Zekers.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:55 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Kordonbleu ook, Kslavinkies
het is ook mijn Utopia
Gewoon met je handenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:55 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
Kordonbleu ook, Kslavinkies
het is ook mijn Utopia
Links of rechts?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon met je handen
Wat kan jou het schelen
Hij mag haar........... en zij hem ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had toch ergens in het begin gezegd dat hij sympathie voor haar voelt? In zijn introductiefilmpje ofzo?
Allebei tegelijkquote:
ja maar als je met je handen eet , en dit gaat over het principe dan hoef je het toch niet naar binnen te proppenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon met je handen
Wat kan jou het schelen
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij mag haar........... en zij hem ook
Bas zoekt zelf zijn mensen uit ... Ik vind het wel leuk
snavel aan het bord molen open enquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon met je handen
Wat kan jou het schelen
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:59 schreef Cir het volgende:
[..]
snavel aan het bord molen open en
nassen maar
a la Ruudquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:59 schreef Cir het volgende:
[..]
snavel aan het bord molen open en
nassen maar
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?quote:
het kan zomaar je laatste maaltijd zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar als je met je handen eet , en dit gaat over het principe dan hoef je het toch niet naar binnen te proppen
van mij welquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat Ruud at als een aap?
Ben toch bang dat het die kant op gaat .quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.
Eten apen cavia'squote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef rico80 het volgende:
Ik ga even als een aap kavia eten met mn handen
die at alsof hij uitgehongerd wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Vind ik zo zielig voor de aap.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
daar hoop ik ook niet op , maarmisschien is hij wel ipv joey bij de febo naar binnen gekomenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij maar niet haar nieuwe roddelmaatje wordt... en daar leek het eerder vandaag al een beetje op.
Dan zou ik hem een stuk minder sympathiek gaan vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het die kant op gaat .
lastig lastigquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
het komt wel gescript over, zeker van basquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij mag haar........... en zij hem ook
Bas zoekt zelf zijn mensen uit ... Ik vind het wel leuk
Ik zie hem en Laura B niet direct lovers worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar hoop ik ook niet op , maarmisschien is hij wel ipv joey bij de febo naar binnen gekomen
Ik ben niet op de hoogte van de eetgewoontes van apenquote:
Maatjes?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hem en Laura B niet direct lovers worden.
nee dat niet maar wel samen de feboquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie hem en Laura B niet direct lovers worden.
moet je eens kijken als eer een aap op tv voorbij komtquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de eetgewoontes van apen
Roddelen is iets wat we allemaal doen, Bas roddelt en speelt met de camera'squote:Op woensdag 27 mei 2015 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik hem een stuk minder sympathiek gaan vinden.
Ik bedoel roddelen zoals de Laura's dat deden. Dat was me een stel kwaadaardige intriganten bij elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roddelen is iets wat we allemaal doen, Bas roddelt en speelt met de camera's
maar op een leuke manier vind ik
Ik denk dat hij LauB echt mag, en ze hebben duidelijk een klik
Bas ligt goed bij de meeste dames daar , en ik snap het wel
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:08 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Maar dat weten we hoe dat was afgrijselijk .
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel roddelen zoals de Laura's dat deden. Dat was me een stel kwaadaardige intriganten bij elkaar.
Dat wel,maar slaapt veel...quote:
ze ging roken na 3 glazen chcomelquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:09 schreef Luna1956 het volgende:
Bestaat Col nog?
Ben nu alweer 2 uur aan het streamen. Geen Col te bekennen.
Die is haar tijd dus alleen maar aan het uitzitten daar.quote:
Deed ik toch al niet bij die fantast.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Cir het volgende:
[..]
ze ging roken na 3 glazen chcomel
ze heeft verkanzie he, duszz verwacht er niet te veel meer van
Als Stef er dan nog uit wil kunnen ze haar beter laten gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die is haar tijd dus alleen maar aan het uitzitten daar.
Mag lijen, dat ze er niet uitgestemd wordt de eerst volgende ronde.
Dat verdient ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |