knap je daar op af?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het een beetje aso, zit je gezellig met zijn allen hier te kletsen , krijg je dat
pedoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
op pedo/gay praktijken? ja beetje wel
SORRYquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind het een beetje aso, zit je gezellig met zijn allen hier te kletsen , krijg je dat
Is eend nog een jong knulletje? dan vind ik het ook niet kunnen van WCHquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hermann's hoekjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eh, is heel normaal hoor. Staan genoeg voorbeelden in Hermann's Hoekje
Eend is 12quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is eend nog een jong knulletje? dan vind ik het ook niet kunnen van WCH
Ik was gewoon eten, ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja. ik vroeg of hij al een duckie aan de haak heeft geslagen en toen ging hij zich verstoppen met wchquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is eend nog een jong knulletje? dan vind ik het ook niet kunnen van WCH
schandalig!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja. ik vroeg of hij al een duckie aan de haak heeft geslagen en toen ging hij zich verstoppen met wch
mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
kheb ze binnen
echt kk sick
weet jij waar wch voor staat? ik weet alleen dat de eerste twee letters staan voor water closetquote:
hihihquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je stelt mij in een kwaad en duister daglicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |