Ja kan me het ook herinneren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:24 schreef ranja het volgende:
Volgens mij hebben we iets vergelijkbaars al gehad maar maakt niet uit
dat is bij vlagen meer indie dan coldplayquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen ook nog even het songfestival nabespreken als jullie willen.
De UK stuurt altijd van die leuke nepindiebandjes. Dit jaar een Scissor Sisters kloon.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:24 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is bij vlagen meer indie dan coldplay
sometimes i sit and indiequote:Op woensdag 27 mei 2015 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel dit is sneu. Ik vraag een name change aanSuggesties????
altijd? nou... dit was meer een caro emerald rip offquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De UK stuurt altijd van die leuke nepindiebandjes. Dit jaar een Scissor Sisters kloon.
and sometimes I just sit.quote:
Ik was enigszins cynisch. Ik vond het echt vreselijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:26 schreef ranja het volgende:
[..]
altijd? nou... dit was meer een caro emerald rip off
Ja en dan zou ik roepen dat de nieuwe Duffy een matig plaatje is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:29 schreef ranja het volgende:
En toch he, als dit nou gewoon op de radio gedraaid zou worden zou het toch gewoon een hit worden?
duffy als nieuwe zangeres van Hooverphonic met een toefje kosheenquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan zou ik roepen dat de nieuwe Duffy een matig plaatje is.
Ik vond de Letse Bjork beter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef ranja het volgende:
[..]
duffy als nieuwe zangeres van Hooverphonic met een toefje kosheen
deed mij teveel aan kings of leon denken qua zang. maar inderdaad ideaal voor radio.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die inzending van Oostenrijk zag ik wel als een potentieel radiohitje. Vind het nog steeds vreemd dat die geen enkel punt heeft gescoord
ons liedje was niet goed, ons 'dansje' was niet goed, onze zangeres was niet goed... afgezien daarvan, ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Moody het volgende:
Onze jurk was niet goed, anders hadden we gewonnen.
Tegenwoordig kun je alleen nog maar een hit worden als je wint. Zie Lena/Loreen. Nouja, of hoog eindigt als Nederlandse inzending.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:31 schreef ranja het volgende:
[..]
deed mij teveel aan kings of leon denken qua zang. maar inderdaad ideaal voor radio.
ook een geval van zonder vooroordeel zou het zo opgepikt kunnen worden maar nu...
Hadden we een ander liedje met een andere act en een andere zangeres gestuurd had dat zomaar tot de mogelijkheden behoord inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef Moody het volgende:
Onze jurk was niet goed, anders hadden we gewonnen.
Ook. Dat de nummers 2 en verder ook hits werden moet je wat verder terug. En dan nog sporadisch trouwens. 1983 is wat dat betreft een enorme uitschieter, stuk of 4 top 40 hits waarvan de winnares verreweg het kleinste hitjequote:Op woensdag 27 mei 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenwoordig kun je alleen nog maar een hit worden als je wint. Zie Lena/Loreen. Nouja, of hoog eindigt als Nederlandse inzending.
Al weet ik niet hoe anders dat in de tijd van Sandra Kim en Celine Dion was. Toen was ik er nog niet.
Ik heb 3fm dan inderdaad een stuk hoger in het vaandel staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat songfestival is wat mij betreft ongeveer evenveel waard als MTV qua muziek.
Ik ken eerlijk gezegd alleen Eres Tu als hit die het ESF niet wonquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook. Dat de nummers 2 en verder ook hits werden moet je wat verder terug. En dan nog sporadisch trouwens. 1983 is wat dat betreft een enorme uitschieter, stuk of 4 top 40 hits waarvan de winnares verreweg het kleinste hitje
om van die liedjes zoals ik postte en de 'letse bjork' op te pikkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:34 schreef MaJo het volgende:
Waarom kijken jullie naar het songfestivalOh ja, ik ging slapen
Waarom luister ik naar de top 2000?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:34 schreef MaJo het volgende:
Waarom kijken jullie naar het songfestivalOh ja, ik ging slapen
heel raar jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat me vandaag af te vragen wat mijn favoriete liedje van Bjork is, maar ik vind de keuze toch wel heel lastig. Ik ben een van die rare mensen die Debut niet zo heel bijzonder vindt namelijk.
Alleen Zweden, Rusland en Griekenland kunnen dat. Het is toch ook schrijnend dat de UK verreweg de meeste muzikale achtergrond hebben en elk jaar in de achterhoede eindigen? Blijkbaar is er toch iets mis aan de interpretatie. Wij denken allemaal dat het een comedyshow is, maar volgens mij eindig je echt wel hoger met kwaliteit. Alleen hebben een paar rare uitschieters (Verka Seduchka, die gare oma'squote:Op woensdag 27 mei 2015 00:38 schreef Moody het volgende:
Songfestival is toch leuk met bier?
En hoe sneu is het dan we niet eens 1 goed liedje per jaar kunnen afleveren. Gewoon vol uitpakken of niet meegaan met die hele show en een puur liedje sturen (zoals Ilse vorig jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |