ik maak niemand voor aap uit , het ging over hoe iemand atquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om mensen met een donkere huidskleur voor aap uit te maken, zou ik dat gewoon doen.
Waarom is het gemeen dat Gio het niet doet?quote:
Ik weet dat nog zo net niet. Jammer dat ik me niet meer kan herinneren waar hij dat zei.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja. Maar bas is sneakyik denk dat ie haar probeert te ontleden als persoon
ja ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een minpuntje van Bas, dat hij zo wegloopt met LauraB.
Commentaar op commentaar op de streams is ook onderdeel van de COS, dropje van me.quote:
Is het ook, maar het kan ook tactiek zijn. Laat Bas maar lekker rommelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
In vind dat een groot minpunt!
Kijk het nog een weekje aan, maar als het echt is..........geen team Bas meer voor mij.
ja het is echt gierenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Commentaar op commentaar op de streams is ook onderdeel van de COS, dropje van me.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het ook, maar het kan ook tactiek zijn. Laat Bas maar lekker rommelen.
ik zie dan iemand die het eten zowat met de handen naar binnen proptquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien heb ik een stukje opvoeding gemist, maar 'als een aap eten' spreekt mij totaal niet tot de verbeelding. Ik zie nu niet zo snel een aap voor me die op een typische manier eet. Ik ga er vanuit dat jij dat wel hebt.
Deze post daarentegen, is niet waar de COS voor bedoelt is. Dit had je mij best kunnen DM'en.quote:
we gaan het zienquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat nog zo net niet. Jammer dat ik me niet meer kan herinneren waar hij dat zei.
rellerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze post daarentegen, is niet waar de COS voor bedoelt is. Dit had je mij best kunnen DM'en.
Nu ga ik weer streams kijken, zag net Naomi weer, doei.
couscous eet je met je handenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik zie dan iemand die het eten zowat met de handen naar binnen propt
de tweede set kan ik niet vertalen!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom is het gemeen dat Gio het niet doet?
Jou een koek op je ogen geven, dat is gemeen.
Kalfsschnitzel ook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
couscous eet je met je handen
en alle vleesjes met een K mag ook
spareribs, kreeft, kipkluifjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
Knakworst.. biefstuk,kalfslever?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |