Klinkt iig geloofwaardiger dan "De ideale samenleving"quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Werk aan jezelf, een nieuw relatie programma van John de Mol
15 mensen krijgen de kans om aan zichzelf te werken terwijl ze opgesloten zitten in een loods.
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemen
een goed idee na utopiaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Werk aan jezelf, een nieuw relatie programma van John de Mol
15 mensen krijgen de kans om aan zichzelf te werken terwijl ze opgesloten zitten in een loods.
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemen
Ja en dat heeft ze geprobeerd, maar zoals ik al eerder zei. Dat hou je niet lang vol.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze hebben allebei schuld, het werkt niet met die 2, Nicole is veel te onafhankelijk voor Ivan, hij heeft een pleaser nodig.
waar dan onder de voeten zekerquote:
Djoow bij Boulevard, zat Winston er ook? die werkt voor Talpa, misschien word Djoow de nieuwe Huubquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies wat Joey ook zei bij Boulevard, toen Albert vroeg of het idee van een Utopia opbouwen gelukt is. Dat ZIJN utopia gelukt is.En toen kwam het tattoo riedeltje.
ze is altijd mooiquote:
Het is vooral Ivan die wil praten. Volgens mij is Nicole er echt al lang klaar mee. Ze doet dit lijkt wel weer om hem niet voor de kop te stoten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil maar blijven praten, wordt er zo ondertussen niet goed van. Zijn toch steeds dezelfde gesprekjes.
En Albert maakt ook 2 keer een opmerking over de moeder van Joey, werkt zij daar ook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Djoow bij Boulevard, zat Winston er ook? die werkt voor Talpa, misschien word Djoow de nieuwe Huub
Ja ook al zo raar, en niemand daar ging er verder op inquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies wat Joey ook zei bij Boulevard, toen Albert vroeg of het idee van een Utopia opbouwen gelukt is. Dat ZIJN utopia gelukt is.En toen kwam het tattoo riedeltje.
zoek hulp desk2quote:
Neequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze hebben allebei schuld, het werkt niet met die 2, Nicole is veel te onafhankelijk voor Ivan, hij heeft een pleaser nodig.
Dus dat!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het is vooral Ivan die wil praten. Volgens mij is Nicole er echt al lang klaar mee. Ze doet dit lijkt wel weer om hem niet voor de kop te stoten.
Mama Djoow heeft toch een winkel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En Albert maakt ook 2 keer een opmerking over de moeder van Joey, werkt zij daar ook?
Moet haar toch ook een keer gaan vervelen lijkt mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het is vooral Ivan die wil praten. Volgens mij is Nicole er echt al lang klaar mee. Ze doet dit lijkt wel weer om hem niet voor de kop te stoten.
Moet Bas wel een neusbeschermer dragen ;=))quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bas en LauB gaan binnenkort rammen.
Ik zou het ook wel fijn vinden als er hier minder bijnamen gebruikt zouden worden. Het is soms een onleesbare bende hier.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Cir het volgende:
[..]
zoek hulp desk2
OT : Ivan en Nikooooooooooooole nog steeds tussen de paarse uienbollen
grote stilte's diepe frons van Eifan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |