Ben je nu madeboosss?quote:
Hehe ;pquote:
Als Hermann terugkomt dan zal hij eens een appel met je schillenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef madeliefff het volgende:
ik snap die breaking bad aanhangers niet hoor, k vind t niets bijzonders
ja maar appels moet je niet schillen want in de schil zitten de meeste vitamines jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als Hermann terugkomt dan zal hij eens een appel met je schillen
hmm als hermann terugkomt stuur ik hem naar jou voor t verhaal met de appelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe ;p
Maar
'niet echt :p' als TT vond ik niet kunnen dus, moest even stokje tussen steken.
Ik pets dat jong gewoon de hoek in en ga weer verder met mijn ding doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm als hermann terugkomt stuur ik hem naar jou voor t verhaal met de appel
mijn signature niet gelezen hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik pets dat jong gewoon de hoek in en ga weer verder met mijn ding doen
Check mijn sigquote:
Voor al die FOK! knullen zal dat vast gelden idd... maakt hier weinig indruk verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha nee maar dit is een feit jongeman
Goeiemiddag!quote:
Hey noot, inmiddels de vrouw van je dromen ontmoet?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor al die FOK! knullen zal dat vast gelden idd... maakt hier weinig indruk verder.
Och meloewa, meid je loopt zo achterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hey noot, inmiddels de vrouw van je dromen ontmoet?
Ik ook. Tot september vakantie andersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Ik moet werk zoeken al 4 maanden lang.
Waar moet ik beginnen...
werk.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Neverknown het volgende:
Ik moet werk zoeken al 4 maanden lang.
Waar moet ik beginnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |