Volgens mij zitten haan, hersenbloeding en wickedmen daar bijvoorbeeld in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! whatsapp groepen zijn jullie vreemd?staat me bij dat dat al vaker hoongelach opleverde hier in de SC.
Terminaal chatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten haan, hersenbloeding en wickedmen daar bijvoorbeeld in.
Voor een whatsapp groep met mn homeboys zou ik tekenen.
Ik heb echt geen idee of dat er nog is, maar zal mij niks verbazen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?man man man
Het is dat ik nog steeds een DM ban heb, anders had ik je mijn nummer ge-dm't om een groep aan te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb volgens mij al 12 groepsapps ofzo.Komt heus geen fok groep bij.
Ik hou dat nooit lang vol in die groepjes, dan blijft je phone maar trillen manquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb volgens mij al 12 groepsapps ofzo.Komt heus geen fok groep bij.
Het is dat ik ook nog een DM ban heb en jou nu ook niks kan sturen en zo wel had ik het niet gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is dat ik nog steeds een DM ban heb, anders had ik je mijn nummer ge-dm't om een groep aan te maken.
Gewoon gesprekken dempen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou dat nooit lang vol in die groepjes, dan blijft je phone maar trillen man
Meldingen --> uit. Ideaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezet
quote:
quote:
Oh... kan dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezet
Waarom hebben we die eigenlijk nog steeds? Ik heb het nagevraagd; BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is dat ik ook nog een DM ban heb en jou nu ook niks kan sturen en zo wel had ik het niet gedaan.
hahahquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom hebben we die eigenlijk nog steeds? Ik heb het nagevraagd; BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6
Kreeg alleen een beetje vreemd antwoord.
Joh...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet wie dat geplaatst heeft en ik ga stuk
nequote:
Ik wist allang wie jij was. hihihiihquote:
Mijn bil is gewoon heel hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Als je googled op 'kapotte bil' vind je foto's van toto
En op kapotte been?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
1/10quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zit toch een wondje? ;squote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij met je beenik heb niks met m'n benen
Zal wel ik heb nooit alles daarvan meegekregen ik roep maar wat.quote:
wil wel ff foto van net na een operatie posten zonder spoiler hoor, npquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel ik heb nooit alles daarvan meegekregen ik roep maar wat.
Dan wel zonder spoiler hier in de sc iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil wel ff foto van net na een operatie posten zonder spoiler hoor, np
maar ik wil geen banquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan wel zonder spoiler hier in de sc iddanders hoeft het niet persee.
quote:
Die pic is ook wel vrij sick hoor. Maar ik zeg altijd maar zo, ik heb ten minste altijd een gaatje vrijquote:
Als je zo doorgaat dan binnenkort foto's van jou op kapot gezicht. Ja?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die pic is ook wel vrij sick hoor. Maar ik zeg altijd maar zo, ik heb ten minste altijd een gaatje vrij
barney.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan binnenkort foto's van jou op kapot gezicht. Ja?
Ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan binnenkort foto's van jou op kapot gezicht. Ja?
Ja dat zal wel, maar door internet ben ik al wel wat gewendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die pic is ook wel vrij sick hoor. Maar ik zeg altijd maar zo, ik heb ten minste altijd een gaatje vrij
Ik ben niet gayquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja dat zal wel, maar door internet ben ik al wel wat gewend
Je doet er wel luchtig over in elk geval en niet panischwist niet dat je gay was btw
Och ik denk weer door hahahaha shit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet gay![]()
een gaatje vrij hebben in je agenda, jeweetwel
Vies is lekker.quote:
dat lijkt niels wel van een paar jaar geledenquote:
quote:
dit idd hahaquote:
Waarom quote je mij nooit meerquote:
Is dit je 2e persoonlijkheid?quote:
Plausibel, ik zeg gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIet weten dat ik Madeliefff ben
Heb ik iets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou het viel mij ook op hoor
Is dat je avondeten? Niet echt gezond hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb nu een zittend buffet voor mezelf, drop jubes, meloen en van die lange bananenchipies
quote:
het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou het viel mij ook op hoor
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb nu een zittend buffet voor mezelf, drop jubes, meloen en van die lange bananenchipies
neej joh die komt hierna nog :pquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is dat je avondeten? Niet echt gezond hoor
wat ga je koken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik zit me moed te verzamelen om te gaan koken
Hier sla met tonijn, ei en olijven en gebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
zo een tortilla met aardappel,ei, spinazie en fetta ga ik eten
lekker, en niks naast de sla en aardappelen dan of wordt het een maaltijd salade?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier sla met tonijn, ei en olijven en gebakken aardappeltjes
biefstukreepjes, vergat ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lekker, en niks naast de sla en aardappelen dan of wordt het een maaltijd salade?
wrm die n steeds?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef niels0 het volgende:
Hallon. Ook zo 'ns kijken wat de pot schaft straks.
niels, korstige zeebonk van mequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef niels0 het volgende:
Hallon. Ook zo 'ns kijken wat de pot schaft straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |