Mooie lippenquote:
Onnatuurlijkquote:
Bijna wel ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef Matip het volgende:
Het voelt als een maandag maar eigenlijk is het al woensdag.
Hey vriend. Ik had eigenlijk gehoopt dat je vandaag niet online zou komen.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey vriend. Ik had eigenlijk gehoopt dat je vandaag niet online zou komen.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey vriend. Ik had eigenlijk gehoopt dat je vandaag niet online zou komen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij weet niet waar het over gaat.
Uiteraard niet, begeef mij niet in al die whatsapp- en prive fok kringen... maar ik moest wel lachen om die opmerking. Dat je daar geen begrip voor hebt is jammer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij weet niet waar het over gaat.
Is gisteravond gewoon besproken hier in de KLB SC. Fok whatsapp groep what the fuck?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet, begeef mij niet in al die whatsapp- en prive fok kringen... maar ik moest wel lachen om die opmerking. Dat je daar geen begrip voor hebt is jammer.
FOK! whatsapp groep? kkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet, begeef mij niet in al die whatsapp- en prive fok kringen... maar ik moest wel lachen om die opmerking. Dat je daar geen begrip voor hebt is jammer.
Oh. Op dat soort tijdstippen doe ik andere dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is gisteravond gewoon besproken hier in de KLB SC. Fok whatsapp groep what the fuck?
lag je je vriendin te pompe????quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Op dat soort tijdstippen doe ik andere dingen.
Nee, heb dan altijd raids met mijn guild.quote:
Ik weet dat het bestaan heeft en dat Chai(?) daar beheerder van was ofzo. Maar dat hebben ze dus nog steeds?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! whatsapp groepen zijn jullie vreemd?staat me bij dat dat al vaker hoongelach opleverde hier in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |