maakt niet uit, komt nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor al die FOK! knullen zal dat vast gelden idd... maakt hier weinig indruk verder.
monsterboard of nationale vacaturebank?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Ik moet werk zoeken al 4 maanden lang.
Waar moet ik beginnen...
Actionquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Ik moet werk zoeken al 4 maanden lang.
Waar moet ik beginnen...
Dit is zo ontzettend gaar allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag het net op facebook ja
laatste paar dagen wel opeens ontzettend veel van die onzin evenementen
"fotoshoot met je paard"
"linkhandig onderwater knikkeren"
"plofkip slingeren"
quote:
Wij zoeken nog een begeleider voor Working_Class_Hero.quote:
schoonmaker lijkt me eigenlijk wle chill werk.. geen mensen die aan je hoofd zeuren, gewoon schoonmaken en klaar is keesquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een begeleider voor Working_Class_Hero.
Je moet er geen problemen mee hebben om:
- Kots op te ruimen
- poep op te ruimen
- z'n kont af te vegen
- 12 uur per dag KEIHARD te werken
- met lego te spelen
Voldoe jij aan deze eisen, ben jij goed met 'speciale' mensen en zoek jij nog werk? Solliciteer dan nu!
Nou, meld je maar aan. hplc@macdonalds.comquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
schoonmaker lijkt me eigenlijk wle chill werk.. geen mensen die aan je hoofd zeuren, gewoon schoonmaken en klaar is kees
Aangenomenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
schoonmaker lijkt me eigenlijk wle chill werk.. geen mensen die aan je hoofd zeuren, gewoon schoonmaken en klaar is kees
ps nee dit was geen sollicitatie
Klinkt als veel werk, zou niet reagerenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een begeleider voor Working_Class_Hero.
Je moet er geen problemen mee hebben om:
- Kots op te ruimen
- poep op te ruimen
- z'n kont af te vegen
- 12 uur per dag KEIHARD te werken
- met lego te spelen
Voldoe jij aan deze eisen, ben jij goed met 'speciale' mensen en zoek jij nog werk? Solliciteer dan nu!
o kut ik bedoelde walking deadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef madeliefff het volgende:
ik snap die breaking bad aanhangers niet hoor, k vind t niets bijzonders
Afgewezenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Schoonmaken is wel chill. Je ding doen en dan gewoon tevreden zijn van al dat werk wat je hebt verzet en ook nog te zien is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, meld je maar aan. hplc@macdonalds.com
nou neverknwon, zo kom je dus ook aan werkquote:
Door jou?quote:
breaking bad vind je helemaal geweldig?quote:
ja ik haal ze altijd door elkaar, kunnen ze niks originelers verzinnen?, beetje elkaar nadoen met namenquote:
nee die heb ik nooit gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
breaking bad vind je helemaal geweldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |