1x in de maand, maar ik rook en heb bijna wit haar
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja helpt echt, niet te lang in laten werken anders heb je blauw haarheb ik 1x gehad
Ik ga het proberen
TEAM BAKSTEEN![]()
waaaa casper het spookjequote:There's a virus in my system
quote:
Bij mij haalt het die "gelige" gloed uit m'n pony van het roken.... Gewoon die zilvershampooquote:
van Kruitvat of Schwarskopf werkt perfekt![]()
ontopic: Ivan in 'n dipje?![]()
Hij voelt zich energieloos en leeg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij mij haalt het die "gelige" gloed uit m'n pony van het roken.... Gewoon die zilvershampoo
ontopic: Ivan in 'n dipje?
thanksquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij mij haalt het die "gelige" gloed uit m'n pony van het roken.... Gewoon die zilvershampoo
ontopic: Ivan in 'n dipje?![]()
Ik kan genieten van die eyeliner
TEAM BAKSTEEN![]()
Nicole vindt het vervelend dat Ivan zich rot voelt...........maar..........."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Inderdaad.. zou het echt zo zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Ransjih het volgende:
ik had niet verwacht dat nicole er echt klaar mee zou zijn...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
thanks![]()
[ afbeelding ]
Over 'n maandje denkt ze misschien weer andersquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Ransjih het volgende:
ik had niet verwacht dat nicole er echt klaar mee zou zijn![]()
![]()
misschien voor in utopiaquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nicole is veel te 'losbandig' voor Ivan. Dit gaat echt niet werken tussen die 2.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:38 schreef Ransjih het volgende:
en toch zou het beter kunnen gaan als ze thuis niet zo op elkaars lip zitten![]()
ze denkt altijd anders...quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 'n maandje denkt ze misschien weer andersThere's a virus in my system
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef mar378 het volgende:
[..]
waar zind deze smileys? ik kan nu de normalen zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik hoop het, ik vind het een leuk setjequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 'n maandje denkt ze misschien weer anders![]()
Nicole heeft mooie ogen.........van de zijkant!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
thanks![]()
[ afbeelding ]
nee volgens mij ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicole is veel te 'losbandig' voor Ivan. Dit gaat echt niet werken tussen die 2.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ga gewoon dm-en ofzoquote:
Ja he....quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
thanks![]()
[ afbeelding ]
Ik kan genieten van die eyeliner![]()
Zou kunnen of..machtwisseling, een vreemdsoortige psychologiequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
miss dat haar bezoek het versterkt heeft...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja dat het uit is is wel een duidelijke hint zeg maar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicole is veel te 'losbandig' voor Ivan. Dit gaat echt niet werken tussen die 2.There's a virus in my system
Ja van mij mogen ze ook wel weer naar elkaar toe trekken....quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik hoop het, ik vind het een leuk setje![]()
Staat al in een spoiler.quote:
Voor mijn idee zijn Ivan en Nicole er allebei nog niet klaar mee. Nicole lijkt te wachten op een bepaald inzicht van Ivan, wat maar niet komt. Nu laat ze hem spartelen.
Ze heeft gewoon een mooi koppie. Neus goed mond goed en mooi haar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nicole heeft mooie ogen.........van de zijkant!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]moet ik probeerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love Utopia Meisjes![]()
beide zo dwars als watquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor mijn idee zijn Ivan en Nicole er allebei nog niet klaar mee. Nicole lijkt te wachten op een bepaald inzicht van Ivan, wat maar niet komt. Nu laat ze hem spartelen.
te geforceerd'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Na het bezoek van zijn moeder zag ik juist, dat Ivan spijt had. Daarna was hij constant met haar bezig. Hij keek naar haar wanneer zij in zijn gezichtsveld was.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
miss dat haar bezoek het versterkt heeft![]()
Dat vermoeden krijg ik ook. Dat even kijken of hij nog echt voor haar gaat. Of denk ik nu te wantrouwig?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor mijn idee zijn Ivan en Nicole er allebei nog niet klaar mee. Nicole lijkt te wachten op een bepaald inzicht van Ivan, wat maar niet komt. Nu laat ze hem spartelen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vindt haar sterkt nu, had allang weer op zijn nek gesprongen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja van mij mogen ze ook wel weer naar elkaar toe trekken....![]()
![]()
Ja ze heeft echt heel mooi haar, vooral als ze het verzorgt en die mooie slag in het haar heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een mooi koppie. Neus goed mond goed en mooi haar.
Opgestoken/het haar op zolder dan is ze net vrouwtje theelepel![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kunnen de andere dames nog wat van leren, met name Naomi en Colinda.![]()
idd
nicole doet er make up mooien niet zo'n dikke streep eyeliner maar subtiel
Zou je wat meer on topic willen posten?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
geen foto's van of samen met laubquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral het bericht van Joey op z'n facebook zegt genoeg, die wil haar dus niet meer.
https://www.facebook.com/joey.booy.1?fref=ts
quote Joey: LauB je kunt het, ik zie je vanzelf!![]()
ja hoooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eva emoVampier
het duurde al zo lang
flikker toch op wyf![]()
![]()
Maar Ivan hield haar ook veel te veel in de gaten en zag vooral alleen haar fouten, en sprakquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Na het bezoek van zijn moeder zag ik juist, dat Ivan spijt had. Daarna was hij constant met haar bezig. Hij keek naar haar wanneer zij in zijn gezichtsveld was.
haar daar altijd op aan.![]()
![]()
LauB - zijn jullie nog ff aan het praten?
Dan wachten we nog ff een kwartiertje."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Tja..... Ivan wil haar terug.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat het uit is is wel een duidelijke hint zeg maar.
Wij snappen het al.![]()
![]()
Nee hoor, ik denk dat ook al sinds hun breuk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg ik ook. Dat even kijken of hij nog echt voor haar gaat. Of denk ik nu te wantrouwig?
Nicole - schijnbaar vind je dat ik me anders gedraag, nu
Ivan - niks"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Spartelen? Ik vind haar vrij duidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het is uit en dat wil ze zo houden.
Ze wil zich niet conformeren aan hem en weet, dat zij dat zal moeten doen wil zij een relatie met hem hebben/houden/krijgen.![]()
![]()
maar wat had hij er dan bij moeten zetten , ik tel de dagen totdat je eruitkomt, kom op zeg het is wel een vent hequote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ivan kan eigenlijk niet benoemen, dat hij dacht dat hij Nicole kon kneden en toen bleek dat dat niet zo was, was hij geërgerd en boos...........maar dat kan hij niet zeggen.
Lauraquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:53 schreef Cir het volgende:
ja hoooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eva emoVampier
het duurde al zo lang
flikker toch op wyf![]()
we hangen aan zn lippenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef TillyB het volgende:
Wat lijkt Ivan verstandig om het niet te zeggen?
......
ze moeten gewoon lkkr knuffe en kissie kiss
genieten van het nu
niet zo moeilijk denken![]()
Oke, ik volg ze sporadisch maar dit was een beetje wat me opviel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ook al sinds hun breuk.
Wat ellendig hè die ellenlange gesprekken na zo'n breuk die traag gaan als stroop.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hoe is zijn relatie status op FB?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee helemaal geen fotos van hem of LauraB op zijn fb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, maar dat was toen het aan was, maar ik bedoel, dat hij nu steeds naar haar kijkt omdat hij haar mist. Hij wil haar terug. En dat zag ik duidelijker worden na het bezoek van zijn moeder. Ik zag het al, maar toen werd het nog duidelijker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar Ivan hield haar ook veel te veel in de gaten en zag vooral alleen haar fouten, en sprak
haar daar altijd op aan.![]()
dank jequote:
is dat OT ?
kssssssssssssssssssst
Ot :Ivan het lijkt hem verstandig om niet te veel te zeggen
![]()
Ivan - het kan ook aan mij liggen.........
Nicole - je bedoelt de manier waarop ik mij gedraag......
Ivan - uit laat......
Nicole - tegen, over?
Ivan - dat is het enige, de manier waarop je je opstelt tegenover mij."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Ransjih het volgende:
ik had niet verwacht dat nicole er echt klaar mee zou zijn![]()
![]()
Volgens mij doet ze gewoon normaal tegen hem, ze praten veel en ze zegt wat ze voeltquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Ivan - het kan ook aan mij liggen.........
Nicole - je bedoelt de manier waarop ik mij gedraag......
Ivan - uit laat......
Nicole - tegen, over?
Ivan - dat is het enige, de manier waarop je je opstelt tegenover mij.
Snap niet zo goed wat ze wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb soms het idee dat ze de camera proberen te ontlopen. Regie filmt soms ook van bovenaf, misschien om ze het idee te geven dat ze niet bekeken worden. Helaas weer zonder resultaat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, ik volg ze sporadisch maar dit was een beetje wat me opviel.
Wat ellendig hè die ellenlange gesprekken na zo'n breuk die traag gaan als stroop..![]()
Hoewel Ivan nu eindelijk wel echt spreekt.
hoor je mij niet zeggen, vind ik ook wat overdrevenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar wat had hij er dan bij moeten zetten , ik tel de dagen totdat je eruitkomt, kom op zeg het is wel een vent he
maar ook een vent laat zien dat ie blij is met en trots is op z'n vriendin![]()
![]()
Nicole - ergens stoort je dus iets, ik probeer gewoon vrienden met je te blijven.
Ivan - het voelt voor mij alsof ik je fysiek en mentaal mishandeld heb.
Nicole - helemaal niet
Ivan - dat vind ik zonde"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Die gesprekken hadden ze ook toen het aan was.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, ik volg ze sporadisch maar dit was een beetje wat me opviel.
Wat ellendig hè die ellenlange gesprekken na zo'n breuk die traag gaan als stroop..
Ik weet nog een zondag. Ging het ook zo moeizaam en iedereen hier zag de liefde er vanaf spatten. Ik zag het niet. Ik zag, dat Nicole precies moest doen wat Ivan wilde. Deed ze dat, dan was het goed. Deed ze dat niet, dan kreeg ze op haar flikker of hij negeerde haar. Dat zag ik en zo zal het weer gaan als het weer aan gaat.![]()
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:59 schreef utopinee het volgende:
[..]
hoor je mij niet zeggen, vind ik ook wat overdreven
maar ook een vent laat zien dat ie blij is met en trots is op z'n vriendin![]()
het voelt voor ivan alsof hij nikoole fysiek en menthaal heeft mishandeld
nicole ; nee helemaal niet
ïnpakt van de schuimpjes en facb rellen is groot voor Ivan denk ik![]()
Nope ook niet, alleen foto's van hemzelf geplaatst en dat hij in de Tattoo-keet bezig is, zoals metquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe is zijn relatie status op FB?
Thomas Bergen etc..... ohja en z'n status is: Bekende Nederlander![]()
![]()
![]()
Ik snap Ivan wel. Hij dacht al die tijd de echte Nicole bij zich te hebben, maar komt er nu achter dat dat een Nicole was die zich enorm inhield en anders opstelde dan ze werkelijk wilde.TEAM BAKSTEEN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: