Ben je nu madeboosss?quote:
Hehe ;pquote:
Als Hermann terugkomt dan zal hij eens een appel met je schillenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef madeliefff het volgende:
ik snap die breaking bad aanhangers niet hoor, k vind t niets bijzonders
ja maar appels moet je niet schillen want in de schil zitten de meeste vitamines jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als Hermann terugkomt dan zal hij eens een appel met je schillen
hmm als hermann terugkomt stuur ik hem naar jou voor t verhaal met de appelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe ;p
Maar
'niet echt :p' als TT vond ik niet kunnen dus, moest even stokje tussen steken.
Ik pets dat jong gewoon de hoek in en ga weer verder met mijn ding doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm als hermann terugkomt stuur ik hem naar jou voor t verhaal met de appel
mijn signature niet gelezen hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik pets dat jong gewoon de hoek in en ga weer verder met mijn ding doen
Check mijn sigquote:
Voor al die FOK! knullen zal dat vast gelden idd... maakt hier weinig indruk verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nee maar dit is een feit jongeman
Goeiemiddag!quote:
Hey noot, inmiddels de vrouw van je dromen ontmoet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor al die FOK! knullen zal dat vast gelden idd... maakt hier weinig indruk verder.
Och meloewa, meid je loopt zo achterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hey noot, inmiddels de vrouw van je dromen ontmoet?
Ik ook. Tot september vakantie andersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Ik moet werk zoeken al 4 maanden lang.
Waar moet ik beginnen...
werk.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Waar moet ik beginnen...
maakt niet uit, komt nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor al die FOK! knullen zal dat vast gelden idd... maakt hier weinig indruk verder.
monsterboard of nationale vacaturebank?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Waar moet ik beginnen...
Actionquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Waar moet ik beginnen...
Dit is zo ontzettend gaar allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag het net op facebook ja
laatste paar dagen wel opeens ontzettend veel van die onzin evenementen
"fotoshoot met je paard"
"linkhandig onderwater knikkeren"
"plofkip slingeren"
quote:
Wij zoeken nog een begeleider voor Working_Class_Hero.quote:
schoonmaker lijkt me eigenlijk wle chill werk.. geen mensen die aan je hoofd zeuren, gewoon schoonmaken en klaar is keesquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een begeleider voor Working_Class_Hero.
Je moet er geen problemen mee hebben om:
- Kots op te ruimen
- poep op te ruimen
- z'n kont af te vegen
- 12 uur per dag KEIHARD te werken
- met lego te spelen
Voldoe jij aan deze eisen, ben jij goed met 'speciale' mensen en zoek jij nog werk? Solliciteer dan nu!
Nou, meld je maar aan. hplc@macdonalds.comquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
schoonmaker lijkt me eigenlijk wle chill werk.. geen mensen die aan je hoofd zeuren, gewoon schoonmaken en klaar is kees
Aangenomenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
schoonmaker lijkt me eigenlijk wle chill werk.. geen mensen die aan je hoofd zeuren, gewoon schoonmaken en klaar is kees
ps nee dit was geen sollicitatie
Klinkt als veel werk, zou niet reagerenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een begeleider voor Working_Class_Hero.
Je moet er geen problemen mee hebben om:
- Kots op te ruimen
- poep op te ruimen
- z'n kont af te vegen
- 12 uur per dag KEIHARD te werken
- met lego te spelen
Voldoe jij aan deze eisen, ben jij goed met 'speciale' mensen en zoek jij nog werk? Solliciteer dan nu!
o kut ik bedoelde walking deadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef madeliefff het volgende:
ik snap die breaking bad aanhangers niet hoor, k vind t niets bijzonders
Afgewezenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Schoonmaken is wel chill. Je ding doen en dan gewoon tevreden zijn van al dat werk wat je hebt verzet en ook nog te zien is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, meld je maar aan. hplc@macdonalds.com
nou neverknwon, zo kom je dus ook aan werkquote:
Door jou?quote:
breaking bad vind je helemaal geweldig?quote:
ja ik haal ze altijd door elkaar, kunnen ze niks originelers verzinnen?, beetje elkaar nadoen met namenquote:
nee die heb ik nooit gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
breaking bad vind je helemaal geweldig?
goedzoquote:
Verzin er iets omheen m.b.t. braddie en een paint en je hebt weer een topicquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit zou echt een goed topic kunnen worden, staan nog veel meer gekke advertenties op die site
braddie wordt oud, is passéquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verzin er iets omheen m.b.t. braddie en een paint en je hebt weer een topic
WAT LEES IK NU!?quote:
ja eh nutz zei het al "het voelt als een maandag"quote:
maar het is dinsdagquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja eh nutz zei het al "het voelt als een maandag"![]()
dat ik wel vaker een warhoofd ben laten we maar even buiten beschouwing
Jij bent wel echt een warhoofd jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja eh nutz zei het al "het voelt als een maandag"![]()
dat ik wel vaker een warhoofd ben laten we maar even buiten beschouwing
trots.quote:
Dit was jij hé!?!?!?!quote:
Die comment klootzakquote:
Ze zou je maar pijpen met die lippen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die lippen zijn wel freaky ja, zeker aan de fles gezeten
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:22 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ze zou je maar pijpen met die lippen.
ja duhquote:
wow, zou wel rakenquote:
Mooie lippenquote:
Onnatuurlijkquote:
Bijna wel ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef Matip het volgende:
Het voelt als een maandag maar eigenlijk is het al woensdag.
Hey vriend. Ik had eigenlijk gehoopt dat je vandaag niet online zou komen.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey vriend. Ik had eigenlijk gehoopt dat je vandaag niet online zou komen.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey vriend. Ik had eigenlijk gehoopt dat je vandaag niet online zou komen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij weet niet waar het over gaat.
Uiteraard niet, begeef mij niet in al die whatsapp- en prive fok kringen... maar ik moest wel lachen om die opmerking. Dat je daar geen begrip voor hebt is jammer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij weet niet waar het over gaat.
Is gisteravond gewoon besproken hier in de KLB SC. Fok whatsapp groep what the fuck?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet, begeef mij niet in al die whatsapp- en prive fok kringen... maar ik moest wel lachen om die opmerking. Dat je daar geen begrip voor hebt is jammer.
FOK! whatsapp groep? kkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet, begeef mij niet in al die whatsapp- en prive fok kringen... maar ik moest wel lachen om die opmerking. Dat je daar geen begrip voor hebt is jammer.
Oh. Op dat soort tijdstippen doe ik andere dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is gisteravond gewoon besproken hier in de KLB SC. Fok whatsapp groep what the fuck?
lag je je vriendin te pompe????quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Op dat soort tijdstippen doe ik andere dingen.
Nee, heb dan altijd raids met mijn guild.quote:
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! whatsapp groepen zijn jullie vreemd?staat me bij dat dat al vaker hoongelach opleverde hier in de SC.
Volgens mij zitten haan, hersenbloeding en wickedmen daar bijvoorbeeld in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! whatsapp groepen zijn jullie vreemd?staat me bij dat dat al vaker hoongelach opleverde hier in de SC.
Terminaal chatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten haan, hersenbloeding en wickedmen daar bijvoorbeeld in.
Voor een whatsapp groep met mn homeboys zou ik tekenen.
Ik heb echt geen idee of dat er nog is, maar zal mij niks verbazen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?man man man
Het is dat ik nog steeds een DM ban heb, anders had ik je mijn nummer ge-dm't om een groep aan te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb volgens mij al 12 groepsapps ofzo.Komt heus geen fok groep bij.
Ik hou dat nooit lang vol in die groepjes, dan blijft je phone maar trillen manquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb volgens mij al 12 groepsapps ofzo.Komt heus geen fok groep bij.
Het is dat ik ook nog een DM ban heb en jou nu ook niks kan sturen en zo wel had ik het niet gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is dat ik nog steeds een DM ban heb, anders had ik je mijn nummer ge-dm't om een groep aan te maken.
Gewoon gesprekken dempen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou dat nooit lang vol in die groepjes, dan blijft je phone maar trillen man
Meldingen --> uit. Ideaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezet
quote:
quote:
Oh... kan dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezet
Waarom hebben we die eigenlijk nog steeds? Ik heb het nagevraagd; BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is dat ik ook nog een DM ban heb en jou nu ook niks kan sturen en zo wel had ik het niet gedaan.
hahahquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom hebben we die eigenlijk nog steeds? Ik heb het nagevraagd; BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6
Kreeg alleen een beetje vreemd antwoord.
Joh...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet wie dat geplaatst heeft en ik ga stuk
nequote:
Ik wist allang wie jij was. hihihiihquote:
Mijn bil is gewoon heel hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Als je googled op 'kapotte bil' vind je foto's van toto
En op kapotte been?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
1/10quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zit toch een wondje? ;squote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij met je beenik heb niks met m'n benen
Zal wel ik heb nooit alles daarvan meegekregen ik roep maar wat.quote:
wil wel ff foto van net na een operatie posten zonder spoiler hoor, npquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel ik heb nooit alles daarvan meegekregen ik roep maar wat.
Dan wel zonder spoiler hier in de sc iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil wel ff foto van net na een operatie posten zonder spoiler hoor, np
maar ik wil geen banquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan wel zonder spoiler hier in de sc iddanders hoeft het niet persee.
quote:
Die pic is ook wel vrij sick hoor. Maar ik zeg altijd maar zo, ik heb ten minste altijd een gaatje vrijquote:
Als je zo doorgaat dan binnenkort foto's van jou op kapot gezicht. Ja?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die pic is ook wel vrij sick hoor. Maar ik zeg altijd maar zo, ik heb ten minste altijd een gaatje vrij
barney.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan binnenkort foto's van jou op kapot gezicht. Ja?
Ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan binnenkort foto's van jou op kapot gezicht. Ja?
Ja dat zal wel, maar door internet ben ik al wel wat gewendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die pic is ook wel vrij sick hoor. Maar ik zeg altijd maar zo, ik heb ten minste altijd een gaatje vrij
Ik ben niet gayquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja dat zal wel, maar door internet ben ik al wel wat gewend
Je doet er wel luchtig over in elk geval en niet panischwist niet dat je gay was btw
Och ik denk weer door hahahaha shit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet gay![]()
een gaatje vrij hebben in je agenda, jeweetwel
Vies is lekker.quote:
dat lijkt niels wel van een paar jaar geledenquote:
quote:
dit idd hahaquote:
Waarom quote je mij nooit meerquote:
Is dit je 2e persoonlijkheid?quote:
Plausibel, ik zeg gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIet weten dat ik Madeliefff ben
Heb ik iets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou het viel mij ook op hoor
Is dat je avondeten? Niet echt gezond hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb nu een zittend buffet voor mezelf, drop jubes, meloen en van die lange bananenchipies
quote:
het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou het viel mij ook op hoor
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb nu een zittend buffet voor mezelf, drop jubes, meloen en van die lange bananenchipies
neej joh die komt hierna nog :pquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is dat je avondeten? Niet echt gezond hoor
wat ga je koken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik zit me moed te verzamelen om te gaan koken
Hier sla met tonijn, ei en olijven en gebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
zo een tortilla met aardappel,ei, spinazie en fetta ga ik eten
lekker, en niks naast de sla en aardappelen dan of wordt het een maaltijd salade?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier sla met tonijn, ei en olijven en gebakken aardappeltjes
biefstukreepjes, vergat ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lekker, en niks naast de sla en aardappelen dan of wordt het een maaltijd salade?
wrm die n steeds?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef niels0 het volgende:
Hallon. Ook zo 'ns kijken wat de pot schaft straks.
niels, korstige zeebonk van mequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef niels0 het volgende:
Hallon. Ook zo 'ns kijken wat de pot schaft straks.
dit vergeef ik je nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eend is nooit meer de oude geworden sinds ik hem heb aangereden in mijn chevrolet caprice
Ik maakte een keer mijn wc schoon met hem, dat heeft ook wel een klap gegeven besef ik me achterafquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eend is nooit meer de oude geworden sinds ik hem heb aangereden in mijn chevrolet caprice
xddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maakte een keer mijn wc schoon met hem, dat heeft ook wel een klap gegeven besef ik me achteraf
ik vind dit zielig, nu snap ik waarom er 112 achter zijn naam staatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maakte een keer mijn wc schoon met hem, dat heeft ook wel een klap gegeven besef ik me achteraf
neequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ey is Hermann al gesignaleerd eigenlijk?
dat staat voor zijn gewichtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind dit zielig, nu snap ik waarom er 112 achter zijn naam staat
quote:
hihiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind dit zielig, nu snap ik waarom er 112 achter zijn naam staat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
van mij zou je alleen oud brood krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef eend112 het volgende:
Zie ze allemaal fancy eten en ik eet hier nog steeds de nasi van 2 dagen geleden
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van mij zou je alleen oud brood krijgen
hoiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is er soms iets dat je wilt zeggen?
Ik eet nooit fancyquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef eend112 het volgende:
Zie ze allemaal fancy eten en ik eet hier nog steeds de nasi van 2 dagen geleden
ze heeft me volledig verlaten kameraad totoquote:
wat een bitchquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
ze heeft me volledig verlaten kameraad toto
wij geloven er niks vanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
arme eendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
sws gewoon katten nemen eend das t bestequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb ook kattenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sws gewoon katten nemen eend das t beste
o ik loop achter, ik heb alleen mierenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb ook kattenen ratten
en vissen
en een kleuter
en een vrouw
man man... best wat als ik zo naga...
komt wel goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik loop achter, ik heb alleen mieren
heb ik liever een goudvisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sws gewoon katten nemen eend das t beste
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb ook kattenen ratten
en vissen
en een kleuter
en een vrouw
man man... best wat als ik zo naga...
Ik heb hier alleen een paar zilvervisjes en een spin gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik loop achter, ik heb alleen mieren
Katten ook, alleen moet je af en toe het schijt opruimenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kutvissen , daar kun je alleen maar naar kijken
neej die kun je nog af en toe een tik verkopen zonder dat het dood gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Katten ook, alleen moet je af en toe het schijt opruimen
k ben wel meer een hondenmens eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef madeliefff het volgende:
grapje toch, maar katten kun je aaien enzo
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neej die kun je nog af en toe een tik verkopen zonder dat het dood gaat
diëtiste?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef Neverknown het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Of wat hebben jullie gegeten?
Groetjes
Diëtiste
Nee daar is het nu al te laat voorquote:
dat zijn we allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je een kloon van WCH was
die zitten zich beide af te trekken, rug tegen rug.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef madeliefff het volgende:
eend en wch hebben zich heel tactisch terug getrokken
Pasta Peperonata en wat rauwkost.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef Neverknown het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Of wat hebben jullie gegeten?
Groetjes
Diëtiste
Gebroederlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zitten zich beide af te trekken, rug tegen rug.
ik vind het een beetje aso, zit je gezellig met zijn allen hier te kletsen , krijg je datquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zitten zich beide af te trekken, rug tegen rug.
Godver eend, dat was fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:52 schreef madeliefff het volgende:
eend en wch hebben zich heel tactisch terug getrokken
echt hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het een beetje aso, zit je gezellig met zijn allen hier te kletsen , krijg je dat
knap je daar op af?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het een beetje aso, zit je gezellig met zijn allen hier te kletsen , krijg je dat
pedoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op pedo/gay praktijken? ja beetje wel
SORRYquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Is eend nog een jong knulletje? dan vind ik het ook niet kunnen van WCHquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hermann's hoekjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eh, is heel normaal hoor. Staan genoeg voorbeelden in Hermann's Hoekje
Eend is 12quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is eend nog een jong knulletje? dan vind ik het ook niet kunnen van WCH
Ik was gewoon eten, ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja. ik vroeg of hij al een duckie aan de haak heeft geslagen en toen ging hij zich verstoppen met wchquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is eend nog een jong knulletje? dan vind ik het ook niet kunnen van WCH
schandalig!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja. ik vroeg of hij al een duckie aan de haak heeft geslagen en toen ging hij zich verstoppen met wch
mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
kheb ze binnen
echt kk sick
weet jij waar wch voor staat? ik weet alleen dat de eerste twee letters staan voor water closetquote:
hihihquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je stelt mij in een kwaad en duister daglicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |