Volgens mij zitten haan, hersenbloeding en wickedmen daar bijvoorbeeld in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! whatsapp groepen zijn jullie vreemd?staat me bij dat dat al vaker hoongelach opleverde hier in de SC.
Terminaal chatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten haan, hersenbloeding en wickedmen daar bijvoorbeeld in.
Voor een whatsapp groep met mn homeboys zou ik tekenen.
Ik heb echt geen idee of dat er nog is, maar zal mij niks verbazen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?man man man
Het is dat ik nog steeds een DM ban heb, anders had ik je mijn nummer ge-dm't om een groep aan te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb volgens mij al 12 groepsapps ofzo.Komt heus geen fok groep bij.
Ik hou dat nooit lang vol in die groepjes, dan blijft je phone maar trillen manquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb volgens mij al 12 groepsapps ofzo.Komt heus geen fok groep bij.
Het is dat ik ook nog een DM ban heb en jou nu ook niks kan sturen en zo wel had ik het niet gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is dat ik nog steeds een DM ban heb, anders had ik je mijn nummer ge-dm't om een groep aan te maken.
Gewoon gesprekken dempen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou dat nooit lang vol in die groepjes, dan blijft je phone maar trillen man
Meldingen --> uit. Ideaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezet
quote:
quote:
Oh... kan dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor groepsgesprekken heb ik ik dat uit gezet
Waarom hebben we die eigenlijk nog steeds? Ik heb het nagevraagd; BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is dat ik ook nog een DM ban heb en jou nu ook niks kan sturen en zo wel had ik het niet gedaan.
hahahquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Waarom hebben we die eigenlijk nog steeds? Ik heb het nagevraagd; BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6
Kreeg alleen een beetje vreemd antwoord.
Joh...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet wie dat geplaatst heeft en ik ga stuk
nequote:
Ik wist allang wie jij was. hihihiihquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |