SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
klopt, zou ook niet weten waarom je dat gelijk op facebook moet zetten, of gelijk foto's van je samen moet posten.. zegt helemaal niksquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 27-05-2015 20:04:20 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het valt me gewoon op, dat mag toch zekerquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.
en iedereen moet inderdaad alles lekker zelf weten, maar we hebben er allemaal een mening over, want deze hele cos staat vol met meningen![]()
![]()
Klopt. Nicole hield zich in die relatie in voor hem. Pleaste hem te veel. Dat houdt geen mens lang vol en al helemaal niet als je 24 uur op elkaars lip zit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef TillyB het volgende:
Ik snap Ivan wel. Hij dacht al die tijd de echte Nicole bij zich te hebben, maar komt er nu achter dat dat een Nicole was die zich enorm inhield en anders opstelde dan ze werkelijk wilde.![]()
Dat is steeds het probleem, als Nicole doet wat Ivan wil, is het goed, zo niet dan is Leiden in last!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die gesprekken hadden ze ook toen het aan was.
Ik weet nog een zondag. Ging het ook zo moeizaam en iedereen hier zag de liefde er vanaf spatten. Ik zag het niet. Ik zag, dat Nicole precies moest doen wat Ivan wilde. Deed ze dat, dan was het goed. Deed ze dat niet, dan kreeg ze op haar flikker of hij negeerde haar. Dat zag ik en zo zal het weer gaan als het weer aan gaat.
Nicole - het enige dat me echt stoorde was, toen het uit was, je me vol op de bek zoende, dat vond ik heel naar, maar dat weet je."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt. Nicole hield zich in die relatie in voor hem. Pleaste hem te veel. Dat houdt geen mens lang vol en al helemaal niet als je 24 uur op elkaars lip zit.![]()
Ze zei toch net ook iets van.. dat ze iets maar voor lief nam en er later buiten de poort wel over zouden praten? Tijdens de relatie dan. Ook zoiets wat nooit gaat werken als je zo lang daar nog zit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt. Nicole hield zich in die relatie in voor hem. Pleaste hem te veel. Dat houdt geen mens lang vol en al helemaal niet als je 24 uur op elkaars lip zit.TEAM BAKSTEEN![]()
Ik herinner mij dat en ben een van diegenen die het niet geheel eens met je is wat dit betreft. Ik zie twee mensen die erg gek op elkaar zijn maar een communicatie-issue hebben, waarbij voor Nicole Ivan maar niet begrijpt. En dan heb ik het niet over culturele verschillen maar over hoe je met elkaar communiceert> Ze is erg wantrouwig en voelt zich gauw aangevallen terwijl Ivan soms te geduldig en omslachtig probeert uit te leggen. Zij kent echter alleen klare taal ipv verklarende taal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die gesprekken hadden ze ook toen het aan was.
Ik weet nog een zondag. Ging het ook zo moeizaam en iedereen hier zag de liefde er vanaf spatten. Ik zag het niet. Ik zag, dat Nicole precies moest doen wat Ivan wilde. Deed ze dat, dan was het goed. Deed ze dat niet, dan kreeg ze op haar flikker of hij negeerde haar. Dat zag ik en zo zal het weer gaan als het weer aan gaat....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Eens. Vind niet dat dat zijn schuld is op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen.TEAM BAKSTEEN![]()
En daarom ging het fout..........einde oefening.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Cir het volgende:
zoenen
zoenen
zoenen zoenen
zoenen
zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff opschieten we willen zoenen zien NUgaat m niet worden
![]()
Juist en vervolgens moet Ivan uit den treuren verklaren en verduidelijken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat deed ze echt helemaal zelf. Ze vulde zelf al in wat zijn reactie op bepaalde dingen zou zijn, en deed die dingen dan anders dan ze normaal zou doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Kom maar hier danquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Cir het volgende:
zoenen
zoenen
zoenen zoenen
zoenen
zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff opschieten we willen zoenen zien NU
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik niet hoor.. bij Mark en Gina ja..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Cir het volgende:
zoenen
zoenen
zoenen zoenen
zoenen
zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff opschieten we willen zoenen zien NUTEAM BAKSTEEN![]()
maar de utopia setting is natuurlijk nooit voor 100 % echtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zei toch net ook iets van.. dat ze iets maar voor lief nam en er later buiten de poort wel over zouden praten? Tijdens de relatie dan. Ook zoiets wat nooit gaat werken als je zo lang daar nog zit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Een kleurtje staat haar ook goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:07 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie make-up, jammer dan weer van die nagellak....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze hebben allebei schuld, het werkt niet met die 2, Nicole is veel te onafhankelijk voor Ivan, hij heeft een pleaser nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eens. Vind niet dat dat zijn schuld is op wat voor manier dan ook."Acceptance" van Bill Viola - 2008
Forum Opties Forumhop: Hop naar: