Je post het nu wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mij geen Eva Braun in de mond leggen.
Het is in de FB aangegeven dat dit soort verwijzingen niet meer mogen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Cir het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
mag geen EVA zeggen
zit op fok
tik potdomme al maanden Eva
neem ff een kopje thee of zo, of lees alles eens terug van users
blijf ff uit mijn nek ja
OT : EIFAN heeft het over comunicatie en luisteren tegen NiKole
Maar niet in relatie tot laura. Groot verschil.quote:
Zoals Voxs al zegt, nazi-kopstukken mogen eigenlijk niet meer als bijnaam.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Cir het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
mag geen EVA zeggen
zit op fok
blijf ff uit mijn nek ja
Er zijn meer Eva`s op de wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar niet in relatie tot laura. Groot verschil.
Dat heb ik al een paar keer gezegd, maar het lijkt toch te lastig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is in de FB aangegeven dat dit soort verwijzingen niet meer mogen.
ja en die adam van d'r was net bij die ex van hoesquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn meer Eva`s op de wereld.
ah FF kom nou..dit is flauwquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn meer Eva`s op de wereld.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat en ben een van diegenen die het niet geheel eens met je is wat dit betreft. Ik zie twee mensen die erg gek op elkaar zijn maar een communicatie-issue hebben, waarbij voor Nicole Ivan maar niet begrijpt. En dan heb ik het niet over culturele verschillen maar over hoe je met elkaar communiceert> Ze is erg wantrouwig en voelt zich gauw aangevallen terwijl Ivan soms te geduldig en omslachtig probeert uit te leggen. Zij kent echter alleen klare taal ipv verklarende taal.
Dat doe ik ook niet, maar wil jij aub on topic blijvenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mij geen Eva Braun in de mond leggen.
dank voor je heldere uitlegquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, ik probeer goedlachs aan te geven dat FF flauw doet.quote:
Flauwfruit dus eigenlijkquote:
Denk dat het misschien voor het eerst zo diep zit, ludefudu en dat doet zeer. Hij voelt zich zwak en ziet dat Nicole sterker is. Maar die heeft het eerder gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Cir het volgende:
[..]
aangifte doen sowieso
Ivan denk dat hij een watje/softie is geworden
nou dat klopt wel
metBaard datdanweerwel
Nou idd Cir, of iemand mij verbied om de naam Eva hier te tikken..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef Cir het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
mag geen EVA zeggen
zit op fok
blijf ff uit mijn nek ja
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Eva - die plukte de verboden vrucht (sigaretten).
Eva - praatte met een slang (Laura).
Eva - werd door God gestraft en daarom moesten zij en Adam uit het paradijs. Zal LauraB ook een eind maken aan dit 'paradijs'?
Onzin kan alle Eva zijn Eva Jinek , Eva Mendes , Eva Peron.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is FB?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Cir het volgende:
[..]
dank voor je heldere uitleg
kom nooit bij FB
Herr mocht wel dus zal Frau ook prima zijn
maar goed te veel Off Topic,
Frau mag Herr mag. Verwijzingen naar Nazi-kopstukken en vrouwen niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:25 schreef Cir het volgende:
[..]
dank voor je heldere uitleg
kom nooit bij FB
Herr mocht wel dus zal Frau ook prima zijn
maar goed te veel Off Topic,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |