aangifte doen sowiesoquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef TillyB het volgende:
Ivan: Kheb het idee dat ik mezelf kwijt ben geraakt.
hij zei laatst eens tegen iemand dat hij juist viel op dat stoerequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
NeeHij en zij hadden de meeste lol als ze aan het semi-kibbelen waren. Als hij een pleaser wilde had hij absoluut niet gekozen voor Nicole.
Ik zou er inderdaad ook een TR aan kunnen wagen. Maar ik probeer je op iets subtielere wijze duidelijk te maken dat Eva een no go is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:15 schreef Cir het volgende:
[..]
zoek hulp desk2
OT : Ivan en Nikooooooooooooole nog steeds tussen de paarse uienbollen
grote stilte's diepe frons van Eifan
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Djoow bij Boulevard, zat Winston er ook? die werkt voor Talpa, misschien word Djoow de nieuwe Huub
Deed ze het niet, dan werd hij kwaad of ging hij haar negeren, dus feitelijk dwong hij haar tot aangpast gedrag. Zij was net zo dom om daar in mee te gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
En keer op keer heeft hij ook aangeven dat ze dat niet moest doen. Cirkeltjes.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Ivan heeft het idee dat hij zichzelf is kwijt geraakt
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef TillyB het volgende:
Ivan: Kheb het idee dat ik mezelf kwijt ben geraakt.
123tje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Ivan heeft het idee dat hij zichzelf is kwijtgeraakt.
Ik zag dat hij enkel kwaad werd omdat zij koppig hem wantrouwig bleef bejegenen.. hmm grappig hoe anders mensen kunnen kijken naar twee dezelfde mensen..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Deed ze het niet, dan werd hij kwaad of ging hij haar negeren, dus feitelijk dwong hij haar tot aangpast gedrag. Zij was net zo dom om daar in mee te gaan.
Doet het ook, maar ze wil geen oorlog met Ivan volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet haar toch ook een keer gaan vervelen lijkt mij.
stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad ook een TR aan kunnen wagen. Maar ik probeer je op iets subtielere wijze duidelijk te maken dat Eva een no go is.
Lijkt me een heel goed plan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:18 schreef Yeszie het volgende:
Het gaat niet lukken , toen niet , nu niet ,nooit niet beter gewoon goede vrienden zijn.
En aandacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:19 schreef TillyB het volgende:
Ivan: Balans, communicatie.. luisteren.
Wat zei Nicole daarna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |