Hij wil maar blijven praten, wordt er zo ondertussen niet goed van. Zijn toch steeds dezelfde gesprekjes.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Juist en vervolgens moet Ivan uit den treuren verklaren en verduidelijken.
Dat kun je nooit zo lang volhouden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar de utopia setting is natuurlijk nooit voor 100 % echt
ik bedoel de relatie is wel echt maar je kunt nooit voor 100 % jezelf zijn daar in een relatiequote:
Tis nu klaar idd.. niet te lang blijven hangen... tis goed zo klaar basta niet te veel lullen en denken. aquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil maar blijven praten, wordt er zo ondertussen niet goed van. Zijn toch steeds dezelfde gesprekjes.
Meestal vraag je dat soort dingen als je wil horen: nee! Ik wil dat je blijft!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef Ransjih het volgende:
nicole : ik wil ook wel naar huis gaan, dan hoef je in elk geval niet meer tegen mijn hatelijke hoofd aan te kijken
Sjesus...wat kan jij blijven emmeren over users ipv het over de streams te hebben..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:03 schreef utopinee het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Laura
Ivan stelt eisen aan Nicole, waar zij niet aan kan en wil voldoen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat en ben een van diegenen die het niet geheel eens met je is wat dit betreft. Ik zie twee mensen die erg gek op elkaar zijn maar een communicatie-issue hebben, waarbij voor Nicole Ivan maar niet begrijpt. En dan heb ik het niet over culturele verschillen maar over hoe je met elkaar communiceert> Ze is erg wantrouwig en voelt zich gauw aangevallen terwijl Ivan soms te geduldig en omslachtig probeert uit te leggen. Zij kent echter alleen klare taal ipv verklarende taal.
O nee. Er is geen sprake van schuld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eens. Vind niet dat dat zijn schuld is op wat voor manier dan ook.
Bas en LauB gaan binnenkort rammen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Silver1 het volgende:
[..]
Sjesus...wat kan jij blijven emmeren over users ipv het over de streams te hebben..
OT: Eva en Bas aan het beppen
Lauraquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Silver1 het volgende:
[..]
Sjesus...wat kan jij blijven emmeren over users ipv het over de streams te hebben..
OT: Eva en Bas aan het beppen
En keer op keer heeft hij ook aangeven dat ze dat niet moest doen. Cirkeltjes.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ivan stelt eisen aan Nicole, waar zij niet aan kan en wil voldoen.
Ze heeft zich al die tijd aangepast, maar deed niet veel goed in zijn ogen.
Zo zie en zag ik het. Volgens mij durft Nicole niet hardop te zeggen, dat ze alles heeft gedaan om hem te pleasen, maar dat ze dat niet langer meer kan.
Precies wat Joey ook zei bij Boulevard, toen Albert vroeg of het idee van een Utopia opbouwen gelukt is. Dat ZIJN utopia gelukt is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Werk aan jezelf, een nieuw relatie programma van John de Mol
15 mensen krijgen de kans om aan zichzelf te werken terwijl ze opgesloten zitten in een loods.
ZO hadden ze dat programma beter kunnen noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |