quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
quote:
twitter:NOS twitterde op zondag 24-05-2015 om 00:47:33Zweden wint Eurovisiesongfestival: http://t.co/SeERAGxIW7 reageer retweet
Heb hardop zitten lachenquote:
nou nou nouquote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd wat een teringmongool die net die tweet hier plaatst
tnx, wisten we nog nietquote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOS twitterde op zondag 24-05-2015 om 00:47:33Zweden wint Eurovisiesongfestival: http://t.co/SeERAGxIW7 reageer retweet
Ze zag de ellende al voor zich, 1936 in Berlijn 2016 in Moskou.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef baggerbaas het volgende:
Nu ze niet wint, is die Russische ineens blij
Pure opluchting dat ze niet die BOEEEEEEEEzaal door hoeftquote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef baggerbaas het volgende:
Nu ze niet wint, is die Russische ineens blij
Calm your tits johquote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd wat een teringmongool die net die tweet hier plaatst
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Evertjan het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Evertjan het volgende:
Nouquote:Op zondag 24 mei 2015 00:50 schreef BabeWatcher het volgende:
het is eigenlijk geen moment spannend geweest
12quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Evertjan het volgende:
hoeveelste is Trijntje nu geworden in de halve finales???
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:50 schreef Revanches het volgende:
Net zoals vorig jaar is nummer 2 ware kwaliteit.
ummer van de UK vond ik wel tof thoquote:Op zondag 24 mei 2015 00:50 schreef Mani89 het volgende:
UK, Frankrijk en Duitsland zijn weer afgegaan als een gieter.
Im pleased.
61equote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Max23 het volgende:
Nou afwachten hoeveelste Trijntje is geworden in de halve finale
Oh, dacht dat dat er ook stondquote:Op zondag 24 mei 2015 00:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
EUUUUUPHOOOOORIAAAAA bedoelde ik eigenlijk.
Dat is onterecht. Sophie-Ann was heel lief en was ook best een goed liedquote:
"The fireball reached nearly as high as the altitude of the release plane and was visible at almost 1,000 kilometres (620 mi) away from where it ascended. The subsequent mushroom cloud was about 64 kilometres (40 mi) high (over seven times the height of Mount Everest), which meant that the cloud was above the stratosphere and well inside the mesosphere when it peaked. The cap of the mushroom cloud had a peak width of 95 kilometres (59 mi) and its base was 40 kilometres (25 mi) wide.quote:
Het is helaas geen grap.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
rot toch eens op met je garpjes luxaflex
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:51 schreef iBenny het volgende:
Conchita wilde zoenen. Hij gaf een knuffel!!!
Vol op de bek was leuker geweest.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:51 schreef iBenny het volgende:
Conchita wilde zoenen. Hij gaf een knuffel!!!
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:50 schreef Revanches het volgende:
Net zoals vorig jaar is nummer 2 ware kwaliteit.
Ben benieuwd of deze gozer volgend jaar zoveel aandacht krijgtquote:
weer een baardquote:
Als de Russen of Amerikanen willen, maken ze een nog veel sterkere bom.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"The fireball reached nearly as high as the altitude of the release plane and was visible at almost 1,000 kilometres (620 mi) away from where it ascended. The subsequent mushroom cloud was about 64 kilometres (40 mi) high (over seven times the height of Mount Everest), which meant that the cloud was above the stratosphere and well inside the mesosphere when it peaked. The cap of the mushroom cloud had a peak width of 95 kilometres (59 mi) and its base was 40 kilometres (25 mi) wide.
All buildings in the village of Severny (both wooden and brick), located 55 kilometres (34 mi) from ground zero within the Sukhoy Nos test range, were destroyed."
En dat was de slappere 50MT versie, ze hadden ook een 100MT versie.
Ooh valt mee dusquote:Op zondag 24 mei 2015 00:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"The fireball reached nearly as high as the altitude of the release plane and was visible at almost 1,000 kilometres (620 mi) away from where it ascended. The subsequent mushroom cloud was about 64 kilometres (40 mi) high (over seven times the height of Mount Everest), which meant that the cloud was above the stratosphere and well inside the mesosphere when it peaked. The cap of the mushroom cloud had a peak width of 95 kilometres (59 mi) and its base was 40 kilometres (25 mi) wide.
All buildings in the village of Severny (both wooden and brick), located 55 kilometres (34 mi) from ground zero within the Sukhoy Nos test range, were destroyed."
En dat was de slappere 50MT versie, ze hadden ook een 100MT versie.
Vast nietquote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben benieuwd of deze gozer volgend jaar zoveel aandacht krijgt
Inderdaad, opmerkelijker dan de winnaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef Redefine het volgende:
Duitsland en Oostenrijk nul punten is echt bizar met beide prima nummers.
Slaat echt nergens op. Waren gewoon middenmoters.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef Redefine het volgende:
quote:
Maar daar heb je niet zoveel aan. Liever aantallen. Maar ook dat schroeven ze helaas terug.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als de Russen of Amerikanen willen, maken ze een nog veel sterkere bom.
Zonder halve finale activeer je de fans niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef Voszje het volgende:
Ach, Rusland heeft tenminste met ijshockey wél van Zweden gewonnen...
Is het ooit eigenlijk voorgekomen dat het gastland geen punten kreeg?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, opmerkelijker dan de winnaar.
Beeld op zwartquote:Op zondag 24 mei 2015 00:53 schreef svann het volgende:
Hoe handelt de russische TV de Conchita-momentjes?
Ongetwijfeld wel in de beginjaren ergens, maar in de moderne 12-puntentelling denk ik van niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is het ooit eigenlijk voorgekomen dat het gastland geen punten kreeg?
niet zeggen, dat komt online ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu gaan ze zeggen hoeveelste Trijntje werd
En als er mensen met verstand zouden wonen in Europaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Italië zou hebben gewonnen als ze ook in de halve finale hadden mogen mee doen.
Zweden islamitisch?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Een hommofestijn volgend jaar in een islamitisch land
Er is noot iets sterkers dan Tsar Bomba geweest of ontworpen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als de Russen of Amerikanen willen, maken ze een nog veel sterkere bom.
Melden ze elk jaar. Komt tijdens de aftiteling in hun mailboxquote:
Europa is helaas een smakeloos continentquote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Sked het volgende:
[..]
En als er mensen met verstand zouden wonen in Europa
Klopt, maar het was niet moeilijk om dat wel te doen. Simpelweg niet praktisch.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Er is noot iets sterkers dan Tsar Bomba geweest of ontworpen.
"The heat from the explosion could have caused third-degree burns 100 km (62 mi) away from ground zero. A shock wave was observed in the air at Dikson settlement 700 kilometres (430 mi) away; windowpanes were partially broken to distances of 900 kilometres (560 mi).[13] Atmospheric focusing caused blast damage at even greater distances, breaking windows in Norway and Finland. The seismic shock[verification needed] created by the detonation was measurable even on its third passage around the Earth"
Behalve Italië.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Europa is helaas een smakeloos continent
Ze moeten het in kalifaat malmo houdenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Aah dit geeft misschien een beter beeld, dat is wel een flinke bom zeg. Maar hoe groot is de kans dat die ooit afgaat.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"The heat from the explosion could have caused third-degree burns 100 km (62 mi) away from ground zero. A shock wave was observed in the air at Dikson settlement 700 kilometres (430 mi) away; windowpanes were partially broken to distances of 900 kilometres (560 mi).[13] Atmospheric focusing caused blast damage at even greater distances, breaking windows in Norway and Finland. The seismic shock[verification needed] created by the detonation was measurable even on its third passage around the Earth"
Als de politieke wil er is, het is nu niet meer de tijd van de wapenwedloop en kernwapens, meer van (anti-)terreur en interne conflicten.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
ow op tv, ik kijk bbc.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Melden ze elk jaar. Komt tijdens de aftiteling in hun mailbox
0, want hij zit niet in het huidige arsenaal.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:56 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Aah dit geeft misschien een beter beeld, dat is wel een flinke bom zeg. Maar hoe groot is de kans dat die ooit afgaat.
?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Ow dan vind ik wel leukquote:Op zondag 24 mei 2015 00:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelfde optreden ja. In de halve finale ook.
61stequote:
quote:
quote:
Fritz heeft gelijk hoor.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Fantastisch visueel neergezet, trouwens.
fix'dquote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef FritzWepper het volgende:
Dit draait over drie dagen geen enkele radiozender meer.
Dat wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Fantastisch visueel neergezet, trouwens.
had liever Ruslandquote:
Dit, matige winnaar voor het festival zelf.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef FritzWepper het volgende:
Dit draait over een week geen enkele radiozender meer.
61quote:
Ach ja het was eigenlijk onmogelijk onpraktisch, bij de 100 MT versie was de speciaal aangepaste Tu-95 nooit ontkomen ondanks een enorme parachute aan de bom zelf.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klopt, maar het was niet moeilijk om dat wel te doen. Simpelweg niet praktisch.
't is gewoon 1 uur en je moet naar bed als je moe bent...quote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef Evertjan het volgende:
Die Zweedse winnaar begint wel een beetje in zich zelf te geloven. Daar word ik heel erg moe van
Jammer, inderdaad. Geen dictator Poetin, geen homofobie, geen racisme, geen MH-17, geen oorlog in Oekraïne, niks van dat. In plaats daarvan is het Songfestival volgend jaar in een geweldig, gaaf, modern Europees land met een fantastische muziekcultuur.quote:
Jammer inderdaad. Was beter geweest dan deze shit.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:59 schreef DrNick het volgende:
En toch, toch vind ik het jammer dat Finland niet gewonnen heeft
Sws.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Sked het volgende:
Europhia >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dit
Dat wel jaquote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Sked het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Sked het volgende:
rare is dat EEN het wel wist hoeveelste belgie eindigde in hun halve finale ( 2de )quote:Op zondag 24 mei 2015 00:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ze het niet melden tijdens de aftiteling
Waarom moeten martens en van den assem overal samen een nabeschouwingscafe van maken?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Max23 het volgende:
http://www.npo.nl/live/songfestivalcafe
Misschien dat ze hier iets gaan melden zo
Europhiaquote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Sked het volgende:
61quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ach ja het was eigenlijk onmogelijk onpraktisch, bij de 100 MT versie was de speciaal aangepaste Tu-95 nooit ontkomen ondanks een enorme parachute aan de bom zelf.
Blijft een bizar ding, de magnitude van de test was zo extreem.
Misschien het laatste jaar als westers land. Hierna sharia, no more ESF.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer, inderdaad. Geen dictator Poetin, geen homofobie, geen racisme, geen MH-17, geen oorlog in Oekraïne, niks van dat. In plaats daarvan is het Songfestival volgend jaar in een geweldig, gaaf, modern Europees land met een fantastische muziekcultuur.
Erg jammer.
quote:
zuur rechtsmensquote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer, inderdaad. Geen dictator Poetin, geen homofobie, geen racisme, geen MH-17, geen oorlog in Oekraïne, niks van dat. In plaats daarvan is het Songfestival volgend jaar in een geweldig, gaaf, modern Europees land met een fantastische muziekcultuur.
Erg jammer.
Goh, wat vreemd..quote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef eenjongen... het volgende:
Er was nog wel heel veel Rusland haat zeg. En dat bij een evenement als dit.
Zie je weer hoe tolerant men isquote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef eenjongen... het volgende:
2 jaar geleden was het WK ijshockey in Stockholm. Als er nu geen evenementen gelijktijdig met het ESC zijn, dan neem ik toch aan dat het Stockholm wordt.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:59 schreef Voszje het volgende:
Nou, till next year dan maar waar... Malmö of Stockholm?
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het WK ijshockey in Stockholm. Als er nu geen evenementen gelijktijdig met het ESC zijn, dan neem ik toch aan dat het Stockholm wordt.
Malmö was trouwens wel geweldig, en dichtbij. Mag van mij ook!
Nu gaat de winst naar een land dat het voor een deel moest hebben van een mooie visuele live-show. Ja heel prachtig. Maar dit is nu wel weer een opmaat voor de volgende jaren waar in een (visuele) show & performance belangrijker is dan het lied?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erg jammer.
Maxime & Franklin Brownquote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef A_Fortiori het volgende:
Voor wie er nog niet genoeg van kan krijgen: op kanaal 13 Zender van de maand: songfestival special best24
Tijdens voetbalwedstrijden tegen Duitsland waren veel mensen in Nederland geen fan van Duitsland ivm 40-45. Dit heeft JAAAAREN geduurd, en het is maar voetbal.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef eenjongen... het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het WK ijshockey in Stockholm. Als er nu geen evenementen gelijktijdig met het ESC zijn, dan neem ik toch aan dat het Stockholm wordt.
Malmö was trouwens wel geweldig, en dichtbij. Mag van mij ook!
Ik kan hem nog helemaal meezingenquote:
ROEKOE ROEKOEquote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een irritante kuthomo die Fred van Leer
twitter:vanderzande twitterde op zondag 24-05-2015 om 01:01:44Resultaten vakjury Macedonië en Montenegro tellen wegens onregelmatigheden niet mee, dus dat is 100% televoting geworden #ESC15 reageer retweet
ik vond het wel erg bizar dat duitsland geen punten heeft gehad, ik vond het nummer serieus best goedquote:Op zondag 24 mei 2015 01:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo slecht was Zweden niet, maar was niet mijn favoriet
Het blijft opvallend dat zowat alle landen die automatisch geplaatst zijn, zo matig scoren...quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef iBenny het volgende:
Het is voor het eerst dat een organiserend land geen punten heeft gekregen
Ja, vind ik ook best vreemd. Zo slecht was Duitsland niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vond het wel erg bizar dat duitsland geen punten heeft gehad, ik vond het nummer serieus best goed
Ah. Zoals ik eerder al vroeg. Dus toch. Eigenlijk te gek voor worden, dat in al die jaren draken van nummers van organiserende landen wel punten krijgen, en deze prima uitvoering helemaal niks.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef iBenny het volgende:
Het is voor het eerst dat een organiserend land geen punten heeft gekregen
Heeft Azerbeidzjan met geld gestrooid?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op zondag 24-05-2015 om 01:01:44Resultaten vakjury Macedonië en Montenegro tellen wegens onregelmatigheden niet mee, dus dat is 100% televoting geworden #ESC15 reageer retweet
Sopie-Annquote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook best vreemd. Zo slecht was Duitsland niet.
notabene de grootste geldschieter in slurpend europa..quote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Nee verre van slecht zelfs. Was waarschijnlijk toch een te ongunstige loting om het nummer slechts een keer te horen. Zelfde geldt voor Oostenrijk dan.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Had ik met de VK. Die hebben wel wat puntjes gehad maar ik vond het één van de leukste liedjes.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vond het wel erg bizar dat duitsland geen punten heeft gehad, ik vond het nummer serieus best goed
het is nu afgelopenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef ChatGirl het volgende:
Die Songfestival Special duurt nog tot 3 uur, dat haal ik niet
ik vond sowieso die verbindingsproblemen wel discutabel..quote:
Die op Best24 duurt tot 3 uur vannachtquote:
In het geval van die landen maakt dat het er niet beter op.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Finland onder Nederland is geëindigd. Ik maak me er namelijk zorgen over dat dat NIET het geval is...quote:Op zondag 24 mei 2015 00:59 schreef DrNick het volgende:
En toch, toch vind ik het jammer dat Finland niet gewonnen heeft
Ik vind het ook een leuk liedje, maar in Europa ligt zoiets niet zo snel goed. Bovendien krijgen ze weinig sympathie vanuit andere landen. En in dit geval ook niet van mij, want de uitvoering was heel matig.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Had ik met de VK. Die hebben wel wat puntjes gehad maar ik vond het één van de leukste liedjes.
waarom ik VK niks gunde is omdat zij in mijn ogen het gejat hebben van een goude klassiekerquote:Op zondag 24 mei 2015 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Had ik met de VK. Die hebben wel wat puntjes gehad maar ik vond het één van de leukste liedjes.
Django Reinhardt is een heldquote:Op zondag 24 mei 2015 01:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom ik VK niks gunde is omdat zij in mijn ogen het gejat hebben van een goude klassieker
dat is toch niet live? mijn tv staat uitquote:Op zondag 24 mei 2015 01:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die op Best24 duurt tot 3 uur vannacht
Het is inderdaad wel één van de minst geliefde Eurovisielanden ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuk liedje, maar in Europa ligt zoiets niet zo snel goed. Bovendien krijgen ze weinig sympathie vanuit andere landen. En in dit geval ook niet van mij, want de uitvoering was heel matig.
Ja, maar dat was naar landen waar niet zoveel onregelmatigheden zijn wat betreft stemmen (Estland en Portugal, Georgië is dan nog wel de uitzondering).quote:Op zondag 24 mei 2015 01:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vond sowieso die verbindingsproblemen wel discutabel..
afgelopen jaren nooit gebeurd
Nee, is een compilatie van winnaarsquote:Op zondag 24 mei 2015 01:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat is toch niet live? mijn tv staat uit
Inderdaad, die mogen wel weer 40 jaar wachten op een nieuwe zege.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dat was naar landen waar niet zoveel onregelmatigheden zijn wat betreft stemmen (Estland en Portugal, Georgië is dan nog wel de uitzondering).
Het past overigens wel bij dit ESF jaar. De Oostenrijkers hebben er van begin tot eind een potje van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |