quote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het WK ijshockey in Stockholm. Als er nu geen evenementen gelijktijdig met het ESC zijn, dan neem ik toch aan dat het Stockholm wordt.
Malmö was trouwens wel geweldig, en dichtbij. Mag van mij ook!
Nu gaat de winst naar een land dat het voor een deel moest hebben van een mooie visuele live-show. Ja heel prachtig. Maar dit is nu wel weer een opmaat voor de volgende jaren waar in een (visuele) show & performance belangrijker is dan het lied?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer, inderdaad. Geen dictator Poetin, geen homofobie, geen racisme, geen MH-17, geen oorlog in Oekraïne, niks van dat. In plaats daarvan is het Songfestival volgend jaar in een geweldig, gaaf, modern Europees land met een fantastische muziekcultuur.
Erg jammer.
Maxime & Franklin Brownquote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef A_Fortiori het volgende:
Voor wie er nog niet genoeg van kan krijgen: op kanaal 13 Zender van de maand: songfestival special best24
Tijdens voetbalwedstrijden tegen Duitsland waren veel mensen in Nederland geen fan van Duitsland ivm 40-45. Dit heeft JAAAAREN geduurd, en het is maar voetbal.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:03 schreef eenjongen... het volgende:
Er was nog wel heel veel Rusland haat zeg. En dat bij een evenement als dit.
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het WK ijshockey in Stockholm. Als er nu geen evenementen gelijktijdig met het ESC zijn, dan neem ik toch aan dat het Stockholm wordt.
Malmö was trouwens wel geweldig, en dichtbij. Mag van mij ook!
Ik kan hem nog helemaal meezingenquote:
ROEKOE ROEKOEquote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een irritante kuthomo die Fred van Leer
twitter:vanderzande twitterde op zondag 24-05-2015 om 01:01:44Resultaten vakjury Macedonië en Montenegro tellen wegens onregelmatigheden niet mee, dus dat is 100% televoting geworden #ESC15 reageer retweet
ik vond het wel erg bizar dat duitsland geen punten heeft gehad, ik vond het nummer serieus best goedquote:Op zondag 24 mei 2015 01:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Zo slecht was Zweden niet, maar was niet mijn favoriet
Het blijft opvallend dat zowat alle landen die automatisch geplaatst zijn, zo matig scoren...quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef iBenny het volgende:
Het is voor het eerst dat een organiserend land geen punten heeft gekregen
Ja, vind ik ook best vreemd. Zo slecht was Duitsland niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vond het wel erg bizar dat duitsland geen punten heeft gehad, ik vond het nummer serieus best goed
Ah. Zoals ik eerder al vroeg. Dus toch. Eigenlijk te gek voor worden, dat in al die jaren draken van nummers van organiserende landen wel punten krijgen, en deze prima uitvoering helemaal niks.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef iBenny het volgende:
Het is voor het eerst dat een organiserend land geen punten heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |